CadenzaGudački kvartet Cadenza Zagreb osnovao je Krešimir Marmilić 1995. godine. Nastupajući na mnogobrojnim koncertnim dvoranama i ljetnim festivalima u Hrvatskoj, CZ se potvrdio kao kvartet s atraktivnim programima iznimne prilagodbe, profinjenog muziciranja i ozbiljnog pristupa ležernijim glazbenim temama.
Svojom kreativnošću i univerzalnošću prilagodbe, kvartet njeguje i programe pisane za komorne sastave poput trija, kvinteta ili seksteta. Ovaj gudački kvartet često surađuje s mnogim istaknutim glazbenicima i ansamblima te na svojim koncertima pruža priliku predstavljanja i mladim glazbenicima i pjevačkim zborovima.
Pored brojnih nastupa na prestižnijim pozornicama u zemlji, ovaj kvartet bilježi i zapažen inozemni uspjeh na gostovanju u Belgiji, Briselu i u Bergamu /Itaija, 2014., u čuvenoj dvorani „Alfredo Piatti“, kao i gostovanjem na Kosovu 2014. i u Albaniji 2015. U ovoj koncertnoj sezoni nastavlja s gostovanjem u Italiji i Poljskoj.
Repertoar kvarteta obuhvaća djela pred klasike do suvremene glazbe. Svojim koncertnim programima posvećuje se oživljavanju i revitalizaciji zaboravljenih skladbi te često praizvodi djela suvremenih hrvatskih skladatelja. Kod najmlađe publike lijepo su prihvaćeni popularni edukacijski koncerti kvarteta pod nazivom „Glazbom kroz Europu“, „Klasika za mlade“ i „Glazbena iskrica“.
Od 2007. do 2014. godine, kvartet Cadenza Zagreb održavao je svoje cikluse koncerata u Maloj dvorani V. Lisinskog u Zagrebu. Danas se ovaj kvartet sve više orijentira za gostovanja izvan Hrvatske a brojnost uspješno održanih koncerata proteklih sezona, potvrđuje njegovu opravdanu vrijednost. Godine 2018. objavili su nosač zvuka „Minijature za gudački kvartet“ hrvatskih skladatelja.

zadar kvartet 4k Zadarski kvartet klarineta djeluje sa manjim promjenama sastava još od 2007. kao samostalni projekt tadašnjih učenika GŠ Blagoje Bersa u Zadru, a danas akademskih klarinetista. Tijekom svoga djelovanja izvodili su izuzetno šarolik program sastavljen od originalnih kompozicija za sastav, obrada drugih kompozicija, jazza i folklorne glazbe. Njihov najrecentniji uspjesi u: osvojena 4. nagrada na natjecanju „Premio citta' di Padova“ u Padovi, Italija (18.6.2016.) u konkurenciji 16 komornih sastava u najstarijoj kategoriji, sudjelovanje na festivalu „Nei suoni dei luoghi“ u talijanskoj pokrajini Friuli (28.8.2016), sudjelovanje na natjecanju „Coop Music Awards“ u Cremoni u konkurenciji 32 komorna sastava (27.11.2016) i sudjelovanje u sezoni 2016./17. ciklusa „Mladi glazbenici u Matici Hrvatskoj“ (6.3.2017.). Kvartet je održao koncerte u Cremoni, Zadru, Zagrebu, Lastovu i Aiello del Friuli. Klarinetisti u Zadarskom kvartetu klarineta su: Ivan Andrijević, Ante Buturić, Lovre Lućić i Abdul - Aziz Hussein.

 

alejandra   Alejandra Torres - violina, prva je Latinoamerikanka koja je postala članicom prestižne Bečke filharmonije, orkestra kojeg njegova jedinstvena ljepota zvuka razlikuje i uzdiže nad svim sličnim orkestrima svijeta. Diplomirala je na Universidad Nacional de Colombia te na University od music and performing arts u Beču. U dobi od 13 godina nastupila je kao solist uz Colombian Symphony Orchestra. Sa samo 16 osvojila je drugu nagradu na međunarodnom violinističkom natjecanju Biblioteca Luis Angel Arango kao najmlađi sudionik, a uslijedile su i mnoge druge na raznim svjetskim natjecanjima.
Nastupala je u dvoranama poput Teatro Colon de Colombia, Sala Luis Angel Arango, Wiener Staatsoper, Konzerthaus Wien, Wiener Musikverein, Münchner Philharmonie, Concertgebouw Amsterdam, Teatro alla Scala in Milan, Theatre des Champs-Èlysées, Alter Oper Frankfurt, Festspielhaus Baden-Baden, Stadtkasino Basel, Palais des Beaux Arts, Am Gasteig, Kölner Philharmonie, Odeon Of Herodes Atticus, Auditorium Giovanni Agnelli, Brucknerhaus Linz, St Peter’s Basiica in Vatican City, etc. Alejandra također ima čast biti volonterkom na svijetski priznatom Jazz festivalu u Panami, a njen novi album pod nazivom ‘Renacer’ izdan je u rujnu 2017.

 

 Maxim Fedotov Maxim Fedotov ruski je violinist i dirigent „briljantan umjetnik i savršen majstor violine“ ili „ruski Paganini“, kako ga je zbog iznimno virtuoznog sviranja prozvao europski tisak. Laureat je i pobjednik velikih međunarodnih violinističkih natjecanja te je i laureat nagrade moskovske vlade. Profesor je violine na moskovskom konzervatoriju, predsjednik katedre za violinu i violu i predsjednik udruge zvijezda violinističkog Čajkovski natjecanja. Gostuje solistički u najpoznatijim svjetskim koncertnim dvoranama. U posljednjih 10 godina izveo je preko pedeset solističkih recitala i simfonijskih koncerata u velikoj dvorani Moskovskog konzervatorija. Nastupa sa vodećim svjetskim orkestrima i najslavnijim svjetskim dirigentima. Prvi je violinist koji je nastupio sa dvije Paganinijeve violine - Guarneri dei Jesu i J.B. Vuillaume (St. Petersburg 2003).
  Njegov karizmatični i kreativni potencijal te veliko koncertno iskustvo koje ga je uzorom na vlastitog oca - glasovitog sanktpetersburškog dirigenta Viktora Fedotova, odvelo i do uspješne dirigentske aktivnosti.
  Završio je postdiplomski studij u st. Petersburgu na Rimski-Korsakov državnom konzervatoriju operno i simfonijsko dirigiranje. Od 2003. godine stalni je dirigent ruskog simfonijskog orkestra a 2006. postaje umjetnički ravnatelj i šef dirigent moskovskog simfonijskog orkestra („Ruska filharmonija“) s kojom surađje i danas. Snimao je među ostalim 24 Paganinijeva Capprica i seriju CD-a s Bruchovim djelima za violinu i orkestar. Maksim Fedotov čest je gost koncertnih dvorana u Hrvatskoj, a 2008. godine održao je recital u Rovinju s vrhunskom pijanisticom Galinom Petrovom.

  Dinis Meirinhos 2019  2 Dinis Corderio Meirinhos, vrstan je i nadareni gitarist mlađe generacije. Njegova inerpretacija je energična i uvjerljiva a slušateljstvu ujedno pruža svoju istančanu poetičnost i osjećajnost. Školovao se na Conservóotiro de Música de Jobra u Portugalu kod profesora Ana Chritina Freire, João Silva, Paulo Margaça. Potom nastavlja studije na na Escola Superior de Musica, Artes e Espetaculo kod prof Artura Caldeire te kao student na razmjeni pohađa Liszt Ferenz National Academy u Budimpešti kod prof. András Csákia. Tijekom cijelog školovanja i studija postizao je najviše ocjene i rezultate.
Dobitnik je više nagrada na natjecanjima: treća nagrada na međunarodnom glazbenom natjecanju „Cidade de Almada“, drugu nagradu na državnom natjecanju „Gilberta Paiva“, drugu nagradu na „IX Concurso Luso-Espanhol de Fafe“, drugu nagradu na državnom natjecanju „Cidade de Gaia“, prvu nagradu na državnom natjecanju „Cidade do Montijo“, prvu nagradu na državnom natjecanju „Fatima e Ourém“, drugu nagradu na „Concurso Paços Premium“, drugu nagradu na državnom natjecanju „ Cidade do Montijo“.
Odražao je niz zapaženih koncerata u Portugalu i Mađarskoj kao solist, s gudačkim kvartetom i s orkestrom. Meirinhos se bavi i skladanjem te je do sada napisao nekoliko djela za solo gitaru kao što su Sonata Nocturna, Fantasia u e-molu, a posebno se ističe Koncert za gitaru i orkestar inspiriran krajolikom i tradicionalnom glazbom portugalskog područja Miranda iz kojeg potječe. Meirinhos piše i glazbu na teme iz poetske literature.

 stratosdUbrzo nakon svog osnutka u proljeće 2013., kvartet Stratos pobudio je zanimanje javnosti svojim prvim uspjehom. U jesen 2013. osvojio je 1. nagradu na 20. Međunarodnom natjecanju Johannes Brahms u Pörtschachu u kategoriji komorne glazbe. Kako su oduševili i žiri i publiku kvartet je odlikovan posebnom nagradom koju dodjeljuje Neues Künstlerforum. Nakon poziva za nastup u okviru festivala Turku Music Festival u Finskoj uslijedila je u istoj godini i Nagrada za komornu glazbu Windisch.

Nakon uspješne audicije u listopadu 2013. godine, kvartet je primljen na ECMA (European Chamber Music Academy) kao prvi i jedini klavirski kvartet, što je mladom kvartetu omogućilo suradnju s vrsnim komornim glazbenicima i profesorima kao što su Hatto Beyerle, Johannes Meissl, Afred Brendel, Ralf Gothoni, Avedis Kouyoumdjian, Claus-Christian Schuster, Jerome Pernoo, Michel Lethiec i drugi.

Otada su uslijedili nastupi u prestižnim koncertnim dvoranama kao što su Wiener Musikverein, Brucknerhaus Linz, Wigmore Hall u Londonu, na Festivalu Harmos u Portu, u dvorani Grande Auditorio Centra Gulbenkian u Lisabonu, na Festivalu Antonín Dvořák, Festivalu Grafengg te u SAD-u, Japanu, Finskoj i Francuskoj. Pojedine su koncerte uživo snimale i prenosile radijske i televizijske postaje kao što su Ö1 i RTP.

Ova četiri glazbenika višestruki su dobitnici nagrada na domaćim i međunarodnim natjecanjima koji iza sebe već imaju zavidan niz koncertnih nastupa i kao solisti, komorni glazbenici i kao članovi orkestra. Obzirom na njihovo porijeklo iz različitih država (Austrija, Japan i Češka) ovim mladim glazbenicima veliko je i dodatno zadovoljstvo što svojim već stečenim individualnim iskustvom mogu stvarati zajednički zvuk u osnovanom klavirskom Stratos kvartetu te ga približiti što široj publici.

U ožujku 2016. godine mladi je kvartet osvojio 1. nagradu na Međunarodnom natjecanju za komornu glazbu „Citta di Pinerolo e Torino“ (član WFIMC), kao i posebnu nagradu za najbolju interpretaciju Schumanna između 42 ansambla. U studenome 2017. godine kvartet je osvojio 1. nagradu kao i „Grand Prix“ na Međunarodnom natjecanju za komornu glazbu Ludwig van Beethoven u mjestu Luslawice. Kvartet Stratos uvršten je potom u program Saveznog ministarstva za Europu, integraciju i vanjske poslove Republike Austrije pod nazivom „New Austrian Sound of Music“.

 

Aurea slika2

  Iva Vogel rođena u Zagrebu, studij violine pohađala je u Beču gdje je i studirala kod renomiranih pedagoga kao što su Ruggiero Ricci u Salzburgu i Michael Schnitzler u Beču. Kao stipendistica uz sve visoke pohvale, postala je članicom poznatog omladinskog orkestra „Gustav-Mahler“ te mlade Austrijske filharmonije i omladinskog orkestra Europske Unije. Također često je svirala u Minhenskoj filharmoniji i u Mozarteum orkestru u Salzburgu.
Iva Vogel dobitnica je nekoliko prestižnih nagrada na austrijskim glazbenim natjecanjima poput Jugend musiziert i takmičenju finalista Stefanie-Hohl u Beču. Umjetnica već nekoliko godina živi i djeluje u Göttingenu (Njemačka).

  Soyoung An rođena je u Južnoj Koreji. Studirala je na akademiji u Varšavi, među ostalima sa Jerzy Sterczynski gdje je i diplomirala. Potom nastavlja svoj studiji i usavršavanje u Njemačkoj na akademiji u Kasselu u klasi prof. Iwan Urwalowa kao i studij komorne glazbe na akademiji u Manhaimu kojeg je vrlo uspješno završila. Istovremeno je pohađala majstorske tečajeve i radionce sa prof. Günter Ludwigom, Dieter Navroth i Jerzy Sterczynskim. 2012. godine Soyoung postaje dobitnicom prve nagrade na natjecanju komorne glazbe Loge Peredur u Kasselu. Ova darovita umjetnica je redovna gošća i učesnica na raznovrsnim festivalima komorne glazbe kao što su Heidelberg Festival, Kassel Festival i drugi.

  Eva Veith rođena je u Crnoj Gori u obitelji glazbenika. Violončelo je studirala kod poznatih učitelja Ivana Poparica u Beogradu, Stanislava Apolina u Pragu, Davida Grigorijana u Moskvi, Karine Georgian u Detmoldu. Istovremeno je posjećivala raznovrsne majstorske tečajeve kod Ivana Monigetija, Alain Muniera i drugih.
Surađivala je i bila članicom u više ansambla kao što su Trio-con brio, Aurus-trio, Komorni orkestar Münster, Detmoldski komorni orkestar pod vodstvom Christopha Poppena, zatim u Göttingen komornom orkestru i Orkestru Mediteran u Francuskoj.
Eva Veith je dobitnica više nagrada na republičkim i državnim natjecanjima a osvojila je nagradu kao najbolji student godine 1989. Potom je osvojila i Decembarsku nagradu 1990. za najbolji umjetnički doprinos u bivšoj Jugoslaviji.
Umjetnica živi i aktivno djeluje u Njemačkoj.

 

duo balyk Nataša Balyk pripada generaciji glazbenika koja se već od ranih početaka isticala briljantnom tehnikom i istančanom muzikalnošću svojim glazbenim interpretacijama. Izvedbom na domri*(specifičnom žičanom instrumentu za trzanje), pridaje jednu novu umjetničku vrijednost ovom narodnom ruskom instrumentu. Magistrirala je 1983. godine na Muzičkoj akademiji u gradu Astrahan (Rusija), gdje je poslije radila kao docentica, a 1987. godine doktorirala je na Državnom konzervatoriju Rimski-Korsakov u St. Petersburgu

  Nastupala je na mnogim koncertima kao solistica te kao koncertmajstor Astrahanjskog filharmonijskog orkestra. 1993. godine N. Balyk zajedno sa suprugom Volodimirom osnovala je jedan vrlo raritetan komorni sastav u Rusiji „Nata Bene Trio“, koji svojom izvrsnošću  ubrzo osvaja brojne nagrade: Grand Prix u Francuskoj, 1. nagrada na natjecanju u Castelfidardu u Italiji i druge, a nastupali su na turnejama diljem Europe (Francuskoj, Švicarskoj, Italiji, Njemačkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj i dr.).  Godine 1999. trio snima nosač zvuka za njemačku izdavačku kuću VMA kojeg časopis "Intermusik" proglašava CD-om godine.

  Poslije stalnog preseljenja 1998. sa obitelji u Hrvatsku, učestalo svira u formaciji  Dua Balyk diljem Hrvatske, a i u inozemstvu (Slovenija, Austria, Grčka, Finska). 2017 god. Duo Balyk održava svoju prvu uspješnu turneju u većim gradovima Kine. Od 2010. N. Balyk djeluje kao profesorica mandoline u Glazbenoj školi I.M. Ronjgova Rijeka, osvajajući sa svojima učenicima brojna Državna i Međunarodna  priznanja.

   Vladimir (Volodimir) Balyk  jedan je od istaknutih  predstavnika suvremenog izvođaštva na harmonici. Studij klasične harmonike završio je na Mykola Lysenko Lviv National Music Academy (Ukrajina). Doktorirao je 1986. godine na Glazbenoj akademiji Gnessin u Moskvi. Laureat je jednog od najuglednijih međunarodnih natjecanja harmonikaša Vogtländischen Musiktage  Klingenthal-Markneukirchen  u Njemačkoj 1981. godine.

  Već prvim solističkim koncertom 1977. god. potaknuo je iznimnu pozornost i  zanimanje glazbenog svijeta te postaje sve učestalijim gostom brojnih koncertnih pozornica diljem Europe, među kojima se ističe njegov solistički nastup 1999. u Parizu u sklopu koncerta "Music for Peace at UNESCO" zajedno s najistaknutijim umjetnicima svijeta.  1994. godine V. Balyk dobitnik je naslova Zaslužni umjetnik Rusije, a 1995. proglašen je čovjekom godine na području kulture i  umjetnosti.

   Pored svega se bavi i pedagoškim radom. Od 1987. do 1998. godine Volodimir Balyk redovni je profesor harmonike na Muzičkoj akademiji u gradu Astrahan (Rusija), od 1998. profesor je na Visokoj školi za glazbenu umjetnost "Ino Mirković" u Lovranu , a od 2018. god. profesor je i savjetnik harmonike u Glazbenoj školi I. M. Ronjgova Rijeka.

 

armoni 4 Trio, čiji naziv potječe iz drevne riječi Armonia, pojma koji označava mir, suglasnost, glazbeno i životno jedinstvo, je jedan od ansambala Udruge za glazbenu umjetnost - Armoni,
koja objedinjuje zajedničke ciljeve kao što su širenje glazbene, zborske i instrumentalne kulture, kao ključnu vrijednost ljudskog razvoja.

Izvođači (flautist Palma di Gaetano, klarinetist Giordano Muolo i klavirist Danilo Panico), završili su klasično glazbeno obrazovanje, te se već godinama bave koncertnom aktivnošću kao solisti i kao članovi raznih ansambala i orkestara. Njihov repertoar obuhvaća kompozicije različitih žanrova od 16. stoljeća do danas. Trio se ističe zahvaljujući savršenoj dinamičkoj i agogičkoj ravnoteži koju postiže kod svake izvedbe. Članovi komornog tria Armoni Ensemble spajaju višestruke i zrele profesionalne kvalitete u izvedbama originalnih djela i transkripcija poznatih djela iz repertoara klasične glazbe.
Ansambl biva odlično prihvaćen od strane javnosti i kritičara za svoje nastupe na brojnim koncertima održanim u regiji Puglia te po čitavoj Italiji.

 

euasia 2  Duo EurAsia čine tajvansko-kanadska pijanistica dr.Catherine Lan i slovenski pijanist dr. Jure Rozman. Žive na Floridi, gdje oboje aktivno djeluju kao koncertantni solisti, pedagozi na glazbenom fakultetu na Broward Collegeu u Fort Lauderdaleu, FL i komorni glazbenici. Osim toga i umjetnički su ravnatelji klasičnog ciklua Rosemary Duffy Larson u Fort Lauderdaleu, sve poznatijeg odredišta za nastupe i predstavljanje vrhunskih umjetnika.
Kao Duo EurAsia, nastupali su i održali niz uspješnih koncerta u SAD-u i Europi, a u ljeto 2019. očekuje ih prvo veće gostovanje u Kini. Kako gospođa Lan i gospodin Rozman imaju bogatu solo pijanističku karijeru, njihovi se programi stoga uglavnom sastoje od znalački osmišljenih kombinacija pojedinačnih solo izvedbi i četveroručnih izvedbi komornog repertoara, jer na taj način mogu predstaviti mnogo širi izbor glazbenih stilova i izraza.
Istražujući notne zapise za repertoar klavirskog dueta, iznašli su svojevrsnu kompatibilnost, nadilazeći tako vlastite suprotstavljene osobnosti glazbenog jezika, koji uspješno premošćuje jaz između tradicionalno europske umjetnosti i sve prisutnije azijske kulture te postaje poput njihove opsesije i izvorom neprekidne inspiracije.

Cattaneo 5  Pieralberto Cattaneo uspješno je diplomirao kompoziciju pri Glazbenom institutu "Donizetti" u Bergamu pod vodstvom V. Fellegare, nakon što je pohađao studije glasovira i orkestarskog dirigiranja; u istoj je školi trenutno zamjenik ravnatelja i predavač kompozicije i tehnike skladanja za dvogodišnju specijalizaciju. Usavršavao je svoje znanje kod F. Donatonija i W. Lutoslawskijog (skladanje), F. Ferrarija i B. Martinottija (orkestarsko dirigiranje); njegove su skladbe izvođene i nagrađivane na prestižnim festivalima u Italiji i Europi, a emitiranju se na raznim europskim radio-postajama. Snimljene su na nosaće zvuka za EDIPAN, BMG Ariola, Rugginenti i Sinfonica.

Pod njegovim ravnanjem održani su brojni koncerti diljem svijeta, a snimio je LP neobjavljenih kompozicija Donizettija i Mayra, kao i CD sa talijanskom suvremenom glazbom. 1984. godine osnovao je Komorni orkestar "Europskih susreta s glazbom / Incontri Europei con la Musica" sa kojim je za kuću Dynamic snimio prvu modernu izvedbu Stabat Mater u c molu G.S. Mayra. Pored toga snimio je CD zajedno sa violinistom Bin Huangom (Prva nagrada Paganini) i orkestrom "Talijanski gudači / Gli archi italiani"; CD za izdavačku kuću "Bongiovanni" sa prvom modernom izvedbom Večernje Corpus Domini G.S. Mayra. Redovno dirigira simfonijskim i komornim orkestrima u Italiji, Francuskoj, Njemačkoj, Austriji, Španjolskoj, Portugalu, Mađarskoj, Češkoj Republici, Poljskoj, Rumunji, Moldaviji, Turskoj, Egiptu, Koreji, SAD-u (na koncertima koje najčešće snimaju državne radio-stanice) ... sa opsežnim klasičnim, romantičnim i suvremenim repertoarom koji obuhvaća, uz ostalo, i mnogobrojne nanovo otkrivene i revidirane neobjavljene skladbe talijanskih skladatelja XVIII. i XIX. st. (Coccia, Donizetti, Gasparini, Lenzi, Mayr, Piatti ...). Diplomu je stekao na D.A.M.S.-u u Bologni sa diplomskim radom o Donizettijevoj sakralnoj glazbi, pa ga često pozivaju na međunarodne simpozije. Priredio je i reviziju i prvu suvremenu izvedbu djela Lenzija, Quirinija, Gasparinija, Donizettija, Piattija.

Palette

„Zagreb Palette Ansambl“ - komorni je sastav akademski obrazovanih glazbenika, jedinstven i osebujan po svojem raritetnom sastavu koji stoga predstavlja jedan nov i originalan glazbeni izričaj.

Stapanjem toplog timbra mezzosoprana, violončela i violine uz moćnu potporu bogata dijapazona harfe, ovaj kvartet pruža pravo osvježenje svojom bogatom paletom glazbenog ugođaja.

Temeljna je zamisao kao i nit vodilja, iznalaženje novih mogućnosti glazbenih sadržaja sa ciljem da svojim prisustvom na glazbenoj sceni, pobudimo što veću pažnju i zanimanje publike kojoj je posljednjih u godina uistinu potrebito prezentirati i neke nove zanimljive izazove kao i edukativne poruke, posebice izvođenjem manje poznatih i nedovoljno prisutnih hrvatskih skladatelja, kao i svjetskih klasika u povijesnim ambijentima i sredinama koje nemaju mogućnost glasovira.

 Zagreb palete ansambl - u sastavu Katja Markotić - mezzosopran, Krešimir Marmilić - violina, Matija Štajcer - violončelo i Biserka Krčelić - harfa, nametnuo se kao nesvakidašnji sastav glazbenika izuzetno bogatih iskustvom u izvođenju komorne glazbe pa svojim nastupima u ovom sastavu donose veliko osvježenje na glazbenim podijima.

Virtuosi

Svjetski poznati orkestar, Virtuosi di Praga (VDP), od samih je početaka vodio dirigent i violinist Oldřich Vlček, a nakon 1990. godine formiran je u manji komorni orkestar odabranih solista koji je imao zadovoljstvo surađivati s poznatim i velikim imenima kao Plácido Domingo, José Cura, Barbara Hendricks, Mstislav Rostropovich, Igor Oistrakh, Pavel Kogan, Mario Carbota, Mario Brynello, Sergej Krylov, M. Vyskvorkina itd. Ansambl posjeduje široki repertoar, od djela Vejvanovský, Mysliveček, J.S. Bach, Haydn, L.v. Beethoven, W.A Mozart, Felix Mendelssohn, Rossini, Igor Stravinsky, Grieg, Edward Elgar, Albert Roussel, kao i djela svjetskih skladatelja 20. stoljeća, a također izvodi i podupire suvremena djela čeških skladatelja.
Ovaj vrhunski ansambl također često nastupa s istaknutim češkim zborovima poput zbora Praške filharmonije i Praškog komornog zbora. Snimio je preko 170 CD-a za razne diskografske kuće, uključujući Supraphon, Orfeo, Discover, Claves i Koch International a nositelj je i dvaju platinastih CD-a tvrtke Spraphon za najuspješnije trajne zapise s područja klasične glazbe devedesetih kao i za zlatne diskove tvrtki Discover, Lupulus i Supraphon.
Orkestar redovito održava 8-10 koncerata godišnje u Pragu, oko 30 u Češkoj i Slovačkoj i oko 30-40 gostujućih nastupa u europskim zemljama (Njemačka, Italija, Španjolska, Grčka, Austrija, Belgija, Nizozemska, Francuska) u Japanu, Australija, SAD i Latinska Amerika. Česti je sudionik na prestižnom češkom glazbenom festivalu - Praškom proljeću, a također je i rezidencijalni orkestar Međunarodnog glazbenog festivala Pontes. Od 2000. godine stalno djeluje pod vodstvom talijanskog dirigenta Alfonso Scarano, koji je imenovan glavnim gostom dirigentom Virtuosi di Praga.

portret   Katja Markotić, mezzosopran - studij solo pjevanja i interpretaciju Lieda završila je na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u Grazu u klasi prof. Kammersängrin Ire Malaniuk a potom se usavršavala kod prof. F.X. Lukasowskog u Beču.
Kao koncertna pjevačica jednako uspješno stilski interpretira djela u rasponu od barokne do suvremene glazbe. Posebno mjesto u njezinu bavljenju vokalnom umjetnošću zasigurno pripada i ustrajnom zalaganju na oživljavanju manje poznate i zapostavljene hrvatske vokalne baštine.
Tako je do sada javno predstavila a za potrebe radija i televizije snimila brojne opuse I. Lukačića, D. Pejačević, J.Š. Slavenskog, F. Livadića, I. Padovca i F. Krežme.
Sudjelovala je na svim značajnim domaćim festivalima (Zagrebački ljetni festival, Splitsko ljeto, Dubrovački ljetni festival, Festival u Eufrazijevoj bazilici u Poreču, Osorske glazbene večeri, Glazbene večeri u Svetom Donatu i dr. Osim hrvatskih autora na repertoaru Katje Markotić nalaze se i naslovi najistaknutijih predstavnika europske vokalne lirike (Schubert, Brahms, Schumann, Mendelssohn, Liszt, Strauss, Mahler, Rahmanjinov, Čajkovski, Respighi i dr.).
Kao vokalna solistica nastupala je uz Zagrebačke soliste, Zagrebački kvartet, Zagrebački komorni orkestar, Quartetto d'archi di Venezia, ansambl "I Solisti di Milano", Hrvatski komorni orkestar, Korejski komorni orkestar (Soeul), Deutsches Kammerorchester (Frankfurt), komorni orkestar „Roma Classica", Simfonijski orkestar HRT pod ravnanjem Christiana Ewalda prvom hrvatskom izvedbom pjesama A. Zemlinskog, Dubrovački simfonijski orkestar, Ljubljanske simfoničare i orkestar HNK Splita u izvedbi 2. Mahlerove simfonije pod ravnanjem N. Bareze.
Katja Markotić često je prisutna i na inozemnim podijima, (Austrija, Njemačka, Slovenija, Mađarska, Poljska, Italija, Francuska, Španjolska, Belgija i Velika Britanija). Zapažen uspjeh postigla je cjelovečernjim recitalima na međunarodnom festivalu "Cervantino" XXX u Mexicu, sa završnim nastupom u Palacio de Bellas Artes (Mexico City).
Živi i djeluje kao slobodna umjetnica u Zagrebu. Od 1996. godine umjetnička je ravnateljica Ljetnog festivala Rovinj.

Sello

 Luisa Sello, studirala je flautu u Parizu kod Raymonda Guiota i odmah je uočena njena velika nadarenost za fraziranja i kvalitetu zvuka (Severino Gazzelloni je napisao: "Veličanstven interpretativni senzibilitet i odličan zvuk" a R. Guiot: "Vrlo muzikalno, lijep i nosiv ton"). Koncertnu karijeru započela je nizom nastupa u Europi, zatim su uslijedila gostovanja u Sjedinjenim Američkim Državama, Južnoj Americi, Japanu te ruskim i azijskim državama.
Nastupala je s istaknutim umjetnicima kao što su Alirio Diaz, Trevor Pinnock, Edgar Guggeis, Bruno Ganino. Kao gošća solistica surađivala je s renomiranim orkestrima kao što su Wiener Symphoniker Concert Verein , Miami Great Symphony, orkestrom "Teatro alla Scala" u Milanu, pod vodstvom Riccarda Mutija i dr.
Djeluje kao redovni profesor na Muzičkoj akademiji u Trstu i kao gost profesor na sveučilištima za glazbu u Beču, Moskvi, Madridu, Tallinu, Zagrebu, Pekingu, Šangaju i Buenos Airesu.
Diplomirala je "strane jezike" i "modernu književnost" te osvojila brojne književne nagrade, a sa područja poezije objavila je eseje o odnosima glazbe i književnosti.
Snima za Stradivarius, jednu od najpoznatijih izdavačkih tvrtki u Europi te za Beijjing Honhchen Milenium & Art, Kina.

Cesaro  Alessandro Cessaro, gaji svoju sklonost spram glazbi sa izraženim zanimanjem prema skladanju. Studirao je klavir kod Franca Angelerija, stekavši diplomu u 16. godini sa najvišim ocjenama, pohvalom i posebnim priznanjem. Nakon diplome nastavlja sa studijem za usavršavanje sa Paulom Badura-Skodom i Aldom Ciccolinijem u Rimu. Ubrzo dobiva nagrade na značajnim državnim i međunarodnim natjecanjima kao što su Nagrada Venecije i Nagrada „Yamaha“ u Stresi, ali se naročito afirmirao na 48. Međunarodnom natjecanju u Ženevi, gdje je sa 18 godina prvu nagradu.. Održao je mnogobrojne recitale u Italiji te gostovao u Švicarskoj, Njemačkoj, Belgiji, Argentini i Mexiku. Surađivao je sa mnogim orkestrima i dirigentima kao Cl. Scimone, A. Nanut, P. Ignacio Calderon,H. Kaiser, B. Scarpis. Jedno od posebnih obilježja je njegova svestranost koja mu omogućava uvrštavanje u repertoar najpoznatije klavirske skladatelje od Haydna do Chopina, Schuberta i Beethovenea na autentičnim klavirima po naruđbi ljetnog festivala Euganeo. Mnoge od tih snimao je uživo za Rivo Alto i Azzura Music. Pored interpretacija bavi se skladanjem, a svoju glazbu objavljuje kod izdavačke kuće „Edizioni Armenin Musica“.

ambros fotoMiroslav Ambroš (1987) počeo je profesionalno svirati violinu već sa 11 g. u vrijeme pohađanja glazbene gimnazije Jana Nerude u Pragu kod prof. Jiřijem Hnykom. U istom periodu odlazio je na konzultacije na Sveučilištu CM von Weber u Dresdenu (Njemačka) kod prof. Ivanom Ženatýjem, gdje je studirao tri godine na Praškom konzervatoriju. 2006. je počeo studirati na Akademiji izvođačkih umjetnosti u Pragu pod prof. Ivanom Štrausom, na kojoj je 2012. uspješno završio magisterij. 2008./2009. također je studirao na Hochschule für Musik und Theater Hannover s prof. Krzysztofom Wegrzynom. Od 2008. je privatni učenik Maestra Josefa Suka. Miroslav Ambros je pohađao i posebne tečajeve koje su držali, između ostalih, i Pinchas Zukerman, Zakhar Bron, Ruggierro Ricci, B. Sayevich, S. Yarosevich, S. Shipps, G. Kalinvsky i Eugen Drucker, član Emerson Kvarteta. Osvojio je mnoge nagrade na državnim i međunarodnim natjecanjima, npr. Praška Juniorska Nota, Natjecanje gosp. Bohdana Warchala u Slovačkoj, Kociánovo natjecanje u violini i Concertino Praga 2006. za komorne ansamble s pijanistom Marekom Sedivyjem.
2003. g. postao je apsolutni pobjednik na međunarodnom natjecanju „Du Prix des Jeunes Talents Européens de Musique Classique“ u Marseilleu, Francuska. 2004. g. je pobijedio u natjecanju kompanije Yamaha i kao nagradu je dobio stipendiju.
Miroslav Ambroš snima redovito za Češki i Slovački Radio i Televiziju. Snimao je za Radio Marseille i Luxembourg i 2006. g. snimio svoj solo CD s pijanisticom Zuzanom Ambrošovom za kuću ArcoDiva.
Sada živi u Pragu gdje često svira u glavnim koncertnim dvoranama u Češkoj, diljem Europe i u Kanadi; između ostalih u Dvorani Luksemburške Filharmonije, Dvorane Mendelssohn u Hamburgu, u Kazalištu Dal Verme u Milanu, Sali Caselle u Rimu, i Dvorani Tabaret u Ottawi.
U svibnju 2008. Ambroš je izvodio komornu glazbu s Josefom Sukom, Jiřijem Bártom, Janom Simonom i Karlom Untermüllerom na Međunarodnom Festivalu Praško Proljeće a isto tako je u ovom sastavu snimio CD sa skladbama A. Dvořáka i J. Suka za kuću Supraphon. U studenom 2008. ostvario je koncertnu turneju s Orkestrom Čeških Virtuoza u Španjolskoj.
Miroslav Ambroš nastupa redovno sa simfonijskim orkestrima kao što su Praški Komorni Filharmonijski Orkestar, Praški Simfonijski Orkestar, Češki Narodni Simfonijski Orkestar, Filharmonijski Orkestar Bohuslav Martinu, Praški Komorni Orkestar, Državni Filharmonijski Orkestar Košice i Češki Komorni Orkestar.
2007. otvorio je koncertnu sezonu Praškog Komornog Filharmonijskog Orkestra pod palicom poznatog Maestra Jiřija Bĕlohláveka , Koncertom za violinu P. I. Čajkovskog u Praškom Rudolfinumu.
Svira na vrlo rijetkom instrumentu kojeg je izradio (1734. g.) talijanski graditelj violina Camillo de Camilli.

EloisaEloisa Cascio diplomirala je klavir s najvišim ocjenama i pohvalom na Konzervatoriju Benevento, u klasi prof. T. Babuscija. Usavršavala je praksu izvedbe rane glazbe s prof. A. di Girolamom, te je diplomirala čembalo s odličnim uspjehom na Konzervatoriju u Campobassu. U klasi prof. Giacoma Vitalea diplomirala je zborsku glazbu i dirigiranje na Konzervatoriju u Avellinu. Kasnije se usavršavala s prof. M. Bertuccijem u Napulju. Godine 2014. magistrirala je pri Glazbenoj školi Fiesole s P. De Marijom, a zatim je stekla diplomu komorne glazbe na Konzervatoriju u Napulju, u klasi prof. V. Lambiasea.
Sudjelovala je na tečajevima usavršavanja s L. De Fuscom, B. Caninom, P. Iannoneom, S. Rambaldijem, G. Carninijem, G. Leonhardtom, P. Langom, te u sklopu Ljetne akademije sveučilišta Mozarteum u Salzburgu, sa G.J. von Arminom, J. Kropfitschem, kao i u sklopu Wiener Musik Seminara (gdje dobiva treću nagradu na natjecanju Dichler) i Međunarodne akademije d'Eté u Nici s D. Merletom, P. Benoitom i O. Gardonom.
Debitirala je vrlo mlada interpretacijom Haydnovog koncerta s orkestrom Konzervatorija Benevento, te je nastupala na koncertima Sveučilišta Koncerti sunitske te kao korepetitor Ansambla Hortus Conclusus. Uz orkestar Konzervatorija u Campobassu nastupala je s Bachovim koncertom u F-molu i Concertom De Fallae za čembalo i pet instrumenata. Sudjelovala je i na raznim festivalima, uključujući Natale in Villa, Convivio Armonico, Musica nel Tempo Presente, Tastiere in Tour, Fate Festival, Piano City Napoli, Una Notte al Museo, Festival Pianistico u Sarzani, Concerti al Castello Miramare u Trstu, Portofino Classica, Salzburg Klassik, Interfest Bitola. Uskoro će održati koncerte u Italiji, kao i u Grčkoj, Njemačkoj, Sjedinjenim Državama i Španjolskoj.

 Parcific StringsZahvaljujući velikoj strasti za muziciranjem u gudačkom kvartetu, rezultiralo je ubrzo osnivanjem multinacionalnog Pacifičkog kvarteta Beča, četvorice vrsnih mladih glazbenika koji I dalje oduševljavaju publiku širom svijeta svojim profinjenim i toplim zvukom.
Godine 2015. PQV je osvojio prvu nagradu, nagradu publike te posebnu nagradu za najbolju interpretaciju djela Josipa Haydna na 6. Međunarodnom natjecanju komorne glazbe Joseph Haydn u Beču. Kvartet je također nagrađen prestižnom August Pickhardtovom nagradom grada Basela 2016. godine te Novim zvukom austrijske glazbene nagrade (NASOM) za 2018./19.
Nastupi na poznatim festivalima kao što su na Festivalu Lucerna, Kalkalpenu ili Nikšićkom međunarodnom festivalu komorne glazbe te koncerti u glavnim koncertnim dvoranama širom svijeta, jednako sačinjavaju njihov zavidan raspored izvođenja gudačkih kvarteta. Godine 2015. PQV je osvojio prvu, a zatim i naredne dvije nagrade na Međunarodnom natjecanju komorne glazbe Joseph Haydn u Beču. Najznačajnije u koncertnoj sezoni 2016./17. bio je za njih zasigurno njihov vrlo zapažen gudački debi u Musikvereinu Beču, kao I debi u Wigmore Hallu kada su izdali CD i ostvarili niz radio produkcija austrijske marke Gramola i Swiss Radio SRF.
Paralelno s fokusom ovog perspektivnog mladog kvarteta za klasične skladatelje 1. i 2. Bečke škole, Pacifički kvartet Beč također je svojim aktivnostima potaknuo interkulturalne programe razmjene između Europe (Švicarska / Austrija) i Azije (Japan / Tajvan), što je rezultiralo nizom turneja u posljednjih nekoliko godina.

Lo Cicero  Giuseppe Lo Cicero, po završetku gimnazije, društveni smjer, diplomirao je klavir na Konzervatoriju V. Bellini u Palermu, u klasi prof. Gaetana Cellizze, sa najvišim ocijenama.
Koncertnu karijeru započinje u dobi od 12 godina izvodeći, Chopinove poloneze i etide, dok sa 15 godina nastupa izvodeći Chopinov Koncert za klavir i orkestar br.1 u e-molu. Pohađao je tečajeve usavršavanja kod Antonija Trombonea (Palermo), Michelea Marvullija (Bari), Alda Ciccolinija (Pariz). Usavršavao se i na seminarima klavirske tehnike koje je vodio Vincenzo Vitale, dok je od Jeana Michaulta (Cortotovog učenika), Uga Amendole (učenik Busonija, Tagliapietre i Sgambatija) te Alberta Mozzatija, dobio korisne i vrijedne savjete.
Dobitnik je brojnih nagrada i priznanja na državnim i međunarodnim klavirskim natjecanjima (Osimo, Caltanissetta, Finale Ligure, F. Paolo Neglia di Enna).
Od 1979. nositelj je katedre glasovira na Konzervatoriju A. Scontrino u Trapaniju, te pored nastavne karijere intenzivno se bavi i koncertnom aktivnošću.
Održao je otprilike 500 koncerata u svim regijama Italije, uključujući nastupe u Bologni, Kongresnoj palači u Stresi, Zrcalnoj dvorani u Meranu, Dvorani Palače Liviano u Padovi, kazalištu Kursaal u Abano Terme, Gradskom kazalištu Masini u Faenzi s Filharmonijom iz Bakaua, Kazalištu Bagnoli u Sopri, gdje je održao recital pod nazivom Magic Music s poznatim talijanskim mađioničarem Silvanom, zatim u Rimu, na otvaranju Katoličkog sveučilišta sa Griegovim Koncertom u a-molu, u pratnji Simfonijskog orkestra Temišvara, te u Nacionalnom kazalištu Oradea sa Simfonijskim orkestrom, dok u gradskom kazalištu E. Sollima i u Kazalištu Impero u Marsali nastupa s Koncertom br.2 C. Saint-Saënsa i Koncertom u a-mulu e. Griega, uz orkestar Konzervatorija iz Trapanija.
Zapažene nastupe imao je u Portugalu, Španjolskoj, Rumunjskoj, Nizozemskoj, Češkoj i Izraelu, doživjevši veliki uspjeh kako kod publike, tako i kod kritičara.
Pozvan je kao član žirija na državnim i međunarodnim natjecanjima, među kojima Martha del Vecchio, S. Rachmaninov, V. Bellini, Međunarodna nagrada Grada Rima, Lamezia Terme itd. Često je pozivan kao predavač na tečajevima usavršavanja u Srednjoj glazbenoj školi u Barcelloni (Španjolska), na Konzervatoriju u Groningenu (Nizozemska), te na konzervatoriju Rimsky Korsakov (Ekvador).
Od 1998. bavi se organizacijom koncertne sezone pri Gradskom kazalištu Sollima i Kazalištu Impero u Marsali.

Stranica 1 od 3