Solisti

 Ansambl Zagrebačkih solista osnovan je 1953. godine u okviru Radio Zagreba, pod umjetničkim vodstvom glasovitoga violončelista Antonija Janigra. Tijekom više od šest desetljeća, pod umjetničkim vodstvom znamenitih koncertmajstora, do sada su Zagrebački solisti održali gotovo 4000 koncerata na svim kontinentima, u najvećim svjetskim centrima i najslavnijim koncertnim dvoranama kao što su Musikverein (Beč), Concertgebouw (Amsterdam), Royal Festival Hall (London), Berlin Philharmonic Hall, Tchaikowski Hall (Moskva), Santa Cecilia (Rim), Carnegie Hall (New York), Opera House (Sydney), Victoria Hall (Ženeva), Teatro Real (Madrid), Teatro Colon (Buenos Aires), Versailles itd.
Redovito su gostovali na najpoznatijim glazbenim festivalima, a uz njih su muzicirali brojni ugledni solisti primjerice – Guillermo Figuero, Henryk Szeryng, Alfred Brendel, Christian Ferras, Pierre Fournier, Leonard Rose, James Galway, Aldo Ciccolini, Katia Ricciarelli, Lily Laskine, Zuzana Ružičkova, Mario Brunello, Isabelle Moretti, Guy Touvron, Marc Coppey, Ray Chen i mnogi drugi.
Zagrebački solisti izvode repertoar koji uključuje barokna, klasicistička, romantička, ali i djela suvremene glazbe. Zagrebačkim solistima dodijeljene su mnoge visoke nagrade i priznanja. Od 2012. godine Ansambl nastupa uz glasovitoga violinista Sretena Krstića kao svojega koncertmajstora, a ujedno i koncertmajstora Münchenske filharmonije.
Snimili su više od sedamdeset nosača zvuka, i to za kompanije poput kuća Vanguard, EMI, ASV, Eurodisc, Melodia, Hispa-vox, Pickwick i Croatia Records.

mia komorni duo

  Komorni duo - Peljhan & Elezović prirediti će ljubiteljima komorne glazbe svojim osebujnim i pomno osmišljenim programom jedinstvenu i vrhunsku izvedbu djelima za violinu solo u Sonati i Baladi belgijskog kompozitora Eugene Ysaye , kao i virtuoznim Scherzom violinskog virtuoza i skladatelja, najmlađeg studenta (devetododišnjak) ikada u povijesti bečkog Konzervatorija; stoga je bio prozvan i hrvatskim Paganinijem. Ove će istaknute zagrebačke glazbenice izvesti također Rapsodiju za violinu i klavir Bele Bartoka kao i Sonatu L.van Beethovena (Kreutzer).

 

 

 

 

kalamos  KALAMOS kvintet je prvi i jedinstveni takav sastav u Hrvatskoj i šire. Osnovan je 2013. godine u Zagrebu, a premijernu izvedbu imao je u maloj dvorani Vatroslava Lisinskog u sklopu ciklusa koncerata "Glazbene staze". U kratkom vremenu KALAMOS kvintet uvrstio je u svoj repertoar široku paletu obrada kao i originalne skladbe od razdoblja baroka do suvremenih skladatelja, a posebnu pažnju posvećuje djelima hrvatskih skladatelja. Nakon premijernog nastupa KALAMOS kvintet je nakon dobrih kritika i odlične reakcije publike dobio niz angažmana u koncertnoj sezoni 2014/2015.

 

 

 

 Maxim Fedotov Maxim Fedotov ruski je violinist i dirigent „briljantan umjetnik i savršen majstor violine“ ili „ruski Paganini“, kako ga je zbog iznimno virtuoznog sviranja prozvao europski tisak. Laureat je i pobjednik velikih međunarodnih violinističkih natjecanja te je i laureat nagrade moskovske vlade. Profesor je violine na moskovskom konzervatoriju, predsjednik katedre za violinu i violu i predsjednik udruge zvijezda violinističkog Čajkovski natjecanja. Gostuje solistički u najpoznatijim svjetskim koncertnim dvoranama. U posljednjih 10 godina izveo je preko pedeset solističkih recitala i simfonijskih koncerata u velikoj dvorani Moskovskog konzervatorija. Nastupa sa vodećim svjetskim orkestrima i najslavnijim svjetskim dirigentima. Prvi je violinist koji je nastupio sa dvije Paganinijeve violine - Guarneri dei Jesu i J.B. Vuillaume (St. Petersburg 2003).
  Njegov karizmatični i kreativni potencijal te veliko koncertno iskustvo koje ga je uzorom na vlastitog oca - glasovitog sanktpetersburškog dirigenta Viktora Fedotova, odvelo i do uspješne dirigentske aktivnosti.
  Završio je postdiplomski studij u st. Petersburgu na Rimski-Korsakov državnom konzervatoriju operno i simfonijsko dirigiranje. Od 2003. godine stalni je dirigent ruskog simfonijskog orkestra a 2006. postaje umjetnički ravnatelj i šef dirigent moskovskog simfonijskog orkestra („Ruska filharmonija“) s kojom surađje i danas. Snimao je među ostalim 24 Paganinijeva Capprica i seriju CD-a s Bruchovim djelima za violinu i orkestar. Maksim Fedotov čest je gost koncertnih dvorana u Hrvatskoj, a 2008. godine održao je recital u Rovinju s vrhunskom pijanisticom Galinom Petrovom.

  Dinis Meirinhos 2019  2 Dinis Corderio Meirinhos, vrstan je i nadareni gitarist mlađe generacije. Njegova inerpretacija je energična i uvjerljiva a slušateljstvu ujedno pruža svoju istančanu poetičnost i osjećajnost. Školovao se na Conservóotiro de Música de Jobra u Portugalu kod profesora Ana Chritina Freire, João Silva, Paulo Margaça. Potom nastavlja studije na na Escola Superior de Musica, Artes e Espetaculo kod prof Artura Caldeire te kao student na razmjeni pohađa Liszt Ferenz National Academy u Budimpešti kod prof. András Csákia. Tijekom cijelog školovanja i studija postizao je najviše ocjene i rezultate.
Dobitnik je više nagrada na natjecanjima: treća nagrada na međunarodnom glazbenom natjecanju „Cidade de Almada“, drugu nagradu na državnom natjecanju „Gilberta Paiva“, drugu nagradu na „IX Concurso Luso-Espanhol de Fafe“, drugu nagradu na državnom natjecanju „Cidade de Gaia“, prvu nagradu na državnom natjecanju „Cidade do Montijo“, prvu nagradu na državnom natjecanju „Fatima e Ourém“, drugu nagradu na „Concurso Paços Premium“, drugu nagradu na državnom natjecanju „ Cidade do Montijo“.
Odražao je niz zapaženih koncerata u Portugalu i Mađarskoj kao solist, s gudačkim kvartetom i s orkestrom. Meirinhos se bavi i skladanjem te je do sada napisao nekoliko djela za solo gitaru kao što su Sonata Nocturna, Fantasia u e-molu, a posebno se ističe Koncert za gitaru i orkestar inspiriran krajolikom i tradicionalnom glazbom portugalskog područja Miranda iz kojeg potječe. Meirinhos piše i glazbu na teme iz poetske literature.

 stratosdUbrzo nakon svog osnutka u proljeće 2013., kvartet Stratos pobudio je zanimanje javnosti svojim prvim uspjehom. U jesen 2013. osvojio je 1. nagradu na 20. Međunarodnom natjecanju Johannes Brahms u Pörtschachu u kategoriji komorne glazbe. Kako su oduševili i žiri i publiku kvartet je odlikovan posebnom nagradom koju dodjeljuje Neues Künstlerforum. Nakon poziva za nastup u okviru festivala Turku Music Festival u Finskoj uslijedila je u istoj godini i Nagrada za komornu glazbu Windisch.

Nakon uspješne audicije u listopadu 2013. godine, kvartet je primljen na ECMA (European Chamber Music Academy) kao prvi i jedini klavirski kvartet, što je mladom kvartetu omogućilo suradnju s vrsnim komornim glazbenicima i profesorima kao što su Hatto Beyerle, Johannes Meissl, Afred Brendel, Ralf Gothoni, Avedis Kouyoumdjian, Claus-Christian Schuster, Jerome Pernoo, Michel Lethiec i drugi.

Otada su uslijedili nastupi u prestižnim koncertnim dvoranama kao što su Wiener Musikverein, Brucknerhaus Linz, Wigmore Hall u Londonu, na Festivalu Harmos u Portu, u dvorani Grande Auditorio Centra Gulbenkian u Lisabonu, na Festivalu Antonín Dvořák, Festivalu Grafengg te u SAD-u, Japanu, Finskoj i Francuskoj. Pojedine su koncerte uživo snimale i prenosile radijske i televizijske postaje kao što su Ö1 i RTP.

Ova četiri glazbenika višestruki su dobitnici nagrada na domaćim i međunarodnim natjecanjima koji iza sebe već imaju zavidan niz koncertnih nastupa i kao solisti, komorni glazbenici i kao članovi orkestra. Obzirom na njihovo porijeklo iz različitih država (Austrija, Japan i Češka) ovim mladim glazbenicima veliko je i dodatno zadovoljstvo što svojim već stečenim individualnim iskustvom mogu stvarati zajednički zvuk u osnovanom klavirskom Stratos kvartetu te ga približiti što široj publici.

U ožujku 2016. godine mladi je kvartet osvojio 1. nagradu na Međunarodnom natjecanju za komornu glazbu „Citta di Pinerolo e Torino“ (član WFIMC), kao i posebnu nagradu za najbolju interpretaciju Schumanna između 42 ansambla. U studenome 2017. godine kvartet je osvojio 1. nagradu kao i „Grand Prix“ na Međunarodnom natjecanju za komornu glazbu Ludwig van Beethoven u mjestu Luslawice. Kvartet Stratos uvršten je potom u program Saveznog ministarstva za Europu, integraciju i vanjske poslove Republike Austrije pod nazivom „New Austrian Sound of Music“.

 

duo balyk Nataša Balyk pripada generaciji glazbenika koja se već od ranih početaka isticala briljantnom tehnikom i istančanom muzikalnošću svojim glazbenim interpretacijama. Izvedbom na domri*(specifičnom žičanom instrumentu za trzanje), pridaje jednu novu umjetničku vrijednost ovom narodnom ruskom instrumentu. Magistrirala je 1983. godine na Muzičkoj akademiji u gradu Astrahan (Rusija), gdje je poslije radila kao docentica, a 1987. godine doktorirala je na Državnom konzervatoriju Rimski-Korsakov u St. Petersburgu

  Nastupala je na mnogim koncertima kao solistica te kao koncertmajstor Astrahanjskog filharmonijskog orkestra. 1993. godine N. Balyk zajedno sa suprugom Volodimirom osnovala je jedan vrlo raritetan komorni sastav u Rusiji „Nata Bene Trio“, koji svojom izvrsnošću  ubrzo osvaja brojne nagrade: Grand Prix u Francuskoj, 1. nagrada na natjecanju u Castelfidardu u Italiji i druge, a nastupali su na turnejama diljem Europe (Francuskoj, Švicarskoj, Italiji, Njemačkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj i dr.).  Godine 1999. trio snima nosač zvuka za njemačku izdavačku kuću VMA kojeg časopis "Intermusik" proglašava CD-om godine.

  Poslije stalnog preseljenja 1998. sa obitelji u Hrvatsku, učestalo svira u formaciji  Dua Balyk diljem Hrvatske, a i u inozemstvu (Slovenija, Austria, Grčka, Finska). 2017 god. Duo Balyk održava svoju prvu uspješnu turneju u većim gradovima Kine. Od 2010. N. Balyk djeluje kao profesorica mandoline u Glazbenoj školi I.M. Ronjgova Rijeka, osvajajući sa svojima učenicima brojna Državna i Međunarodna  priznanja.

   Vladimir (Volodimir) Balyk  jedan je od istaknutih  predstavnika suvremenog izvođaštva na harmonici. Studij klasične harmonike završio je na Mykola Lysenko Lviv National Music Academy (Ukrajina). Doktorirao je 1986. godine na Glazbenoj akademiji Gnessin u Moskvi. Laureat je jednog od najuglednijih međunarodnih natjecanja harmonikaša Vogtländischen Musiktage  Klingenthal-Markneukirchen  u Njemačkoj 1981. godine.

  Već prvim solističkim koncertom 1977. god. potaknuo je iznimnu pozornost i  zanimanje glazbenog svijeta te postaje sve učestalijim gostom brojnih koncertnih pozornica diljem Europe, među kojima se ističe njegov solistički nastup 1999. u Parizu u sklopu koncerta "Music for Peace at UNESCO" zajedno s najistaknutijim umjetnicima svijeta.  1994. godine V. Balyk dobitnik je naslova Zaslužni umjetnik Rusije, a 1995. proglašen je čovjekom godine na području kulture i  umjetnosti.

   Pored svega se bavi i pedagoškim radom. Od 1987. do 1998. godine Volodimir Balyk redovni je profesor harmonike na Muzičkoj akademiji u gradu Astrahan (Rusija), od 1998. profesor je na Visokoj školi za glazbenu umjetnost "Ino Mirković" u Lovranu , a od 2018. god. profesor je i savjetnik harmonike u Glazbenoj školi I. M. Ronjgova Rijeka.

 

armoni 4 Trio, čiji naziv potječe iz drevne riječi Armonia, pojma koji označava mir, suglasnost, glazbeno i životno jedinstvo, je jedan od ansambala Udruge za glazbenu umjetnost - Armoni,
koja objedinjuje zajedničke ciljeve kao što su širenje glazbene, zborske i instrumentalne kulture, kao ključnu vrijednost ljudskog razvoja.

Izvođači (flautist Palma di Gaetano, klarinetist Giordano Muolo i klavirist Danilo Panico), završili su klasično glazbeno obrazovanje, te se već godinama bave koncertnom aktivnošću kao solisti i kao članovi raznih ansambala i orkestara. Njihov repertoar obuhvaća kompozicije različitih žanrova od 16. stoljeća do danas. Trio se ističe zahvaljujući savršenoj dinamičkoj i agogičkoj ravnoteži koju postiže kod svake izvedbe. Članovi komornog tria Armoni Ensemble spajaju višestruke i zrele profesionalne kvalitete u izvedbama originalnih djela i transkripcija poznatih djela iz repertoara klasične glazbe.
Ansambl biva odlično prihvaćen od strane javnosti i kritičara za svoje nastupe na brojnim koncertima održanim u regiji Puglia te po čitavoj Italiji.

 

Palette

„Zagreb Palette Ansambl“ - komorni je sastav akademski obrazovanih glazbenika, jedinstven i osebujan po svojem raritetnom sastavu koji stoga predstavlja jedan nov i originalan glazbeni izričaj.

Stapanjem toplog timbra mezzosoprana, violončela i violine uz moćnu potporu bogata dijapazona harfe, ovaj kvartet pruža pravo osvježenje svojom bogatom paletom glazbenog ugođaja.

Temeljna je zamisao kao i nit vodilja, iznalaženje novih mogućnosti glazbenih sadržaja sa ciljem da svojim prisustvom na glazbenoj sceni, pobudimo što veću pažnju i zanimanje publike kojoj je posljednjih u godina uistinu potrebito prezentirati i neke nove zanimljive izazove kao i edukativne poruke, posebice izvođenjem manje poznatih i nedovoljno prisutnih hrvatskih skladatelja, kao i svjetskih klasika u povijesnim ambijentima i sredinama koje nemaju mogućnost glasovira.

 Zagreb palete ansambl - u sastavu Katja Markotić - mezzosopran, Krešimir Marmilić - violina, Matija Štajcer - violončelo i Biserka Krčelić - harfa, nametnuo se kao nesvakidašnji sastav glazbenika izuzetno bogatih iskustvom u izvođenju komorne glazbe pa svojim nastupima u ovom sastavu donose veliko osvježenje na glazbenim podijima.

Cattaneo 5  Pieralberto Cattaneo uspješno je diplomirao kompoziciju pri Glazbenom institutu "Donizetti" u Bergamu pod vodstvom V. Fellegare, nakon što je pohađao studije glasovira i orkestarskog dirigiranja; u istoj je školi trenutno zamjenik ravnatelja i predavač kompozicije i tehnike skladanja za dvogodišnju specijalizaciju. Usavršavao je svoje znanje kod F. Donatonija i W. Lutoslawskijog (skladanje), F. Ferrarija i B. Martinottija (orkestarsko dirigiranje); njegove su skladbe izvođene i nagrađivane na prestižnim festivalima u Italiji i Europi, a emitiranju se na raznim europskim radio-postajama. Snimljene su na nosaće zvuka za EDIPAN, BMG Ariola, Rugginenti i Sinfonica.

Pod njegovim ravnanjem održani su brojni koncerti diljem svijeta, a snimio je LP neobjavljenih kompozicija Donizettija i Mayra, kao i CD sa talijanskom suvremenom glazbom. 1984. godine osnovao je Komorni orkestar "Europskih susreta s glazbom / Incontri Europei con la Musica" sa kojim je za kuću Dynamic snimio prvu modernu izvedbu Stabat Mater u c molu G.S. Mayra. Pored toga snimio je CD zajedno sa violinistom Bin Huangom (Prva nagrada Paganini) i orkestrom "Talijanski gudači / Gli archi italiani"; CD za izdavačku kuću "Bongiovanni" sa prvom modernom izvedbom Večernje Corpus Domini G.S. Mayra. Redovno dirigira simfonijskim i komornim orkestrima u Italiji, Francuskoj, Njemačkoj, Austriji, Španjolskoj, Portugalu, Mađarskoj, Češkoj Republici, Poljskoj, Rumunji, Moldaviji, Turskoj, Egiptu, Koreji, SAD-u (na koncertima koje najčešće snimaju državne radio-stanice) ... sa opsežnim klasičnim, romantičnim i suvremenim repertoarom koji obuhvaća, uz ostalo, i mnogobrojne nanovo otkrivene i revidirane neobjavljene skladbe talijanskih skladatelja XVIII. i XIX. st. (Coccia, Donizetti, Gasparini, Lenzi, Mayr, Piatti ...). Diplomu je stekao na D.A.M.S.-u u Bologni sa diplomskim radom o Donizettijevoj sakralnoj glazbi, pa ga često pozivaju na međunarodne simpozije. Priredio je i reviziju i prvu suvremenu izvedbu djela Lenzija, Quirinija, Gasparinija, Donizettija, Piattija.

Sello

 Luisa Sello, studirala je flautu u Parizu kod Raymonda Guiota i odmah je uočena njena velika nadarenost za fraziranja i kvalitetu zvuka (Severino Gazzelloni je napisao: "Veličanstven interpretativni senzibilitet i odličan zvuk" a R. Guiot: "Vrlo muzikalno, lijep i nosiv ton"). Koncertnu karijeru započela je nizom nastupa u Europi, zatim su uslijedila gostovanja u Sjedinjenim Američkim Državama, Južnoj Americi, Japanu te ruskim i azijskim državama.
Nastupala je s istaknutim umjetnicima kao što su Alirio Diaz, Trevor Pinnock, Edgar Guggeis, Bruno Ganino. Kao gošća solistica surađivala je s renomiranim orkestrima kao što su Wiener Symphoniker Concert Verein , Miami Great Symphony, orkestrom "Teatro alla Scala" u Milanu, pod vodstvom Riccarda Mutija i dr.
Djeluje kao redovni profesor na Muzičkoj akademiji u Trstu i kao gost profesor na sveučilištima za glazbu u Beču, Moskvi, Madridu, Tallinu, Zagrebu, Pekingu, Šangaju i Buenos Airesu.
Diplomirala je "strane jezike" i "modernu književnost" te osvojila brojne književne nagrade, a sa područja poezije objavila je eseje o odnosima glazbe i književnosti.
Snima za Stradivarius, jednu od najpoznatijih izdavačkih tvrtki u Europi te za Beijjing Honhchen Milenium & Art, Kina.

Lo Cicero  Giuseppe Lo Cicero, po završetku gimnazije, društveni smjer, diplomirao je klavir na Konzervatoriju V. Bellini u Palermu, u klasi prof. Gaetana Cellizze, sa najvišim ocijenama.
Koncertnu karijeru započinje u dobi od 12 godina izvodeći, Chopinove poloneze i etide, dok sa 15 godina nastupa izvodeći Chopinov Koncert za klavir i orkestar br.1 u e-molu. Pohađao je tečajeve usavršavanja kod Antonija Trombonea (Palermo), Michelea Marvullija (Bari), Alda Ciccolinija (Pariz). Usavršavao se i na seminarima klavirske tehnike koje je vodio Vincenzo Vitale, dok je od Jeana Michaulta (Cortotovog učenika), Uga Amendole (učenik Busonija, Tagliapietre i Sgambatija) te Alberta Mozzatija, dobio korisne i vrijedne savjete.
Dobitnik je brojnih nagrada i priznanja na državnim i međunarodnim klavirskim natjecanjima (Osimo, Caltanissetta, Finale Ligure, F. Paolo Neglia di Enna).
Od 1979. nositelj je katedre glasovira na Konzervatoriju A. Scontrino u Trapaniju, te pored nastavne karijere intenzivno se bavi i koncertnom aktivnošću.
Održao je otprilike 500 koncerata u svim regijama Italije, uključujući nastupe u Bologni, Kongresnoj palači u Stresi, Zrcalnoj dvorani u Meranu, Dvorani Palače Liviano u Padovi, kazalištu Kursaal u Abano Terme, Gradskom kazalištu Masini u Faenzi s Filharmonijom iz Bakaua, Kazalištu Bagnoli u Sopri, gdje je održao recital pod nazivom Magic Music s poznatim talijanskim mađioničarem Silvanom, zatim u Rimu, na otvaranju Katoličkog sveučilišta sa Griegovim Koncertom u a-molu, u pratnji Simfonijskog orkestra Temišvara, te u Nacionalnom kazalištu Oradea sa Simfonijskim orkestrom, dok u gradskom kazalištu E. Sollima i u Kazalištu Impero u Marsali nastupa s Koncertom br.2 C. Saint-Saënsa i Koncertom u a-mulu e. Griega, uz orkestar Konzervatorija iz Trapanija.
Zapažene nastupe imao je u Portugalu, Španjolskoj, Rumunjskoj, Nizozemskoj, Češkoj i Izraelu, doživjevši veliki uspjeh kako kod publike, tako i kod kritičara.
Pozvan je kao član žirija na državnim i međunarodnim natjecanjima, među kojima Martha del Vecchio, S. Rachmaninov, V. Bellini, Međunarodna nagrada Grada Rima, Lamezia Terme itd. Često je pozivan kao predavač na tečajevima usavršavanja u Srednjoj glazbenoj školi u Barcelloni (Španjolska), na Konzervatoriju u Groningenu (Nizozemska), te na konzervatoriju Rimsky Korsakov (Ekvador).
Od 1998. bavi se organizacijom koncertne sezone pri Gradskom kazalištu Sollima i Kazalištu Impero u Marsali.

Stjepan Hauser čeloKoncert u crkvi sv. Eufemije

Stjepan Hauser u rodnoj je Puli započeo osnovno glazbeno obrazovanje, a srednjoškolsko je pohađao i završio u Rijeci u klasi prof. Maura Šestana. Dobitnik je 21. prve nagrade na županijskim, državnim i međunarodnim natjecanjima.
Iako tek u svojim dvadesetima, Stjepan Hauser je nastupao u više od 40 zemalja na svim kontinentima, uključujući prvijence u najprestižnijim svjetskim dvoranama poput Wigmore Hall-a, Royal Albert Hall-a, Amsterdamskog Concertgebouw-a, Southbank Centra i mnogih drugih.
Stjepan je laureat najprestižnijih međunarodnih natjecanja u Velikoj Britaniji poput PLG Young Artists Auditions 2009., J & A Beare Solo Bach Competition 2009., Philharmonia Orchestra - Martin Musical Scholarship Fund Award 2009 & 2008., Eastbourne Symphony Orchestra Young Soloist Competition 2009 & 2007., Tunbridge Wells International Young Concert Artists Competition 2008 & 2006., Computers in Personnel International Concerto Competition 2008., Frankopan Fund Award 2006., MBF Music Education Award 2006. i 2005. Stjepan je također dobitnik nagrada na najvećim violončelističkim natjecanjima poput Adam Cello International Competition u Novom Zelandu 2009 i VTB Capital u Londonu 2009. U Hrvatskoj, dvaput je bio proglašen prvakom države 2002. i 2004. godine isto kao i pobjednik međunarodnih natjecanja „Rudolf Matz" 2005. i „Lions Grand Prix" 2003. U 2008. godini, Stjepan je proglašen pobjednikom televizijskog natjecanja „Potraga za najtalentiranijim mladim glazbenikom" u emisiji Dobro jutro, Hrvatska. Sveukupno posjeduje 21 prvu nagradu zbog čega je bio dvaput pozvan na gala koncerte za princa Charlesa u Buckinghamskoj palači i St. James palači.
Stjepan je jedan od posljednjih violončelista kojeg je veliki Mstislav Rostropovič čuo prije svoje smrti. Kao jedan od posljednjih učenika, Stjepan je imao čast nastupiti na četiri koncerta posvećena tom velikanu: Gala Koncert u Palazzo Vecchio u Firenzi; izvedba Šostakovičevog prvog čelo koncerta uz pratnju Orchestra Sinfonica del Friuli Venezia Giulia u Teatro Comunale "Giuseppe Verdi" u Italiji; recital u Auditorium al Duomo, u Firenzi u sklopu prestižnog "Maggio Musicale Fiorentino" festivala; izvedba Kol Nidreia uz Metropolitan Sinfoniju na Gala Koncertu u St. George's Bristolu.

 VIDEO : J. Haydn_Koncert br.1 za violončelo i gudače_Finale: allegro molto

 

Martina  Sopranistica Martina Zadro, prvakinja Opere Slovenskog narodnog gledališča u Ljubljani, posljednja je učenica legendarne Anne Moffo. Diplomirala je i magistrirala na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u razredu prof. Snježane Bujanović-Stanislav. Diplomirala je zatim na Sveučilistu za glazbu i scenske umjetnosti u Grazu, u klasi prof. Gerharda Zellera. Potom nastavlja usavršavanje kod hrvatskog nacionalnog prvaka Vitomira Marofa i kod slovačke pedagoginje Eve Blahove, te u New Yorku pod vodstvom Anne Moffo.

Jedna od vodećih hrvatsko-slovenskih opernih umjetnica, Martina Zadro se vrlo brzo dokazala kao cjelovita scenska osobnost. Okosnicu njezina velikog opernog repertoara čine uloge: Violetta, Mimi, grofica Almaviva, Susanna, Micaëla i Pamina. Upravo je s tim ulogama kontinuirano prisutna i na međunarodnoj opernoj sceni (Landestheater Salzburg, Narodni divadlo Prag, Teatro Campoamor Oviedo, Teatro Municipal Santiago, Teatro Municipal Lima, Narodni divadlo Brno...).
Na koncertnom podiju Martina Zadro nastupa na festivalima kao što su Praško proljeće i Dvořákova Praha, s Češkom filharmonijom, Praškom filharmonijom, te Zagrebačkom i Slovenskom filharmonijom. Surađuje s nizom istaknutih dirigenata, poput Milana Horvata, Massima Zanettija, Yvesa Abela i Dmitrija Kitajenka.
Martina Zadro je pobjednica međunarodnih pjevačkih natjecanja Lucia Popp i Antonin Dvořák, a njezini umjetnički dosezi priskrbili su joj značajna strukovna priznanja – Nagradu hrvatskog glumišta, Nagradu Marijana Radev i Nagradu Milka Trnina.
Od 2005. godine Martina Zadro uspješno se bavi pedagogijom na pjevačkom odsjeku Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu.

allianze quartett wienČetiri mlada glazbenika različitog nacionalnog porijekla osnovali su Alliance Quartett Wien krajem 2007. g. Debitirali su u Srbiji nakon čega su imali koncerte u Austriji i Italiji. 2011. kvartetu je dodijeljeno da svira u koncertnoj dvorani Ehrbar u Beču, gdje su izvodili gudački kvartet Albana Berga Op. 3 na stotu obljetnicu prvog nastupa Bergovog kvarteta. Isto tako, u suradnji s ORF-om (Austrijska radiotelevizija) održali su televizijsko snimanje u Gläserner-Saalu u poznatom Musikvereinu u Beču. Ovi mladi ambiciozni glazbenici dokazali su se i Ministarstvu kulture. Otada nadalje Alliance Quartett Wien neprestano surađuje s odjelom nastupajući u Bečkom parlamentu i drugdje. Od 2010. kvartet studira s poznatim profesorom Johannesom Meisslom (Kvartet Artis) pri Sveučilištu za glazbene i izvođačke umjetnosti u Beču. Njihova ambicija i talenat doveli su ih do produkcije nekoliko gudačkih kvarteta Josepha Haydna za projekt Haydn-Total na sveučilištu. Kombinacija tendencije ka savršenosti i njihove izvanredne sposobnosti omogućuju im istraživati nove glazbene dimenzije, što im je želja iskusiti zajedno sa svojom publikom.

Vokalni kvintetKomorni kvintet - A. Caldura, sopran & K. Markotić mezzospran

Argit Caldura, sopran - završila je studij klavira na Leopold Mozart Konservatorium u Augsburgu u klasi profesora Güntera Preusschoffa, a potom stiče specijalizaciju iz didaktike umjetnosti i glazbe, s posebnim naglaskom na Orff metodologiju. Radila je kao nastavnica u bavarskim javnim školama, a povrh toga, od 1984. do 1992. studirala je pjevanje u Salzburgu kod profesorice Lie Schönherr. Usavršavala se kod Elija Battaglie, Helene Lazarske i Rudolfa Knolla u Salzburgu i Beču gdje je specijalizirala interpretaciju njemačkog romantičkog Lieda, francuskih impresionista i suvremene komorne glazbe. Od 1989. nastupa kao koncertna solistica u više europskih gradova i festivala kao Kammermusikwoche Traunstein, Barockfestival Chiemgau, Ass. Culturale Dante Alighieri Salzburg, Amici della musica u Veneciji, itd. Od 1995. živi i djeluje u Italiji nedaleko od Venecije, te pored koncertne aktivnosti u nekoliko komornih sastava, koordinira projektom "A scuola con la musica" / "U školu s glazbom" za državne škole, koji se temelji na Orff metodologiji. Poučava operno pjevanje pri udruzi "Giovani musici", te od 2002. na privatnoj glazbenoj akademiji "Andrea Gabrieli".

Katja Markotić, mezzosopran - studij solo pjevanja završila je na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u Grazu u klasi prof. Ire Malaniuk a usavršavala se kod prof. F. X. Lukasowskog u Beču.
Kao koncertna pjevačica jednako uspješno stilski interpretira djela od barokne do suvremene glazbe. Na repertoaru Katje Markotić nalaze se i naslovi najistaknutijih predstavnika europske vokalne lirike (Schubert, Schumann, Brahms, Mendelssohn, Strauss, Mahler, Čajkovski, Rahmanjinov, Respighi i dr.), a posebno mjesto posvetila je i skladbama hrvatskih autora. Kao vokalna solistica nastupala je na svim značajnim domaćim festivalima, a često je prisutna i na inozemnim podijima, (Austrija, Njemačka, Slovenija, Mađarska, Poljska, Italija, Španjolska, Belgija i Velika Britanija). Zapažen uspjeh postigla je cjelovečernjim recitalima na međunarodnom festivalu "Cervantino" 2004. u Mexicu sa završnim nastupom u Palacio de Bellas Artes (Mexico City).

Stranica 2 od 2