Alejandro Cordova  Jedinstveni stil Alejandra Córdove bazira se na tehničkoj kontroli, darovitosti, ravnoteži, mirnoći, virtuoznosti, muzikalnosti i željom za znanjem te na senzibilitetu i iskustvu koje je stekao kao izvođač klasične glazbe na međunarodnoj sceni. Jedan je od najvažnijih mladih meksičkih predstavnika klasične gitare na državnom i međunarodnom nivou.
Rođen u Córdobi (Meksiko) 1986. godine, započinje studij gitare kao učenik profesora Jesusa Peñe te nastavlja studij gitare na fakultetu "Facultad de Musica de la Universidad Veracruzana", pod vodstvom priznatih profesora poput Consuelo Bolio, Massima Gatte i Alfreda Sancheza.
Usavršava se u međuvremenu u Pordenoneu, na Akademiji za gitaru "Francisco Tarrega" pod vodstvom profesora Paola Pegorara. Magistrirao je na konzervatoriju "Jacopo Tomadini" u Udinama, pod vodstvom profesora Stefana Viole.
Od brojnih koncerata orkestra ističu se oni na "St. Petersburg Palace" festivalu, u kazalištu-muzeju "Hermitage" u Sankt Petersburgu, u Bijelom Salonu državnog muzeja u Petergofu i onaj u novgorodskom kazalištu.
Njegov je talent prepoznat od strane brojnih glazbenih kritičara a održao je brojne solističke koncerte u Europi, Sjedinjenim Američkim Državama i Centralnoj Americi.
Realizirao je tri nosača zvuka, od kojih je prvi snimljen u Londonu s Johnom Taylorom, drugi u Sevilji s diskografskom kućom "Contrastes records" i treći u realizaciji diskografske kuće "Naxos".

 

portret   Katja Markotić, mezzosopran - studij solo pjevanja i interpretaciju Lieda završila je na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u Grazu u klasi prof. Kammersängrin Ire Malaniuk a potom se usavršavala kod prof. F.X. Lukasowskog u Beču.
Kao koncertna pjevačica jednako uspješno stilski interpretira djela u rasponu od barokne do suvremene glazbe. Posebno mjesto u njezinu bavljenju vokalnom umjetnošću zasigurno pripada i ustrajnom zalaganju na oživljavanju manje poznate i zapostavljene hrvatske vokalne baštine.
Tako je do sada javno predstavila a za potrebe radija i televizije snimila brojne opuse I. Lukačića, D. Pejačević, J.Š. Slavenskog, F. Livadića, I. Padovca i F. Krežme.
Sudjelovala je na svim značajnim domaćim festivalima (Zagrebački ljetni festival, Splitsko ljeto, Dubrovački ljetni festival, Festival u Eufrazijevoj bazilici u Poreču, Osorske glazbene večeri, Glazbene večeri u Svetom Donatu i dr. Osim hrvatskih autora na repertoaru Katje Markotić nalaze se i naslovi najistaknutijih predstavnika europske vokalne lirike (Schubert, Brahms, Schumann, Mendelssohn, Liszt, Strauss, Mahler, Rahmanjinov, Čajkovski, Respighi i dr.).
Kao vokalna solistica nastupala je uz Zagrebačke soliste, Zagrebački kvartet, Zagrebački komorni orkestar, Quartetto d'archi di Venezia, ansambl "I Solisti di Milano", Hrvatski komorni orkestar, Korejski komorni orkestar (Soeul), Deutsches Kammerorchester (Frankfurt), komorni orkestar „Roma Classica", Simfonijski orkestar HRT pod ravnanjem Christiana Ewalda prvom hrvatskom izvedbom pjesama A. Zemlinskog, Dubrovački simfonijski orkestar, Ljubljanske simfoničare i orkestar HNK Splita u izvedbi 2. Mahlerove simfonije pod ravnanjem N. Bareze.
Katja Markotić često je prisutna i na inozemnim podijima, (Austrija, Njemačka, Slovenija, Mađarska, Poljska, Italija, Francuska, Španjolska, Belgija i Velika Britanija). Zapažen uspjeh postigla je cjelovečernjim recitalima na međunarodnom festivalu "Cervantino" XXX u Mexicu, sa završnim nastupom u Palacio de Bellas Artes (Mexico City).
Živi i djeluje kao slobodna umjetnica u Zagrebu. Od 1996. godine umjetnička je ravnateljica Ljetnog festivala Rovinj.

Bottrill Duo s  Zrinka Mikelić Bottrill je rođena u Splitu gdje je pohađala glazbenu školu Jospip Hatze. Studij klavira je započela na Akademiji umjetnosti u Novom Sadu u klasi prof. Kemala Gekića kao najmladi student akademije. Kao stipendistica nastavlja studij u Londonu na Royal Acadeemy of Music gdje je i diplomirala s najvišim ocjenama, a potom se je stručno usavršavala kod prof. Sulamite Aronovsky. Održala je niz uspješnih solističkih i komornih recitala, kao i koncerte s orkestrom koje je priređivala u Hrvatskoj, Engleskoj, Italiji, Njemačkoj, Rusiji i Portugalu. Medu najznačajnijim su dakako njeni nastupi u Queen Elisabeth Hall, St John's Smith Square u Londonu, a u Hrvatskoj s Dubrovačkim simfonijskim orkestrom, Splitskim komornim orkestrom i Rucner kvartetom u HGZ u Zagrebu.

Andrew Bottrill rođen je u Derby, u Velikoj Britaniji. Školovao se na Guildhall School of Music and Drama u klasi prof. Edith Vogel i prof. James Gibb. Za vrijeme studija je stekao brojna priznanja kao jedan od najboljih studenata godine. Njegovi solistički recitali u Londonskim koncertnim salama kao što su Purcell Room, Wigmore Hall i St John's Smith Square su bili popraćenim s oduševljenjem kritičara. Andrew je nastupao i na internacionalnim festivalima, te i snimao za Sony Classics i B&L Record glazbu za film. Sada je profesor na Guildhall School of Muisc and Drama i direktor je London International Pinao Competition.

 Chaos stringOsnovan 2019. godine na principima kaosa u umjetnosti, znanosti i filozofiji, Gudački kvartet Chaos kombinira visoko profinjenu kulturu ansambla i vatrenu vitalnost sa strašću za istraživanjem eksperimentalnih i improvizacijskih pristupa. Sa svojim afinitetom prema prihvaćanju nepredvidljivosti i preuzimanja rizika, članovi ansambla unose jedinstvenu dinamičnost i živost u svoje sviranje s cijelim svemirom zvukova.
Nedavno odabran za BBC Radio 3 New Generation Artist 2023-2025, Chaos String Quartet brzo se etablira na međunarodnoj glazbenoj sceni. Kvartet je nagrađen na najprestižnijim međunarodnim natjecanjima, kao što su ARD (2022.), Bordeaux (2022.), Haydn (2023.) i Bad Tölz (2023.). Dodatni uspjesi uključuju osvajanje 2. nagrade na Budimpeštanskom svjetskom natjecanju Bartók 2021. i Premio V. E. Rimbotti u Italiji.
Gudački kvartet Chaos pozvan je na glazbene festivale kao što su Schwetzingen SWR Festival, Schwarzwald Musikfestival, Mozartfest Würzburg, Les Musicales de Normandie, Festival u Davosu, Festival Ravenna, Festival del Quartetto Firenze, Lockenhaus, Gent Festival van Vlaanderen, Festival Academy Budapest i Heidelberger Streichquartettfest, između ostalih. Godine 2023. ansambl je debitirao na Musikvereinu u Beču i Elbphilharmonie Hamburgu.
Pod mentorstvom prof. Johannesa Meissla u Beču kroz program ECMAster, kvartet je dodatno završio poslijediplomski tečaj na Scuola di Musica di Fiesole s Cuarteto Casals. Ansambl je dobio dodatne važne glazbene impulse umjetnika kao što su Eberhard Feltz, Patrick Jüdt, Rainer Schmidt, Hatto Beyerle, András Keller i Oliver Wille.
Skupina je surađivala s umjetnicima kao što su Nicolas Baldeyrou, Alexander Ullman, Giampaolo Bandini, Avri Levitan, Hyung-ki Joo i Christoph Zimper. Osim toga, Kvartet je imao priliku raditi sa skladateljem Helmutom Lachenmannom na njegovom drugom kvartetu, "Reigen seliger Geister".
Kvartet je član Komornog glazbenog društva "Le Dimore del Quartetto" i odabran je za promotivni program "Novi austrijski zvuk glazbe".
Bas Jongen svira violončelo Hendricka Jacobsa (Amsterdam, 1696.), koje mu je ljubazno posudila Nizozemska zaklada za glazbene instrumente (NMF).

aureaViolinistica Iva Vogel rođena je u Zagrebu (Hrvatska), a odrasla u Salzburgu (Austrija).Studirala je violinu kod poznatih učitelja kao što su Ruggiero Ricci na Mozarteumu i Michael Schnitzler u Beču.Bila je članica i stipendistica Orkestra mladih Gustava Mahlera i Europskog orkestra mladih.Također je svirala s Münchenskom filharmonijom, orkestrom Mozarteum, Državnim kazalištem u Kasselu i Simfonijskim orkestrom iz Göttingena.Iva Vogel dobila je nekoliko nagrada i priznanja od “Jugend Musiziert” te je nekoliko puta nastupila kao solistica sa Simfonijskim orkestrom Bad Reichenhalla. Umjetnica trenutno živi u Göttingenu.

Pijanistica Soyoung An dolazi iz Južne Koreje. Studirala je na Sveučilištu za glazbu u Varšavi, među ostalima, kod Jerzyja Sterczynskog i diplomirala s odličnim uspjehom.
Nakon što je dobila diplomu, došla je u Njemačku i nastavila studij na Kasselskoj gradskoj glazbenoj akademiji “Louis Spohr” kod Iwana Urwalowa. Završila je i dodatni studij komorne glazbe na Sveučilištu za glazbu i izvedbene umjetnosti u Mannheimu, koji je završila s odličnim uspjehom.
Završila je majstorske tečajeve kod profesora Güntera Ludwiga, Dietera Navrotha i Jerzyja Sterczynskog.
Godine 2012. Soyoung An i njezin ansambl osvojili su prvu nagradu i nagradu publike na natjecanju komorne glazbe Loge Peredur na Gradskoj glazbenoj akademiji u Kasselu “Louis Spohr”.
Soyoung An već se odavno proslavila kao partnerica komorne glazbe, uključujući i program "Pjesme ili riječi" na Glazbenom festivalu u Kasselu 2013. i na Festivalu komorne glazbe u Heidelbergu 2017.
Užurbana koncertna aktivnost pokazuje i njenu solističku raznolikost.

Violončelistica Eva Veith rođena je u obitelji glazbenika u Crnoj Gori. Učila je violončelo kod poznatih profesora kao što su Ivan Poparić u Beogradu, Stanislav Apolin u Pragu, David Grigorian u Moskvi, Karin Georgian u Detmoldu te pohađala majstorske tečajeve kod Ivana Monighetija u Španjolskoj, Alaina Muniera u Italiji i Michaela Flaksmana u Hrvatskoj iItaliji. Njezino glazbeno usmjerenje prvenstveno je bilo usmjereno na izvođenje komorne glazbe.
Bila je članica nekoliko ansambala kao što su: klavirski trio “con brio”, “Aurus piano trio”, Münster Chamber Orchestra, Detmold Chamber Orchestra pod vodstvom prof. Christopha Poppena, Göttingen Chamber Orchestra i svirala je prvo violončelo u “Mediteranu” orkestar u Francuskoj.
Eva Veith dobila je nekoliko nagrada i priznanja kao što su “Najbolji student 1989. godine” i
“Prosinačka nagrada” za najbolje umjetničko postignuće 1990. godine u bivšoj Jugoslaviji.
Također 1990. godine dobila je drugu nagradu na Eurovision Young Musicians za klasičnu glazbu u Sarajevu.
Uz školovanje za violončelisticu, Eva Veith je 1988. diplomirala je i klavir kod prof. Mariana Mike.

Saa i Petar.jpg

  Saša Dejanović, započinje svoju naobrazbu u nižoj   muzičkoj u Banjaluci. 1974. Potom nastavlja u           srednjoj glazbenoj školi u Sarajevu te u Zagrebu kod   prof. Istvana Römera. Studij gitare upisuje na   Muzičkoj akademiji u Zagrebu kod prof. Darka   Petrinjaka.
 Osvojivši više značajnih nagrada prije dobi od   devetnaest godina, 1986. postaje stipendist Fonda za   mlade glazbenike Koncertne direkcije Zagreb, koji je utemeljen na inicijativu Ive Pogorelića, te se usavršava na “Academia Internazionale Superiore di Musica” u Italiji kod prof. Angela Gilardina. Studij završava u Engleskoj na “Royal College of Music” u Londonu. Nastupao je u značajnim koncertnim dvoranama, poput Teatro Monumental (Madrid), Auditorio de Ferias (Valladolid), Auditorio “Alfredo Kraus” (Las Palmas de Gran Canaria), Teatro Colon (Buenosaires), Alte Oper am Rhein (Düsseldorf), Philharmonie (Karlsruhe), Kursaal (Wiesbaden), Vatroslav Lisinski, Hrvatski glazbeni zavod, muzej Mimara (Zagreb), Jean Renoir (Pariz), Kitara (Sapporo), i brojnim drugim dvoranama. Često je prisutan na gitarskim festivalima u Austriji, Češkoj, Poljskoj, Rusiji, Izraelu, Meksiku, Tajlandu, Kini, Južnoj Koreji, Italiji, Sjedinjenim Američkim Državama, Japanu, Norveškoj, Švedskoj, Portugalu, Argentini, Uruguayu i Čileu.
Snimio je nekoliko nosača zvuka te veliki broj televizijskih i radio emisija u Njemačkoj, Austriji, Španjolskoj i Hrvatskoj. U Kölnu je publiciran i njegov najnoviji CD s transkripcijama za gitaru kompletnih djela za lutnju J.S. Bacha. Djeluje kao samostalni umjetnik, a niz godina vodi međunarodni gitarski festival “More i gitare” u Vrsaru.

 krpan duo webAnđelko Krpan (Zagreb, 1967.) diplomirao je violinu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, u razredu Kristijana Petrovića, te 1995. magistrirao na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u Beču kod Dore Schwarzberg. Usavršavao se na majstorskim tečajevima kod Yfraha Neamana, Igora Ozima te na Menuhin Music Academy u Gstaadu. Solistički je nastupao u Švedskoj, Austriji, Italiji, Rusiji i Ukrajini. Bio je član Bečke komorne filharmonije(1990.-93.), zatim član Zagrebačkih solista (1993.-97.), koncertni majstor Zagrebačkih solista (1997.-2002.), koncertni majstor Orkestra HNK iz Zagreba (2002.-2006.), a od 1995. predaje violinu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Jedan je od utemeljitelja i prvi violinist Gudačkoga kvarteta Sebastian.
Osvojio je prvu nagradu na Međunarodnom violinističkom natjecanju Alpe-Adria u Italiji (1988.), Nagradu HGZ-a (1989.), laureat je Međunarodnog violinističkog natjecanja Václav Huml u Zagrebu (1993.), dobio je Nagradu Muzičke omladine Ivo Vuljević za najboljeg mladoga glazbenika Hrvatske u 1993. godini. Godine 1999. odlikovan je Redom Danice hrvatske s likom Marka Marulića, a 2008. dobio je nagradu Milka Trnina Hrvatskog društva glazbenih umjetnika za iznimne umjetničke dosege. S gudačkim kvartetom Sebastian, pijanisticom Nadom Majnarić, te violistom Markom Generom snimio je sedamnaest CD-a za izdavačku kuću Croatia Records. Dobitnik je diskografske nagrade Porin za CD Hrvatske sonate ostvaren u suradnji s pijanisticom Nadom Majnarić.

 Martin Krpan (Zagreb,1995.) diplomirao je violinu 2018. u razredu Leonida Sorokowa na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Usavršava se na Hochschule für Musik und Theater Felix Mendelssohn Bartholdy u Leipzigu u razredu Ericha Höbartha. Tijekom školovanja osvojio je niz nagrada na regionalnim i državnim violinističkim Natjecanjima učenika i studenata glazbe, na Hrvatskom natjecanju komornih sastava, te na međunarodnim violinističkim natjecanjima Etide i skale u Zagrebu, Lions Grand Prix u Rijeci, Alpe Adria u Goriziji (Italija), te Rudolf Matz u Dubrovniku. Godine 2015. osvojio je 3. nagradu na hrvatskom državnom natjecanju Papandopulo u kategoriji komornih sastava, te mu je za to postignuće dodijeljena i Dekanova nagrada. Godinu dana kasnije na istom je natjecanju osvojio 2. nagradu u kategoriji violine. Godine 2016. bio je koncertni majstor međunarodnog orkestra Euphony. Pohađao je tečajeve violine u Grožnjanu (A. Krpan i S. Milenković), u Opatiji (M. Sorokowa, L. Sorokow), na Strings International Music Festival u Bryn Mawru (Philadelphia, SAD), na Međunarodnoj ljetnoj akademiji u Semmeringu, Austrija (Dora Schwarzberg, Anna Dzialak Savitska), te komorne glazbe u Weikersheimu (Belcea kvartet). U sezoni 2016.-17. je kao koncertni majstor Orkestra leipziške akademije izveo Mozartovu operu Don Giovanni, a u sljedećoj sezoni je kao koncertni majstor istog orkestra nastupio u leipziškom Gewandhausu izvodeći djela Blachera, Reineckea i Čajkovskog. Od 2018. godine djeluje kao prvi violinist Zagrebačkog kvarteta, te od 2022. kao docent komorne glazbe na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu.

 Rijeki puhaki kvintetRiječki puhački kvintet osnovan je 1965. godine, a od 2020. godine djeluje u novom sastavu sa željom da svojim umjetničkim radom doprinese glazbenom bogatstvu Hrvatske. Čine ga nagrađivani glazbenici, redom prvi puhači Riječkog simfonijskog orkestra. Sastav puhačkog kvinteta sastoji se od drvenih puhačkih instrumenata koji se mogu činiti vrlo različiti u boji i tehnici, no raznim kombinacijama nude nova i zanimljiva suzvučja te je repertoar za ovaj sastav vrlo širok. Kroz skladbe koje izvodi Riječki puhački kvintet, ističe se sklad i perfekcionizam sastava kao cjeline, te osobnost i kvaliteta svakog soliste. Među koncertnim ostvarenjima treba istaknuti koncert otvorenja na festivalu Papandopulijana u Tribunju, koncert na komornom festivalu „Sipping Sessions“ u Labinu te koncerte koje sastav redovito održava na brojnim lokacijama i prigodama u gradu Rijeci. U ovom mladom sastavu, oni uspijevaju glazbi dati smisao nadilazeći tehničke zahtjeve te se pripremaju za nadolazeće koncerte širom Hrvatske.

 

 Marco PoloAnsambl za ranu glazbu Marco Polo oformio se 2008., a specijalizirao e za izvođene vokalne i vokalno instrumentalne srednjovjekovne i renesansne glazbe. U petnaest godina djelovanja, ansambl je održao niz uspješnih i zapaženih koncerata u Hrvatskoj (Zagrebačke ljetne večeri, Klovićevi dvori; Rovinjski ljetni festival, crkva sv. Eufemije, Zadar, Večeri u sv. Donatu, Eufrazijeva bazilika u Poreču, Šibenska katedrala, Lubeničke glazbene večeri i dr.). Također je gostovao na turneji u BiH, Irskoj (Dublin), Italiji (Rim) i Njemačkoj (Frankfurt), gdje su polučili posebnu atrakciju svojim raznovrsnim povijesnim kostimima. Uz europske majstore ovaj vokalni ansambl izvodi i skladbe manje poznatih hrvatskih skladatelja. Okosnicu ansambla čine profesionalni glazbenici i školovani pjevači, a pokretač i dirigent je prof. Ante Milić.

jakas petra  Petromila Jakas (Šibenik, 1983.), sa netom navršenih 20 godina diplomira violinu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Gorana Končara. Specijalizaciju iz područja komorne glazbe završava 2010. na Konzervatoriju za glazbu i scenske umjetnosti u Grazu, u klasi Chia Choua.   Poslijediplomski studij violine završava 2011. na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u razredu Tarasa Pechenyija. 2017. godine dobiva Dyplome de Virtuosite pri Scholi Cantorum u Parizu u klasi Violete Smailović-Huart. Za iznimne rezultate tokom studija dodijeljena joj je Rektorova nagrada, a sa zapaženim uspjehom sudjeluje na mnogim međunarodnim natjecanjima glazbe. Izvedbama suvremenih dijela istaknula se na Muzičkom Biennaleu u Zagrebu 2005., a na troetapnom Međunarodnom natjecanju na Malti 2013. za izvedbu suvremenog djela dodijeljena joj je specijalna nagrada te čast svjetske praizvedbe skladbe Opaque Silence-Symbia III Johna M. Kennedyija. Finalistica je Europskog natjecanja glazbe Citta di Moncalieri, Međunarodnog natjecanja Rovere d`Oro, a apsolutne 1. nagrade osvaja na međunarodnim natjecanjima Amigdala, Paolo Barrasso i Premio Franz Schubert gdje se ističe i nagradom za suvremeno djelo Riccardo Viannello. Zaposlena je u Simfonijskom orkestru HRT-a na mjestu zamjenika vođe dionice. Od 2022. surađuje sa Međunarodnim komornim orkestrom Lorenzo da Ponte. Solističke nastupe bilježi uz orkestar BISYOC (V. Britanija), Orchestra Classica di Allessandria (Italija), Gradski komorni orkestar Šibenik te Zagrebački komorni orkestar uz koji redovito nastupa u ulozi koncertne majstorice.

 Silvia Di FalcoSILVIA Di FALCO-sopran, usavršavala se kod svjetski priznatih majstora kao što su William Matteuzzi, Raina Kabajvanska, R. Maragliano, Elio Battaglia, Luciana Serra, te Renato Francesconi i Leo Nucci. Debitirala je 2004. u Cataniji, u operi "Lo frate 'nnamorato" G. B. Pergolesija u režiji maestra Cinzia Pennesija, ulogom Vannelle, stekavši pozitivne ocjene kritike i publike. Pjevala je na turnejama u raznim kazalištima u Sjedinjenim Američkim Državama. Nastupala je u Teatru Nacional u Panami, Kairu (Egipat), Poljskoj, Parizu i na raznim mjestima u Njemačkoj, Španjolskoj, Helsinkiju, Turskoj, Makedoniji i Hrvatskoj. Dobitnik je nagrade publike na VI međunarodnom natjecanju "Glasovi za operu i operetu Carlos Gomes" u Torinu. Debitirala je  ulogama Adine u operi "L'elisir d'amore", Musette u "La Bohème" i Gilde u "Rigolettu". Lauretta i Nella u Puccinijevom "Gianni Schicchi" s orkestrom Gianandrea Gavazzeni u Kazalištu "Puccini" u Meranu, Kazalištu Vipiteno i Kazalištu Kulturni centar Lojze Bratuz u Gorici, u Rudolf Steinier-Schule u Beču, Kulturnom domu Izola u Sloveniji i u Firenci. Kao Grofica i Suzana u operi "Le Nozze di Figaro" i Zerline u operi "Don Giovanni" Mozarta, "Seviljski brijač" Rossinija u ulozi Rosine i "La scala di seta" Rossinija u ulozi Giulie. Kao umjetnička savjetnica djeluje za razne manifestacije i poznatu opernu smotru „Talijanska opera Taormina“ i međunarodni festival „Taormina International Music Festival“. Dobitnica je nagrade "Žena godine" 2016-2017 Inner Wheel okruga Sicilije i Kalabrije i nagrade glazbene sekcije na "Lions Day Awards" 2016-2017.

Yoko dobra slika YOKO NISHII (pijanistica) - rođena je u gradu Ise u Japanu i od četvrte godine pohađa satove klavira kod Mitsuko Tomio, a kasnije kod Naofumija Kaneshigeja, Kyoko Ogawe i Hitoshija Kobayashija. Diplomirala je francuski jezik i književnosti na Sveučilištu Keio u Tokiju (1998). Iste godine, odlazi u Hrvatsku gdje, zahvaljujući stipendiji, pohađa Visoku školu za glazbenu umjetnost “Ino Mirković” u Lovranu. U samo dvije godine završava četverogodišnji studij (2000), a potom postiže i stupanj magistra glazbene umjetnosti (srpanj 2001). Usavršavanje nastavlja na poslijediplomskom studiju na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, kao stipendistica japanske vlade (2005- 2007), u klasi Jevgenija Zarafiantsa, kojemu je bila i asistentica na Visokoj školi “Ino Mirković" (2001- 2003). U međuvremenu surađuje kao korepetitor na majstorskim tečajevima flaute Pierre-Yvesa Artauda iz Pariza. Pobjednica je i finalistica brojnih međunarodnih natjecanja. Od 2014. do 2019. predavala je na Umjetničkoj akademiji u Aichiju u Japanu. Održala je brojne solističke recitale u Hrvatskoj (preko 50 solističkih recitala u 25 gradova), Italiji, Mađarskoj, Crnoj Gori, Bosni i Herzegovini te u Japanu. Surađivala je sa Zagrebačkom filharmonijom i Kubanskim nacionalnim simfonijskim orkestrom. U prosincu 2018. održala je koncert koji su zajedno organizirali Veleposlanstvo Japana i Hrvatska radiotelevizija, povodom 25. obljetnice diplomatskih odnosa Japana i Hrvatske, uz prijenos uživo na Hrvatskoj radioteleviziji. Ustrajno radi na istraživanju i promociji hrvatskih skladatelja i hrvatske glazbe. U veljači 2015. objavila je prvi CD u svijetu s kompletnim klavirskim opusom Dore Pejačević, povodom 130. godišnjice njezina rođenja, u izdanju japanske diskografske kuće ‘Herb Classics’. U srpnju 2020. objavila je novi CD album "Yoko Nishii plays Sergei Rachmaninov". Više informacija: https://www.yokonishii.com

Musica viva

  Eminentni zagrebački umjetnici, članovi Zagrebačke filharmonije, solisti i profesori Muzičke akademije u Zagrebu udružili su svoje umijeće i ljubav prema glazbi surađujući već dugi niz godina u ansamblu Musica Viva. Ansambl je osnovala još davne 1998. godine ugledna glazbenica, čembalistica i profesorica na Muzičkoj akademiji u Zagrebu Višnja Mažuran.
Zahvaljujući brojnim nastupima i visokoj umjetničkoj kvaliteti, profilirao se kao jedan od vodećih ansambala te vrste u Hrvatskoj nailazeći na nepodijeljene simpatije publike i struke.
Na repertoaru Musica Vive nalaze se autori koji pripadaju baroknom razdoblju ali isto tako i njegovim rubnim razdobljima poput rokokoa, pretklasike ili kasne renesanse. Musica Viva u svojim interpretacijama ujedinjuje visoki profesionalizam, odlično poznavanje stilskih odrednica pojedinih razdoblja, te sjajnu uigranost koja njihovu svirku čini izbrušenom do najsitnijih detalja. U izdanju diskografske kuće Aquarius izašle su dvije kompaktne ploče Musica Vive: “Glazba na dvoru Friedricha velikog” i “Božićni koncerti” koji je 2006. godine dobio nagradu Porin za najbolju izvedbu solističke ili komorne skladbe.

 

GSO 3

 Golden Strings Orchestra tamburaški je orkestar koji je započeo djelovati u studenom 2017. godine. Ansambl trenutno broji 17 članova, vrhunskih instrumentalista na tamburi. Program rada ansambla temelji se na klasičnoj tamburaškoj literaturi kao i na brojnim transkripcijama i obradama kompozicija različitih autora svih stilskih razdoblja čime se želi predstaviti umjetničku tamburašku literaturu, ali isto tako i prezentirati europsku klasičnu literaturu na tamburi. Ansambl karakterizira posebna zvukovna boja koja se ostvaruje preciznim muziciranjem te posebnim umjetničkim pristupom u stvaranju vlastitoga umjetničkog izričaja. Ansambl je do sada sudjelovao na nekoliko međunarodnih natjecanja na kojima je osvojio visoke i prestižne nagrade.
Na natjecanju u Španjolskoj Fiestalonia Milenio World Art Games orkestar je osvojio zlatnu plaketu, a na Međunarodnom folklornom natjecanju u Bugarskoj Grandprix natjecanja jer je ocijenjen s najviše bodova. Tijekom kratkoga djelovanja ansambl je održao mnogo koncerata među kojima valja istaknuti koncert u Samoboru, Novom Sadu, Subotici, Đakovu, Valpovu, Osijeku i Orahovici.
Voditelj je i dirigent ansambla mag. mus. Marko Sesar, umjetnički suradnik na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku.


 

josip grgic Zlatko Josip Grgić rodio se 2001. u Zagrebu. Već od najranije dobi okružen je najboljim svjetskim gitaristima kao što su Leo Witoszynskyj, Tommy Emmanuel i Edin Karamazov, a podučava ga njegov otac, profesor gitare. Zlatko u svojim nastupima stavlja naglasak na emociju, autentičnost i izražajnost te nastavlja tradiciju stare španjolske, katalonske škole koja vodi preko profesora Lea Witoszynskoga i Luise Walker direktno do velikoga gitarista Miguel Llobeta, učenika Francisca Tarrege. Tijekom školovanja u srednjoj glazbenoj školi “Vatroslav Lisinski” u Zagrebu, redovito je nastupao na svečnim koncertima škole, a početkom 2017. osvojio je na natjecanju „Dr. Jovan Jovičić“ u Novom Sadu - Distinction Award, dok je potkraj iste godine nastupio u suradnji s poznatim restauratorom Gabriele Lodijem u Muzeju violina u Cremoni, u povodu 200. godišnjice rođenja Antonia de Torresa, na otvorenju izložbe Torresovih gitara. Nakon toga snimio je Serenatu espanolu J. Malatsa za Španjolsku televiziju koja priprema dokumentarni film o Antoniu de Torresu u kojem sviraju najveći svjetski gitaristi. U proljeće 2018. snimio je videospot u Veneciji s kompozicijom Ennija Morriconea Cinema Paradiso. Početkom prosinca održao je uspješan koncert u Barceloni na Torresovoj gitari La Invencible (nepobjediva) koju je sam Torres tako nazvao i koja je uvrštena u nacionalna blaga Španjolske kao jedina gitara. Tada su ga Španjolci prozvali Torres Whisperer (šaptač Torresa). Zlatko Josip Grgić 2019. je održao koncert u kripti crkve sv. Petra u Beču na Toressovoj gitari La Invencible i to je bilo prvi put da je gitara napustila Španjolsku. Tim koncertom povezane su španjolska i bečka škola gitare koje su prvi povezali Miguel Llobet i Luisa Walker. Godine 1924. Miguel Llobet za Luisu Walker donosi iz Madrida gitaru koju je izradio Santos Hernandez. Luisa Walker predaje tu gitaru svom učeniku Leu Witoszynskom koji je daje Zlatkovu ocu, a otac Zlatku te danas on svira na toj gitari, a ona predstavlja materijalizaciju te povijesne tradicije i međusobnog utjecaja dviju gitarističkih škola. Svira na gitari Antonia de Torresa iz 1890. godine

Cesaro  Alessandro Cessaro, gaji svoju sklonost spram glazbi sa izraženim zanimanjem prema skladanju. Studirao je klavir kod Franca Angelerija, stekavši diplomu u 16. godini sa najvišim ocjenama, pohvalom i posebnim priznanjem. Nakon diplome nastavlja sa studijem za usavršavanje sa Paulom Badura-Skodom i Aldom Ciccolinijem u Rimu. Ubrzo dobiva nagrade na značajnim državnim i međunarodnim natjecanjima kao što su Nagrada Venecije i Nagrada „Yamaha“ u Stresi, ali se naročito afirmirao na 48. Međunarodnom natjecanju u Ženevi, gdje je sa 18 godina prvu nagradu.. Održao je mnogobrojne recitale u Italiji te gostovao u Švicarskoj, Njemačkoj, Belgiji, Argentini i Mexiku. Surađivao je sa mnogim orkestrima i dirigentima kao Cl. Scimone, A. Nanut, P. Ignacio Calderon,H. Kaiser, B. Scarpis. Jedno od posebnih obilježja je njegova svestranost koja mu omogućava uvrštavanje u repertoar najpoznatije klavirske skladatelje od Haydna do Chopina, Schuberta i Beethovenea na autentičnim klavirima po naruđbi ljetnog festivala Euganeo. Mnoge od tih snimao je uživo za Rivo Alto i Azzura Music. Pored interpretacija bavi se skladanjem, a svoju glazbu objavljuje kod izdavačke kuće „Edizioni Armenin Musica“.

iva  Leon   Iva Krušić, diplomirala je pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Martine Zadro. Osvaja brojne prve nagrade u Hrvatskoj i inozemstvu te je dobitnica nagrade „Mirjana Bohanec“ 2017.godine, Dekanove nagrade za akademski uspjeh u 2014/2015. godini i Rektorove nagrade za uspjeh u 2016/2017. godini.
U Hrvatskom Narodnom Kazalištu u Zagrebu, Iva nastupa u ulogama Albine (La donna del lago G.Rossinija), Iviše (Adel i Mara J. Hatzea), Nicolette (Zaljubljen u tri naranče S.Prokofjeva), Paža (Lohengrin R. Wagnera), Madame Buffault (iz istoimene opere B.Papandopula) te Zlatohřbíteka (Lukava mala lisica L. Janačeka), od čega posljednje dvije u okviru projekta Muzičke akademije u Zagrebu. U HNK Ivan pl.Zajc u Rijeci, debitira ulogom Cherubina u operi Le nozze di Figaro, W.A. Mozarta.
U Kammeroper Allee Theater Hamburg nastupa u ulogama Niklas (Offenbachs Traum), Barbara Delaqua (Eine Nacht in Venedig), Carmen (Carmen), Druga dama/Drugi dječak (Die Zauberflüte), Hänsel (Hänsel und Gretel).
Kao solistica, učestvuje na brojnim festivalima: Dubrovnik u pozno ljeto, Pasionska baština, Festival sv. Marka, Muzički biennale, Samoborska glazbena jesen, Strossmayerovi dani te mnogim drugima.
Iva nastupa i s Hamburškim simfonijskim orkestrom, Budweiss filharmonijom, Zagrebačkom filharmonijom, Dubrovačkim simfonijskim orkestrom, Simfonijskim orkestrom Muzičke akademije, Samoborskim gudačima, Zagrebačkim solistima te surađuje s renomiranim dirigentima kao što su P. Dešpalj, L. Hager, N. Bareza, M. Tarbuk, F. Trinca, D. Danzmayr, D. Švec, W. Wentzell, C. Campestrini i drugi.
Magistrirala je pravo na Pravnom fakultetu u Zagrebu 2013. godine.

  Bariton Leon Košavić (1991.) počinje učiti pjevanje u svojoj dvanaestoj godini kod Tončija Petkovića, a danas studira na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Giorgija Suriana.Godine 2011. osvaja prvu nagradu na Državnom natjecanju studenata. Debitira pjevajući ulogu Moralésa u studentskoj produkciji Muzičke akademije, a njegov profesionalni debi bila je uloga Papagena u zagrebačkom Hrvatskom narodnom kazalištu, gdje je kasnije nastupio i kao Moralés.
U 2013. osvaja nagradu publike na Državnom natjecanju mladih umjetnika, nakon čega debitira kao Mr. McC u operi Lukasa Fossa Upoznavanja i rastanci u HNK Zagreb, gdje također nastupa po prvi put u ulozi Masetta. Osvaja i prvu nagradu na Natjecanju mladih umjetnika u Zagrebu, te pjeva uz pratnju Simfonijskog orkestra Hrvatske radiotelevizije pod ravnanjem maestra Vladimira Kranjčevića.
Godine 2014. pojavljuje se u ulozi Orfeja u Gluckovoj operi Orfej i Euridika, nakon čega sudjeluje u projektu „Mađarska za Njemačku, opera za Europu 1989.-2014.“ u Budimpesti. Na Međunarodnom pjevačkom natjecanju Mirjam Helin osvaja treću nagradu.
Potom osvaja nagradu Zagrebačke filharmonije kao Mladi glazbenik godine za uspjehe ostvarene tijekom 2014. Predstoji mu nastup u Finskoj, gdje će pjevati ulogu Pilata u Bachovoj Muci po Ivanu uz Finski simfonijski orkestar Jyväskylä, te ulogu Malateste u Finskoj nacionalnoj operi u Helsinkiju. Predstoji mu i debi u ulozi Don Giovannija u HNK-u. Ove je godine Košavić osvojio i Nagradu Emmerich Smola.
Leon Košavić je tijekom studija pohađao majstorske tečajeve uglednih glazbenih pedagoga kao što su Marvin Keenze, Norma Enns, Helena Lazarska i Gerhard Zeller.

 

Ilyrica s

Ansambl Illyrica međunarodni je komorni ansambl koji su osnovali glazbenici različitog kulturnog i obrazovnog podrijetla, povezani etničkim korijenima - flautistica Nika Bauman (Hrvatska / Austrija), violistica Hiwote Tadesse (Hrvatska / Etiopija / Belgija), gitarist Marko Ferlan (Slovenija / Hrvatska) / Austrija) i violončelisticu Iva Casian-Lakos (Hrvatska / Meksiko / SAD).
Opisana kao "čarobna" (hvarski ljetni festival), Illyrica je nastupala na većim koncertnim prostorima i festivalima u Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj. Illyrica ne samo da izvodi standardni klasični repertoar, već i sklada djela žanrovski savijajući djela, te surađuje s ostalim izvođačima i likovnim umjetnicima. Timeout.com, koji se smatra da je jedan od najuzbudljivijih hrvatskih bendova, Illyrica također nastoji približiti novu glazbu publici izvodeći koncerte u malim selima i na tradicionalnim mjestima klasične glazbe.
Svake godine ansambl obilježava i surađuje sa živim skladateljem iz regije, poput Lane Janjanin, Maka Murtića i Srdana Dedića. U sezoni 2020. predstavit će se potpuno novo djelo koje je za Illyricu napisao hrvatsko-američki skladatelj James Budinich.
Budući angažmani uključuju Illyricin debi u Wiener Musikverein, Austrija, u kojem glumi glumica Michaela Rosen i pijanista Martin Listabarth. Ansambl je također izabran da predstavlja Republiku Hrvatsku tijekom svog predsjedavanja Europskom unijom koncertima u Dublinu i Galwayu u Irskoj. Tijekom ljetne sezone 2020. godine, Ilirika je bila na turneji po Sloveniji i Hrvatskoj.

 

mmc 21

„Večer romantičnih dueta“- cjelovečernji je koncert koncipiran odabirom najljepših dueta njemačkih majstora romantizma Mendelssohna i Brahmsa. Također su uvršteni i neki iz pera opernih velikana Rossinija i Donizzetija u zanosnom suzvučju soprana K. Modrušan i mezzosopranskog timbra K. Markotić, a uz pratnju pijaniste i dirigenta prof. Ante Milića koji će izvesti i dvije solističke skladbe Brahmsa i Chopina. Ove istaknute umjetnice zaokružiti će svoj koncertni nastup vrlo zanimljivim i atraktivnim, no manje poznatim romantičnim duetom francuskog skladatelja C. Saint Saensa.

 

klasjaKlasja Modrušan studirala je violončelo kod profesorice Ksenije Janković i solo pjevanje, a zatim se specijalizirala za Lied i oratorij kod profesorice Zdenke Žabčić - Hesky na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Paralelno s osvajanjem pozicije violončela u Simfonijskom orkestru Hrvatske radiotelevizije, svoje je umjetničko djelovanje usmjerila na pjevanje. Od 2002. godine intenzivno radi na svom pjevačkom obrazovanju kod profesorice Eve Blahove u Bratislavi, a zatim pod proslavljenom hrvatskom mezzosopranisticom Ružom Pospiš Baldani. Nastupala je na Dubrovačkim ljetnim igrama, Varaždinskim baroknim večerima, Glazbenim večerima na Svetom Donatu, Osorskim glazbenim večerima, Festivalu hrvatske glazbe u Beču, Rovinjskim ljetnim igrama, Piranskim glazbenim večerima. Dobila je priznanje A. Klein iz kolovoza 2006. godine Nagradu za umjetnicu dodijelio je američki glazbeni centar IMCA iz Kalifornije za njezino izvanredno glazbeno-umjetničko djelo. Povodom posjete pape Ivana Pavla II Hrvatskoj 1988. godine, snimila je nosač zvuka “Dragulji sakralne glazbe” a zatim i drugi “Snovi” objavljen 2011. godine, na kojem su predstavljena djela hrvatskih skladatelja.

Nastupala je u operama Dido i Eneja, Čarobna frula, Don Giovanni, Don Carlos, Rigoletto, Hansel i Gretel, Carmen, kao i u hrvatskim operama Mirjana (J. Mandić) i Adel i Mara (J. Hatze). Članica je Hrvatskog društva glazbenih umjetnika i profesorica pjevanja u Glazbenoj školi Blagoje Bersa u Zagrebu.

Stranica 1 od 2