Lo Cicero  Giuseppe Lo Cicero, po završetku gimnazije, društveni smjer, diplomirao je klavir na Konzervatoriju V. Bellini u Palermu, u klasi prof. Gaetana Cellizze, sa najvišim ocijenama.
Koncertnu karijeru započinje u dobi od 12 godina izvodeći, Chopinove poloneze i etide, dok sa 15 godina nastupa izvodeći Chopinov Koncert za klavir i orkestar br.1 u e-molu. Pohađao je tečajeve usavršavanja kod Antonija Trombonea (Palermo), Michelea Marvullija (Bari), Alda Ciccolinija (Pariz). Usavršavao se i na seminarima klavirske tehnike koje je vodio Vincenzo Vitale, dok je od Jeana Michaulta (Cortotovog učenika), Uga Amendole (učenik Busonija, Tagliapietre i Sgambatija) te Alberta Mozzatija, dobio korisne i vrijedne savjete.
Dobitnik je brojnih nagrada i priznanja na državnim i međunarodnim klavirskim natjecanjima (Osimo, Caltanissetta, Finale Ligure, F. Paolo Neglia di Enna).
Od 1979. nositelj je katedre glasovira na Konzervatoriju A. Scontrino u Trapaniju, te pored nastavne karijere intenzivno se bavi i koncertnom aktivnošću.
Održao je otprilike 500 koncerata u svim regijama Italije, uključujući nastupe u Bologni, Kongresnoj palači u Stresi, Zrcalnoj dvorani u Meranu, Dvorani Palače Liviano u Padovi, kazalištu Kursaal u Abano Terme, Gradskom kazalištu Masini u Faenzi s Filharmonijom iz Bakaua, Kazalištu Bagnoli u Sopri, gdje je održao recital pod nazivom Magic Music s poznatim talijanskim mađioničarem Silvanom, zatim u Rimu, na otvaranju Katoličkog sveučilišta sa Griegovim Koncertom u a-molu, u pratnji Simfonijskog orkestra Temišvara, te u Nacionalnom kazalištu Oradea sa Simfonijskim orkestrom, dok u gradskom kazalištu E. Sollima i u Kazalištu Impero u Marsali nastupa s Koncertom br.2 C. Saint-Saënsa i Koncertom u a-mulu e. Griega, uz orkestar Konzervatorija iz Trapanija.
Zapažene nastupe imao je u Portugalu, Španjolskoj, Rumunjskoj, Nizozemskoj, Češkoj i Izraelu, doživjevši veliki uspjeh kako kod publike, tako i kod kritičara.
Pozvan je kao član žirija na državnim i međunarodnim natjecanjima, među kojima Martha del Vecchio, S. Rachmaninov, V. Bellini, Međunarodna nagrada Grada Rima, Lamezia Terme itd. Često je pozivan kao predavač na tečajevima usavršavanja u Srednjoj glazbenoj školi u Barcelloni (Španjolska), na Konzervatoriju u Groningenu (Nizozemska), te na konzervatoriju Rimsky Korsakov (Ekvador).
Od 1998. bavi se organizacijom koncertne sezone pri Gradskom kazalištu Sollima i Kazalištu Impero u Marsali.

kalamos  KALAMOS kvintet je prvi i jedinstveni takav sastav u Hrvatskoj i šire. Osnovan je 2013. godine u Zagrebu, a premijernu izvedbu imao je u maloj dvorani Vatroslava Lisinskog u sklopu ciklusa koncerata "Glazbene staze". U kratkom vremenu KALAMOS kvintet uvrstio je u svoj repertoar široku paletu obrada kao i originalne skladbe od razdoblja baroka do suvremenih skladatelja, a posebnu pažnju posvećuje djelima hrvatskih skladatelja. Nakon premijernog nastupa KALAMOS kvintet je nakon dobrih kritika i odlične reakcije publike dobio niz angažmana u koncertnoj sezoni 2014/2015.

 

 

 

zagreb kvartet   Zagrebački kvartet ustanovljen je koncertom 25. travnja 1919., u velikoj dvorani Hrvatskoga zemaljskoga glazbenog zavoda. Prvotnu četvorku činili su violinisti Vaclav Huml i Milan Graf, violist Ladislav Miranov i violončelist Umberto Fabri. Tijekom devedeset godina djelovanja svoj doprinos Zagrebačkom kvartetu dalo je tridesetak glazbenika među kojima su Stjepan Šulek, Josip Klima, Zlatko Balija, Đorđe Trkulja, Marija Cobenzl, Goran Bakrač, Ante Živković, Josip Stojanović, Goran Končar, Sergej Evseev i drugi, a današnji sastav čine Marin Maras, braća Hrvoje i Davor Philips te Martin Jordan.
  Ugled ansambla učvršćuju nove inozemne turneje i gostovanja na kojima devedesetih godina osobito skreću pažnju javnosti na ratna zbivanja u Hrvatskoj, nastupi od Concertgebouwa u Amsterdamu, praškog Rudolfinuma i londonskog St. John's Smith Squarea preko zgrade Ujedinjenih naroda u New Yorku do Guangyuan Concert Halla, izvedbe kapitalnih djela poput Bachova Umijeća fuge i Beethovenovih posljednjih gudačkih kvarteta, kao i jedinstvena izvedba Sedam posljednjih Kristovih riječi Josepha Haydna u kripti crkve Sv. Ane u Jeruzalemu. Mjesto prvog violinista 2012. nakratko preuzima Sergej Evseev, a od sezone 2014./2015., uz Davora Philipsa, Hrvoja Philipsa i Martina Jordana, kao prvi violinist muzicira Marin Maras.
  Zagrebački kvartet je odsvirao preko 4.000 koncerata na svim kontinentima. Bogata diskografija Kvarteta, stvarana tijekom gotovo devet desetljeća, uključuje izdanja za Jugoton, PGP RTB, Melodicom, Sastruphon, Nuova Era Records, ZYX Classic, RCA, Da Camera Magna, Croatiju Records, ZG Zoe, Cantus/HDS i druge. Posljednji album – s kvartetima Leoša Janáčeka i Antonína Dvořáka - objavila je etiketa Spona Classics.
Brojne nagrade i priznanja uključuju najvažnije nacionalne nagrade: od prve Nagrade grada Zagreba 1957. preko Nagrade Milka Trnina, Vjesnikove nagrade Josip Štolcer Slavenski, nagrada Vladimir Nazor i Vatroslav Lisinski, Povelje Republike Hrvatske za osobite zasluge u kulturi 1999., Nagrade grada Zagreba 2001., niza diskografskih nagrada Porin do nagrade Vladimir Nazor za životno djelo 2009.

macle Duo Macle, u sastavu Sabrina Dente i Annamaria Garibaldi, oformljen je pod vodstvom Marcelle Crudeli, izvodi klasični i moderni repertoar, a otvoren je suvremenim stilskim istraživanjima. Duo je nastupao u mnogim talijanskim kazalištima, uključujući Teatro della Gioventù u Genovi, kazalište Miela u Trstu, Teatro delle Erbe, Palazzina Liberty, Teatro Dal Verme u Milanu, Auditorium del Gonfalone, Teatro Valle i Austrijski forum Kultura u Rimu. Maclé Duo je nastupao za nekoliko europskih sezona i značajnih institucija: Fundación Segovia u Linaresu (Španjolska), Festival Musique à la Source u Chaudfontaine (Belgija), Portenkirche u Fürstenzellu (Njemačka), Veladas Musicales u Baeza (Španjolska), Festival Internacional de Música u La Rambla (Španjolska), Konzervatorij Hidalgo u Malagi (Španjolska), a nastupao je i u Madridu, Bordeauxu i Sofiji. Ove dvije iznimne glazbenice predstavlja Italiju u temp'óra sudjelujući na međunarodnim susretima i prezentacijama za novu glazbenu promociju.

Program: J. Brahms, S. Rachmaninoff, M. Ravel, G. Gershwin

Sophia Vaillant Sophia Vaillant - pijanistica s bogatim umjetničkim iskustvom, najprije je studirala kod Geneviève Ibanez i dobila svoju glazbenu diplomu, cum laude, na Conservatoire National Supérieur de Musique u Lyonu u klasi Pierre Pontier. Težeći daljnjem usavršavanju odlazi na studij na Guildhall School u London kod Paula Berkowitza, inače učenika velikog ruskog pijaniste Rudolfa Serkina. Pohađala je postdiplomske studije: u Banff Centre za umjetnost (Kanada), na Stony-Brook University u New Yorku i na Academie Ravel (Francuska). Sudjelovala je i na prestižnim majstorskim tečajevima kao što su: György Sebök, Bernard Greenhouse (violončelo Beaux Arts Trio), Jean-Claude Pennetier, Alexander Volkov (izraelski piano virtuoz) te osvojila nekoliko međunarodnih natjecanja. Vještina koju posjeduje Sophia pokriva široki klavirski repertoar, od baroka do suvremenih skladatelja s posebnim sklonostima spram francuskih. Glazbu fascinantnih tanga često je izvodila je s Orquesta Tipicom - Juan Cedron, kao i sa drugim tango ansamblima. Godine 2013. primljena je na Sveučilište u Parizu VIII u Saint-Denisu gdje je stekla doktorat na temu "interpretator / skladatelj", za izvedbu fokusiranu za glasovir i elektronsku glazbu. Nastupala je izvodeći svoje solističke recitale i komornu glazbu diljem svijeta (Amsterdam Concertgebouw, New Morning, kazalište Mouffetard ... u Parizu, Ukrajini, Italiji, Njemačkoj, Mađarskoj, Venezueli, SAD ...). Osim toga, Sophia je dugogodišnja voditeljica festivala klasične glazbe u regiji Hauts-de-France, na koji često poziva svoje kolege da muziciraju s njom. Ona je također i predsjednica "Femmes et Musique", a predaje na Konzervatoriju Frédéric Chopin u pariškoj četvrti 15.

 

zahirovicFlautistica Ivana Zahirović, istaknuta hrvatska flautistica, rođena je u Sisku. Osnovno i srednje glazbeno obrazovanje stekla je na Glazbenima školama u Sisku i Zagrebu u klasi prof. Nives Janković. Sa 16 godine primljena je kao najmlađa studentica u klasu prof. Irene Grafenauer na Univerzitet “Mozarteum” u Salzburgu gdje je diplomirala 1996. i magistrirala 1998. godine, da bi se nakon toga usavršala u klasi prof. Michaela Koflera u Salzburgu te kod prof. Marie Golschmidt u Zürichu. Tamo je 2003. diplomirala pedagoški smjer i baroknu flautu. 1997. je postala članicom Orchester-Akademie pri Opernhausu u Zürichu, a 1999. do 2000. bila je i članicom prestižnog Simfonijskog orkestra „Mozarteum“ u Salzburgu. Nakon toga slijedi angažman u Simfonijskom orkestru Biel, a od 2003. do 2004. bila je članica Münchenskih simfoničara. U Münchenu redovito djeluje u nekoliko ansambala i orkestara, među ostalim u Orkestru Bavarske državne opere i Münchenskom radijskom orkestru. Pobijedila je na nekoliko međunarodnih natjecanja, među ostalim „Lions Club International“, “AUDI Mozart” u Italiji te “Alexandro and Buono International Flute Competition” u New Yorku, što joj je omogućilo nastup u Carnegie Hallu. U Udruzi za komornu glazbu „Villa Musica“ u Mainzu ostvarila je brojne koncerte sa međunarodno poznatim glazbenicima. Kao solistica nastupala je sa Zagrebačkom filharmonijom, Hrvatskim komornim orkestrom, Zagrebačkim solistima, Orkestrom Haydn di Bozen e Trento, Orkestrom camera di Caserta, Cameratom München i dr. Snimala je za brojne televizijske i radio postaje te održala concerte na brojnim festifalima. Nastupi u Italiji, Njemačkoj, Švicarskoj, Francuskoj, Austriji, Južnoj Americi i SAD-u.

Viktor Vidović, najpoznatiji hrvatski gitarist, rođen je u Karlovcu. Potječe iz poznate glazbene obitelji. S 12 godina održava prvi samostalni koncert, a sa 13 superiorno osvaja prva mjesta na natjecanjima Hrvatske i bivše Jugoslavije S 14 godina upisuje Konzervatorij u Ženevi u klasi brazilske gitaristice M. Livie Sao Marcos pod čijim vodstvom osvaja prvu nagradu na Međunarodnom natjecanju glazbenih umjetnika (CIEM) u Ženevi kao najmlađi pobjednik u povijesti natjecanja, nagradu ''Villa Lobos'' te ''Patek Philippe'' nagradu za posebnu glazbenu interpretaciju.
Konzervatorij u Ženevi završava sa 16 godina i dobiva diplomu ''s prvom nagradom virtuoziteta''. Upisuje studij na salzburškom Mozarteumu, gdje u klasi prof. Matthiasa Seidela stječe stupanj magistra umjetnosti. Za posebna umjetnička dostignuća i uspjehe tijekom studija dobiva nagradu ''Franz Kossak'' te nagradu austrijskog Ministarstva kulture. Originalnost njegovih izvedbi potvrđuje i posebna nagrada za interpretaciju suvremene glazbe na Međunarodnom glazbenom natjecanju u Templinu. Kao finalist natjecanja Rene Bartoli u Francuskoj 2000. g. nagrađen je i posebnom nagradom publike. Intenzivno proučava kompoziciju stvarajući autorske skladbe i transkripcije za klasičnu gitaru. Širi svoje glazbene horizonte s klasične glazbe na srodne smjerove: istražuje jazz, latino te izvornu etno glazbu različitih kultura.
Bilježi niz zapaženih koncerata u prestižnim dvoranama diljem Evrope. Kao solist nastupao je uz pratnju eminentnih orkestara, između ostalih sa Zagrebačkim solistima, Zagrebačkom filharmonijom, Orkestrom Romanske Švicarske i Štuttgartskom filharmonijom.
Snimke Viktora Vidovića izdale su diskografske kuće REM (Francuska), Musica Helvetica (Švicarska) i Aquarius records (Hrvatska). Objavio je pet solističkih albuma.

trio1887

Klavirski trio 1887 osnovali su 2015. godine pijanistica Petra Gilming, violinist Sho Akamatsu i violončelist Branimir Pustički, diplomanti zagrebačke Muzičke Akademije različitih generacija. Svoja bogata individualna iskustva i uspjehe poput nagrada na inozemnim natjecanjima (Pietra Ligure, Moncalieri, Pinerolo Italija; Huml, Hrvatska; Novosibirsk, Rusija; J. Brahms, Austrija; W. Lutoslawski, Poljska), nastupa sa domaćim i stranim orkestrima ili u komornom partnerstvu sa cijenjenim domaćim i inozemnim umjetnicima uspješno su pretočili u zajedničko muziciranje te već prvim nastupom ostvaruju značajan uspjeh: na četvrtom nacionalnom natjecanju "Papandopulo" održanom u Zagrebu koncem 2015. godine osvajaju prvu nagradu i sve specijalne nagrade. Od tada Trio 1887 nastupa na renomiranim podijima i festivalima diljem Hrvatske, poput Osorskih glazbenih večeri, Kneževog dvora Dubrovniku, Vukovarskog festivala komorne glazbe ili Dana Milka Kelemena. Osim premijernog nastupa na Dubrovačkim ljetnim igrama, u 2017. ih očekuje i prvi zajednički inozemni nastup, na festivalu Elvermose u Danskoj.

alba  Violinistica Livia Sellin, violončelist Philipp Comploi i pijanistica Chengcheng Zhao upoznali su se tokom studija na Glazbenom sveučilištu u Grazu. Već godinu dana nakon osnivanja trija održali su prve koncerte u Šangaju i Pekingu. Uslijedili su zatim pozivi za sudjelovanje na festivalima i koncertima komorne glazbe u Italiji, Austriji, Njemačkoj i Južnoj Americi, New Yorku i Kanadi. Oba do sada izdana albuma osvojila su nagradu „Pasticcio“ austrijske radio postaje za klasičnu glazbu Ö1.

 

carbotta  Mario Carbotta, studirao je na Konzervatoriju „G. Nicolini” u Piacenzi. Usavršavao se pri Glazbenoj školi u Fiesolama. 1988. dobiva drugu nagradu na natjecanju „F. Cilea” u mjestu Palmi. Nastupao je diljem Europe, Azije i Amerike, u prestižnim koncertnim dvoranama (Musikverein u Beču, Rudolfinum u Pragu, dvorani RSI u Luganu, u Operi u Kairu, u Glenn Gould dvorani CBC-a u Torontu, dvorani Nacionalne filharmonije u Vilniusu, u Nacionalnoj palači kulture u Sofiji, te u Ženevi, Istanbulu, New Yorku, Tokyu, Pekingu, Londonu i Bukureštu) i na međunarodnim festivalima (Santander, Perelada, Ljubljana, Zagreb, Teheran).
Nastupao je kao solist s više od 60 simfonijskih orkestara i komornih sastava, uključujući: Sicilijanski Simfonijski Orkestar (Palermo), Simfonijski Orkestar "A. Toscanini" (Parma), Simfonijskim Orkestrima iz Ancone i l’Aquile, te sastavima Archi della Scala i Solisti Aquilani. U inozemstvu nastupa s Tonkünstler Niederösterreich (Wien), Kärntner Sinfonieorchester (Klagenfurt), Kraków Philharmonic Orchestra, Südwestdeutscher Philharmonie (Konstanz), Oldenburgische Staatsorchester (Oldenburg), Loh-Orchester (Sondershausen), Kurpfälzisches Kammerorchester (Mannheim), DKO (Frankfurt am Main), Israel Sinfonietta (Beer-Sheva), Chamber Philharmonic Orchestra of South Bohemia, Filharmonie Bouslava Martinù (Zlin), Simfonijski Orkestar Istanbul, Cairo Symphony Orchestra, Orquestra Clàssica da Madeira, Filarmonica de Jalisco (Guadalajara), Orkestar pekinške radiotelevizije i kina, European Union Chamber Orchestra, Sofia Soloists.
Objavio je i uredio sonate G.A. Fioronija, P. Nardinija, P. S. Lichtenthala, S. Mercadantea i A. Rolla. Snimao je za RTSI (talijanska Švicarska), HRT (Hrvatska), Toronto CBC (Kanada) i litavski radio. Njegova diskografija objavljena je od strane izdavačkih kuća Dynamic, Tactus, Nuova Era, Brilliant Classics, a obuhvaća djela G. B. Viottija, A. Rolle, S. Mercadantea, M. Pilatija, N. Rote, L. Cortesea, F. Deviennea, C. Furstenaua. Nedavno je, zajedno s Filharmonijskim Orkestrom Podkrapacka iz Rzeszòwa (Poljska), snimio Koncert i Baladu Carla Reineckea. Predaje flautu na tečajevima usavršavanja u Italiji, Brazilu, Bugarskoj, Poljskoj i SAD-u. Od 2013. godine predaje flautu na Institutu za glazbene studije „L. Boccherini” u Lucci.

  Carlo Balzaretti, započinje studij glasovira s prof. Francom Balzaretti. Diplomirao je glasovir i kompoziciju na Konzervatoriju u Milanu, a predavači su mu bili Alberto Mozzati, Paolo Bordoni, Angelo Corradini, Danilo Lorenzini i Azio Corghi. Paralelno studira i muzikologiju, humanističke znanosti i dirigiranje. Osvojio je prve nagrade na državnim i međunarodnim natjecanjima. 1986. izabran je kao predstavnik Italije na natjecanju „Eurovision Young Musicians” u Kopenhagenu. Nastupao je u Europi, Aziji i SAD-u.
U ožujku 1993. debitirao je u Kennedijevom Centru u Washington sa Simfonijskim Orkestrom “Melos”. Objavio je brojne snimke, među kojima "Album des 6, un pianoforte tra Verlaine e Cocteau", “Musica da Camera di N. Rota”, djela G. B. Viottija, razna djela za flautu i klavir i skladbe talijanske komorne glazbe. 2013. godine nastaje „Balzaretti Projekt” koji objavljuje Balzarettijeve snimke online, a od 2015. iste objavljuje i glazbeni online časopis Halidon. Usavršavao se u Kini, Tajvanu i Koreji, gdje je i održao brojne nastupe. Priznat je i kao skladatelj: njegova su djela izvodili Chu Tai-Li, de Peyer, Marini, Nordio, Manusardi i Koizumi, koji je snimio „Elegiju” na albumu predstavljenom japanskom Ministarstvu kulture u Tokiju. 2012. godine, pijanist Cyprien Katsaris izvodi, diljem Japana i Italije, Balzarettijevu skladbu napisanu u čast žrtvama tsunamija „11. ožujka 2011.”.
Balzaretti je autor nekoliko glazbenih publikacija: bavi se metodologijom nastave klavira, a njegove su publikacije usvojene od strane Konzervatorija i glazbenih škola. 2007. godine postaje ravnatelj Konzervatorija Marenzio u Bresci, a istu funkciju, uz ostale institucionalne uloge, danas obavlja pri Konzervatoriju Verdi u Comu, gdje se bavi i nastavno-umjetničkom koordinacijom.

 

Yoko 2  Yoko Nishii rođena je u gradu Ise u Japanu i već od svoje četvrte godine pohađa privatne satove glasovira kod M.Tomio. Od 1986. učenje nastavlja u klasi N.Kaneshigea, od 1991. u klasi K. Ogawe, a od 1996. u klasi H. Kobayashija. Paralelno studira i završava studij francuskog jezika i književnosti na privatnom Sveučilištu Keio u Tokiju (1998.).
Iste godine dolazi u Hrvatsku gdje pohađa Visoku školu za glazbenu umjetnost “Ino Mirković” u Lovranu. U samo dvije godine završava četverogodišnji studij (2000.), potom postiže stupanj magistra glazbene umjetnosti (srpanj 2001.), te nastavlja usavršavanje na poslijediplomskom studiju na Muzičkoj akademiji u Zagrebu kao stipendistica japanske Vlade (2005. – 2007.) – a sve u klasi J. Zarafiantsa, kojemu je bila i asistentica na Visokoj školi “Ino Mirković" (2001.–2003.). U međuvremenu djeluje kao korepetitor na majstorskim tečajevima flaute Pierre-Yvesa Artauda iz Pariza, a trenutno predaje na Umjetničkoj akademiji u Aichiju u Japanu.
Pobjednica je i finalistica brojnih međunarodnih natjecanja kao što su: Međunarodno natjecanje mladih talenata u interpretaciji “Comune di Pianello Val Tidone” u Italiji (2000., 1. nagrada), Concorso Internazionale di Musica u Manerbiju, Brescia, Italija (2000., 1. nagrada), 2. Međunarodno natjecanje “Ignacio Cervantes” u Havani, Kuba (2003., finalistica), 5. Međunarodno glazbeno natjecanje “Johannes Brahms” u Alessandriji, Italija (2003.), 5. Međunarodno pijanističko natjecanje “Anton Rubinstein” u Alessandriji, Italija (2003.,Posebna nagrada “Anton Rubinstein”), 1. Međunarodno glazbeno natjecanje “Citta di Padova” u Padovi, Italija, (2003., I.nagrada), 13. Međunarodno pijanističko natjecanje “Sergej Rahmanjinov” u Morconeu, Italija (2003., II. nagrada) i druge.
U Hrvatskoj je održala zapažene solističke recitale, a nastupala je u Italiji i Sloveniji. Surađivala je sa Zagrebačkom filharmonijom i Kubanskim nacionalnim simfonijskim orkestrom.
Ustrajno radi na istraživanju i promociji hrvatskih skladatelja te je od 2012. godine održala niz recitala te izvela cjelokupan glasovirski opus Dore Pejačević u okviru projekta "The Cultural Transmission from Ise to the World" u japanskom gradu Ise. U veljači 2015. izdala je CD s cjelovitim glasovirskim opusom Dore Pejačević u povodu 130. godišnjice njezina rođenja u izdanju japanskih diskografskih kuca “Herb Classics”.

BNQ  Baltic Neopolis kvartet osnovan je 2008. g. na inicijativu voditelja Orkestra Baltic Neopolis solista, koji su diplomirali na glazbenim akademijama u Berlinu, Londonu, Szczecinu i Wrocławu. Temeljni repertoar ovog kvarteta je klasična glazba 20. i 21. stoljeća. Pored toga, zbog umjetničke vizije njegovih članova jednako su im bliski i nekonvencionalni glazbeni projekti. Kvartet redovito održava nastupa u važnim koncertnim dvoranama u Poljskoj i u inozemstvu a gostovao je i na prestižnim festivalima poput Međunarodnog festivala orgulja u Szczecinu (2009.), Međunarodnom Festivalu Sacrum non profanum u Trzęsaczu (2012.), Međunarodnom festivalu suvremene glazbe Poznańsko glazbeno proljeće (2013.), Godini obljetnice Lutoslawskog u Pragu (2013.), Festivalu suvremene glazbe Wojciech Kilar u Gorzówu Wielkopolskom (2013.), Usedomer Musikfestivalu (2014.), Oldenburškoj promenadi (2015./2016.), Međunarodnom glazbenom festivalu Gaia, i Festivalu glazbe Montserrat (2016.).
Kvartet je također vrlo aktivan i na području produciranja glazbe njihovih izvedbi te snimio brojne albume Kvarteta, glazbu za kazališne projekte i čak neke sa ansamblom pop-glazbe. Albumi Kvarteta Baltic Neopolis uključuju Skladbe iz Szczecina (2013.) koji se sastoje od pet gudačkih kvarteta suvremenih szczecinskih skladatelja, Spomen na Carla Loewea (2014.) s Gudačkim kvartetom Loewe u C molu, Op. 26, Quatuor spirituel (1830.) i Il Tramonto (2015.)
Kvartetu Baltic Neopolis posvećena su dva kvarteta: Piotr Klimek i Gudački kvartet br. 2 Orest Michała Dobrzyńskog.
Raznolikost osobnosti i kreativnost njihovih izvođača daje perspektivu trendova moderne izvedbe i interpretacije, koje učinkovito primjenjuju u mediju kvarteta. Rezultat toga su izuzetni koncerti na kojima je uočljiva kombinacija njihove umjetničke jedinstvenosti s vrhunskim profesionalizmom.

giocoso  Giocoso gudački kvartet čine vrsni mladi glazbenici sa diplomom renomirane Europske muzičke akademije (ECMA) - na čelu s istaknutim profesorima Hatto Beyerle i Johannes Meissl. Od 2011. stipendisti su svjetske fondacije Yehudy Menuhin za promicanje mladih virtuoza.
Kvartet je osnovan 2003. godine u Iasi Rumunjska, pod vodstvom Voces kvarteta, i rano pokazao prve velike uspjehe na rumunjskom Nacionalnom glazbenom natjecanju (2003.), Međunarodnom Mozart natjecanju komorne glazbe u Cluj-Napoca (2006.) i Međunarodnom Charles Hennen natjecanju u Heerlen, Nizozemska (2009) . U novije vrijeme, ansambl je dobitnik i značajnih nagrada komorne glazbe kao što su Alban Berg nagrada, Krenek nagrada i Artis nagrada na ISA Reichenau u Austriji (2011.), Aix-en-Provence festivalu u Francuskoj 2012., kao i dvije nagrade bečkog Windisch festivala za komornu glazbu 2012. i 2014. godine. Pobjednici su i cjelokupne 2. nagrade Peter Druce Nagrada publike, kao i nagrade Musica Viva Australija na 2015. Melbourne International Chamber Music natjecanja.
Kao takav, Giocoso gudački kvartet imao je prilike surađivati s mnogim važnim ličnostima iz svijeta komorne glazbe, kao što su Dan Prelipcean (Voces kvartet), Hatto Beyerle i Gerharda Schulza iz Alban Berg kvarteta, Eberhard Feltz, Ferenc Radoš, Rainer Schmidt (Hagen kvartet) , Andras Keller (Keller kvartet), Evgenia Epshtein (Aviv kvartet), Stefan Metz (Orlando kvartet), Shmuel Ashkenasi (Vermeer kvartet), Tim Vogler (Vogler kvarteta), Sandor Devich (Bartok kvartet), Sedmidubsky (Skampa kvartet) i Petr Prause (Talich kvartet).
Giocoso kvartet redovito održava zapažene recitale u Europi i Australiji, u zemljama poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Nizozemske, Norveške, Turske, Rumunjske, Švicarske i dr.
Vrhunac sezone 2015/2016. Giocoso gudačkog kvarteta, bio je debi u slavnom Wigmore Hallu u Londonu i prestižnoj Velikoj dvorani rumunjskog Atheneum u Bukureštu.
Sa sjedištem u Beču ovaj je kvartet prerastao u jedan od najperspektivnijih i uzbudljivih mladih gudačkih kvarteta njihove generacije te je stoga u sezoni 2016/17. odabran od strane stručnog žirija za novu generaciju talent -programa u sklopu New Austrian Sound Of Music, koji im je dodijelio dodatnu potporu za inozemne nastupe kroz svjetsku mrežu veleposlanstava i kulturnih foruma.
Bas Jongen svira na Hendrik Jacobs violončelu (Amsterdam, ± 1696) iz vlasništva zbirke Nizozemske glazbene fondacije instrumenta.

Accendo trio

 Ginevra Petrucci je flautistica s dinamičnom međunarodnom karijerom. Rođena je u Rimu (Italiji) 1989. u obitelji glazbenika. Studirala je u Rimu na Conservatorio ‘Santa Cecilia’, a posljediplomski studij je završila na Yale University. Nastupala je na nekim od najprestižnijim koncertnim dvoranama u Europi, Sjedinjenim Američkim Državama, Brazilu, Turskoj, Izraelu, Japanu i Africi.
Kao dio komornog ansambla, Ginevra je surađivala s mnogim sjajnim ansamblima, kao što su I Virtuosi Italiani, I Musici di Roma i Kodály Quartet.
Snimila je dva nosača zvuka, jedan 2009 kao solistica s I Virtuosi Italiani, a u 2013. snimila je cijeli opus kvinteta za flautu danskog skladatelja F. Kuhlaua.
Ginevra Petrucci često svira modernu i suvremenu glazbu, a osobno je radila s Kaijom Saariaho, Steve Reichom, George Crumbom, Betsy Jolas i Jean-Michel Damaseom. Također, Ginevra redovito izvodi skladbe mladih američkih i talijanskih skladatelja te redovito nastupa na Venecijskom Bienalu i festivalu Nuova Consonanza Contemporary Music.

 Dorotea Racz rodila se u Zagrebu, gdje uči violončelo u klasi prof. Dobrile Berković Magdalenić u GU „Elly Bašić“. Rano pokazuje veliki talent i brz napredak te od malih nogu počinje osvajati natjecanja i održavati koncerte. Nastupala je kao solist ili kao dio komornog sastava u brojnim dvoranama diljem Europe (Hrvatska, Slovenija, Austrija, Danska, Švedska, Italija, Francuska, Njemačka, Litva) i Amerike.
Kao sudionica nacionalnih i međunarodnih natjecanja osvojila je brojne nagrade. Kad je navršila šesnaest godina, Dorotea je primljena na prestižni Peabody Conservatory u Baltimoreu (SAD) s punom stipendijom, gdje je diplomirala i završila poslijediplomski studij (Master of Music) u klasi Amita Peleda. U proljeće 2015. Dorotea je diplomirala s najvišim počastima -"summa cum laude" na doktorskom studiju na Catholic University of Amerika u klasi Michaela Mermagena.
Kao dio duo Racz-Samogray s klaviristom Dmitry Samograyem, Dorotea redovita nasupa diljem Hrvatske. Europe i Amerike. Dorotea i Dmitry su umjetničkai voditelji i osnivatelji Audeamus festival klasične koji se održava u Zagrebu i Washingtonu D.C.

 Dmitry Samogray američki je pijanist ruskog porijekla. Nastupio je u Carnegie Hallu kao pobjednik American Fine Arts festivala tri godine zaredom. Nagrađivan je na mnogim prestižnim natjecanjima, uključivši i prvu nagradu Klavirskog natjecanja Ithaca Fakulteta te treću nagradu na Nacionalnom natjecanju komorne glazbe Nacionalnog društva glazbenih pedagoga (SAD).
Dmitry je započeo glazbeni nauk s pet godina, u svom rodnom gradu Taškentu. Prije preseljenja u SAD, pohađao je Glazbenu školu “Uspenki” u klasi T. Sotnikove. U srednjoj školi primio je nekoliko nagrada, među ostalima i stipendiju Johna i Abigail Adams. Diplomirao je na Institutu Peabody Sveučilišta “Johns Hopkins” u Baltimoreu, u klasi A. Štarkmana, a poslijediplomski i doktorski studij završava na University of Maryland u klasi Larise Dedove. Dmitry je osnivač trija Nubar, trija Accendo, kao i Racz-Samogray dua s violončelosticom Doroteom Racz. Također, Dmitry je umjetnički direktor i osnivatelj Audeamus festivala klasične glazbe.

Syrinx

4 SYRINX, kvartet flauta nastao je 2001. godine okupljanjem četiriju glazbenica profesionalno angažiranih u orkestrima, te pedagoškoj djelatnosti. Za ovakav sastav kvarteta, dviju hrvatskih i slovenskih glazbenica, odlučile su se vođene dosadašnjim iskustvom te razmjenom kulturne, pedagoške i glazbene djelatnosti u Hrvatskoj i Sloveniji. Nošene zvukom njihovog instrumenta, glazbenice ujedno proširuju zvukovnu ljestvicu, stoga također uvrštavaju u ansambl alt flautu, bas flautu i piccolo flautu. Do sada je kvartet imao niz zapaženih nastupa na kojima se isticala ujednačenost interpretacije, smisao za stil i osjećaj za frazu te zvukovno blistav i intonacijski besprijekoran ton. Ansambl interpretira originalne skladbe skladane za kvartet flauta, pridonoseći upoznavanju publike sa izvornim repertoarom, kao i skladbe suvremenih skladatelja. Njihov bogati repertoar kontinuirano se proširuje skladbama koje suvremeni skladatelji, inspirirani njihovim umjetničkim pristupom, skladaju za njih. Najrecentija je praizvedba skladbe Allegro con brio Miljenka Prohaske. Kvartet je surađivao s brojnim glazbenicima, poput flautistica Tjaše Kuštrin, Helene Potočnik, Irene Rovtar i Jana Fajdiga, udaraljkaša Vojislava Čičića i Špele Mastnak, mezzosopranistice Tihane Herceg-Ivšić i sopranistice Klasje Modrušan, pijanistice Zrinke Ivančić, harfistice Diane Grubišić Ćiković i klarinetista Milka Pravdića. Kvartet flauta 4 Syrinx do sada je objavio tri nosača zvuka. Prvi, Monochromia (rujan 2006.) sadrži skladbe E. Bozze, I. Dekleve, W.A. Mozarta, P. Ramovša, J. Laubera i M. Tarbuka, dok su na drugom Soba za štiri ( siječanj 2010. ) objavljene skladbe A. Kumara, B. Papandopula, F. Lhotke, P. Mihelčiča, S. Šuklara, P. Obradovića, M. Rabadana i A. Kabilja. Treći nosač zvuka Decade bilježi snimke sa nastupa uživo iz njihovog redovnog ciklusa u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog.

Mira Vlahovi   Mira Vlahović - diplomirala je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi istaknutog pedagoga, koncertnog pjevača i skladatelja Ive Lhotke-Kalinskog. Usavršavala se na majstorskom tečaju proslavljene primadone Srebrenke-Sene Jurinac u Grazu. Debitirala je 1980. godine u HNK zahtjevnom ulogom Kraljice noći u Mozartovoj Čarobnoj fruli. Tijekom školovanja osvojila je niz nagrada i priznanja na republičkim i saveznim natjecanjima bivše države. Između ostalog pripada joj prva nagrada na 9. natjecanju muzičkih akademija u disciplini solo pjevanja.
  Od 1987. do 1991. godine Mira Vlahović bila je prvakinja Opere HNK u Splitu, a 1991. prelazi u Zagrebački HNK. Do sada ostvarila je niz uloga opernog i operetnog faha (Mozartovu Kraljcu noći i Konstancu, Offenbachovu Olimpiju, Verdijevu Violettu i Gildu, Donizzetijevu Luciju i Norinu, Rossinijevu Rosinu, Leharovu Hannu i mnoge druge), a usporedno je njegovala Lied i sakralnu glazbu. Umjetnica često snima za radio i televiziju, a objavila je i dva CD-a. Surađuje sa poznatim hrvatskim i stranim dirigentima - Miroslavom Belamarićem, Nikšom Barezom, Vjekoslavom Šutejom, Pavlom Dešpaljem, Vladimirom Kranjčevićem, Oscarom Danonom, Christophom Campestrinijem i drugima, te redateljima-Wolfgangom Kerstenom, Petrom Lehmannom, Georgijem Parom, Nenadom Turkaljem i drugima. Završila je i glumačku školu Off Theatra Bagatella i surađivala sa poznatim filmskim redateljima kao što su Anton Vrdoljak, Bruno Gamulin, Petar Krelja, Vinko Brešan, Branko Ivanda i drugi.
Sopranistica Mira Vlahović prisutna je na mnogim područjima hrvatskog glazbenog života, nastupajući s najrenomiranijim orkestrima među kojima se istiću Zagrebačka filharmonija, Simfonijski orkestar HRT, Dubrovački simfonijski orkestar, te kazališni orkestri u Osijeku i Rijeci. Nastupa na svim važnim hrvatskim festivalima: Varaždinskim baroknim večerima, Dubrovačkim ljetnim igrama, Splitskom ljetnom festivalu, Muzičkom biennalu Zagreb, Krčkom ljetu, Zagrebačkom ljetu, Osorskim glazbenim večerima i drugim festivalima.
Gostovala je diljem Hrvatske, u Sloveniji, BiH, Makedoniji, Italiji, Njemačkoj, Švicarskoj i SAD-u.

 

Stjepan Hauser čeloKoncert u crkvi sv. Eufemije

Stjepan Hauser u rodnoj je Puli započeo osnovno glazbeno obrazovanje, a srednjoškolsko je pohađao i završio u Rijeci u klasi prof. Maura Šestana. Dobitnik je 21. prve nagrade na županijskim, državnim i međunarodnim natjecanjima.
Iako tek u svojim dvadesetima, Stjepan Hauser je nastupao u više od 40 zemalja na svim kontinentima, uključujući prvijence u najprestižnijim svjetskim dvoranama poput Wigmore Hall-a, Royal Albert Hall-a, Amsterdamskog Concertgebouw-a, Southbank Centra i mnogih drugih.
Stjepan je laureat najprestižnijih međunarodnih natjecanja u Velikoj Britaniji poput PLG Young Artists Auditions 2009., J & A Beare Solo Bach Competition 2009., Philharmonia Orchestra - Martin Musical Scholarship Fund Award 2009 & 2008., Eastbourne Symphony Orchestra Young Soloist Competition 2009 & 2007., Tunbridge Wells International Young Concert Artists Competition 2008 & 2006., Computers in Personnel International Concerto Competition 2008., Frankopan Fund Award 2006., MBF Music Education Award 2006. i 2005. Stjepan je također dobitnik nagrada na najvećim violončelističkim natjecanjima poput Adam Cello International Competition u Novom Zelandu 2009 i VTB Capital u Londonu 2009. U Hrvatskoj, dvaput je bio proglašen prvakom države 2002. i 2004. godine isto kao i pobjednik međunarodnih natjecanja „Rudolf Matz" 2005. i „Lions Grand Prix" 2003. U 2008. godini, Stjepan je proglašen pobjednikom televizijskog natjecanja „Potraga za najtalentiranijim mladim glazbenikom" u emisiji Dobro jutro, Hrvatska. Sveukupno posjeduje 21 prvu nagradu zbog čega je bio dvaput pozvan na gala koncerte za princa Charlesa u Buckinghamskoj palači i St. James palači.
Stjepan je jedan od posljednjih violončelista kojeg je veliki Mstislav Rostropovič čuo prije svoje smrti. Kao jedan od posljednjih učenika, Stjepan je imao čast nastupiti na četiri koncerta posvećena tom velikanu: Gala Koncert u Palazzo Vecchio u Firenzi; izvedba Šostakovičevog prvog čelo koncerta uz pratnju Orchestra Sinfonica del Friuli Venezia Giulia u Teatro Comunale "Giuseppe Verdi" u Italiji; recital u Auditorium al Duomo, u Firenzi u sklopu prestižnog "Maggio Musicale Fiorentino" festivala; izvedba Kol Nidreia uz Metropolitan Sinfoniju na Gala Koncertu u St. George's Bristolu.

 VIDEO : J. Haydn_Koncert br.1 za violončelo i gudače_Finale: allegro molto

 

hakanHakan Ali Toker – rođen je 1976. u gradu Mersina u Turskoj gdje je u 12. godini započeo svoje glazbeno obrazovanje kao čelist na Državnom konzervatoriju pri Sveučilištu u Istambulu, odjel za srednje obrazovanje. Godinu dana kasnije, prešao je na Sveučilište u Bilkentu, na Fakultet glazbe i izvođačkih umjetnosti u Ankari, gdje je dobio dvostruku diplomu iz klavira i kompozicije. Bio je najmlađi umjetnik koji je izvodio na Međunarodnom festivalu glazbe u Istambulu 1993. g. kao i prvi Turčin koji je sudjelovao na Lvovskom Festivalu virtuoza 1994. g., gdje je predstavio i uveo suvremenu tursku glazbu za klavir u Ukrajini. 1996. je pauzirao sa školovanjem i odselio na Island kako bi studirao klavir privatno s Annom M. Sigurðardóttir. Sljedeće godine je primljen na Indiana University School of Music u Sjedinjenim Državama, gdje je diplomirao kao baccalaureus klavir i kompoziciju 2000. g. Nakon diplome ostao je i bio aktivan u SAD-u još 6 godina, dok je pohađao tečajeve elektroničke glazbe i jazz-a; ipak je pretežno samouk na poljima improvizacije i turske glazbe. Osim klavira, naučio je svirati kanun, harmoniku i razne druge instrumente s klavijaturama.
2006. g. se vratio u Tursku i osnovao skupinu Tanini sa sviračem kanuna Tahirom Aydoğduom i sviračem neja Bilginom Canazom sa kojima je ostvario niz zapaženih nastupa. Nastavlja snimati, nastupati na koncertima kao solista i s drugim uglednim glazbenicima i održavati glazbene radionice. Kao što je prvotno uveo tursku glazbu i druge etničke žanrove na školama u SAD-u, sada dalje nastavlja priređivati informativne koncerte na turskim školama i sveučilištima, u raznim gradovima, predstavljajući dobre primjere zapadnjačke i turske glazbe mladoj generaciji.
2011. g. održao je prve recitale u Turskoj koji su sadržavali tradicionalnu mikrotonalnu tursku glazbu na posebno ugođenom klaviru.
Toker je jedan od malobrojnih koncertnih pijanista na svijetu danas koji oživljavaju zaboravljenu tradiciju improvizacije u klasičnu glazbu. Njegovi koncerti jedinstveno su iskustvo, interaktivno putovanje puno humora i iznenađenja, što sjedinjuje staro i novo, istok i zapad, umjetnost i zabavu.
Obradio je blizu 200 skladbi i aranžmana u mnogim žanrovima i različitim oblicima, uključujući klasičnu glazbu, jazz i tradicionalnu tursku glazbu.

giorgio  Giorgio Surian, glazbeno obrazovanje stekao je na Muzičkoj akademiji u Ljubljani i Konzervatoriju u Trstu i Padovi, a usavršavanje završio u prestižnoj školi milanske operne kuće La Scala ( Centro di Perfezionamento per Cantanti Lirici del Teatro alla Scala).
Već kao 20-godišnjak debitirao je u HNK Ivana pl. Zajca u rodnoj Rijeci, a veliku međunarodnu karijeru ostvario je na najvećim pozornicama svijeta: milanska Scala, Metropolitan, Staatsoper u Beču, Arena u Veroni, Opera National u Parizu, Royal Opera House u Londonu, El Liceu u Barceloni, Teatro Bolshoy u Moskvi, Teatro Real u Madridu, Festival u Salzburgu itd.
 U Hrvatskoj, osim u riječkoj , gostovao je u zagrebačkoj i splitskoj operi te na Dubrovačkim ljetnim igrama. Zahvaljujući nevjerojatnom rasponu glasa, ostvario je preko 160 basovskih i bas-baritonskih različitih uloga na mnogim stranim jezicima ( francuski, talijanski, njemački,portugalski,engleski, češki i latinski).
 Kao basso profondo istaknuo se u ulozi Fiesco („Simon Boccanegra"), Seneca („Krunidba Popeje"), Polifemo u oratoriju („Aci Galatea i Polifemo"), itd. U ulogama kao basso cantabile pjevao je u operama „Ernani", „Attila", „Nabucco", „Don Carlos", „Lombardijci", Sicilijanske večeri", "Moć sudbine", "Anna Bolena", „Don Sebastian", „Lucrezia Borgia", ,Favorita", „Sonnambula", „Lucia di Lammermoor", „Puritani", „Norma", „Mojsije" i dr. Kao bas-bariton u operama „Faust", „Faustovo prokletstvo", „Hoffmannove priče", „Robert le diable", a kao bariton zablistao je u operama „Falstaff", „Tosca", „Gianni Schicchi", „Carmen", „ Ukleti Holandez", „Pirata", „Francesca da Rimini". Zahvaljujući izvrsnom glumačkom talentu istaknuo se u nizu komičnih opera: „Seviljski brijač", „Ljubavni napitak", „Don Pasquale", „Put u Reims", ... ..
 Pjeva pod glazbenim vodstvom najvećih dirigenata kao što su: Claudio Abbado, Carlos Kleiber, Riccardo Muti, Seiji Ozawa, Lovro von Matačić, Lorin Maazel, Zubin Mehta, Placido Domingo. Surađuje s vrhunskim redateljima kao što su: Franco Zeffirelli, Ugo De Ana, Luca Ronconi, Werner Herzog, Chris Kraus, William Friedkin, Andrei Konchalovsky...i s najvećim opernim zvijezdama.
Pedagošku karijeru razvija od 2008. godine na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.
Za vrhunska glazbena ostvarenja odlikovan je 1996. Redom Danice hrvatske s likom Marka Marulića, a iste godine dobiva nagradu Orlando za najbolja dostignuća u glazbeno-dramskom programu te nagradu Varaždinskih baroknih večeri.
Godine 2006. prima nagradu „Milan Pihler" za ulogu Don Alfonsa u opernoj predstavi „Cosi' fan tutte", 2008. nagradu „Mario Tiberini" te 2009. nagradu „Milka Trnina". 2012. dobiva nagradu „Vladimir Ruždjak" za ulogu Dulcamare u operi"Ljubavni napitak".

Martina  Sopranistica Martina Zadro, prvakinja Opere Slovenskog narodnog gledališča u Ljubljani, posljednja je učenica legendarne Anne Moffo. Diplomirala je i magistrirala na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u razredu prof. Snježane Bujanović-Stanislav. Diplomirala je zatim na Sveučilistu za glazbu i scenske umjetnosti u Grazu, u klasi prof. Gerharda Zellera. Potom nastavlja usavršavanje kod hrvatskog nacionalnog prvaka Vitomira Marofa i kod slovačke pedagoginje Eve Blahove, te u New Yorku pod vodstvom Anne Moffo.

Jedna od vodećih hrvatsko-slovenskih opernih umjetnica, Martina Zadro se vrlo brzo dokazala kao cjelovita scenska osobnost. Okosnicu njezina velikog opernog repertoara čine uloge: Violetta, Mimi, grofica Almaviva, Susanna, Micaëla i Pamina. Upravo je s tim ulogama kontinuirano prisutna i na međunarodnoj opernoj sceni (Landestheater Salzburg, Narodni divadlo Prag, Teatro Campoamor Oviedo, Teatro Municipal Santiago, Teatro Municipal Lima, Narodni divadlo Brno...).
Na koncertnom podiju Martina Zadro nastupa na festivalima kao što su Praško proljeće i Dvořákova Praha, s Češkom filharmonijom, Praškom filharmonijom, te Zagrebačkom i Slovenskom filharmonijom. Surađuje s nizom istaknutih dirigenata, poput Milana Horvata, Massima Zanettija, Yvesa Abela i Dmitrija Kitajenka.
Martina Zadro je pobjednica međunarodnih pjevačkih natjecanja Lucia Popp i Antonin Dvořák, a njezini umjetnički dosezi priskrbili su joj značajna strukovna priznanja – Nagradu hrvatskog glumišta, Nagradu Marijana Radev i Nagradu Milka Trnina.
Od 2005. godine Martina Zadro uspješno se bavi pedagogijom na pjevačkom odsjeku Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu.

oskar  Erich Oskar Huetter studirao je u klasi Hildgunda Poscha na Glazbenom sveučilištu u Grazu i kod Reinharda Latzka na Glazbenoj akademiji u Baselu, gdje je 1999. primio diplomu solista i učitelja (obje s najvećim pohvalama).
Podržan stipendijom Austrijskog ministarstva vanjskih poslova, nastavio je zatim studirati s iznimnim čelistima Janosom Starkerom i Ralphom Kirshbaumom na Royal Northern College of Music u Manchesteru a daljnji umjetnički poticaj stiče uz Mischu Maiskog na Academia Chigiana Siena.
Kao student primio je brojne nagrade na natjecanjima u Beču, Stresi, Düsseldorfu i Goriziji te nastupao kao solist s poznatim orkestrima kao (Basler Symphoniker, Radio Symphonie Orchester Basel, Stuttgarter Kammerorchester, Collegium Pro Musica Genova i dr.
Kao aktivan solist i komorni glazbenik Erich Oskar Huetter bio je na velikim turnejama diljem Europe svirajući u koncertnim dvoranama u Beču, Pragu, Parizu, Varšavi, Zagrebu, Torinu, Lyonu, Londonu, Baselu, Cataniji, Cipru), Sjevernoj Americi (Washington, Baltimore, Indianapolis, Richmond), Kanadi (Montreal, Ottawa, Toronto) i Palestini (Ramallah, Jeruzalem) gdje je čest gost na međunarodnim festivalima (npr. Le Vie del Barocco, Glazbeni festival Emilia Romagna (Italija), Bachov festival Lecce (Italija), Glazbeni festival Campobasso (Italija), Styriarte (Austrija), Spirit and Place Indiana (SAD)). Redovno održava majstorske tečajeve na različitim američkim sveučilištima (npr. Sveučilište Indiana, Sveučilište Butler, Sveučilište DePauw), kao i na Međunarodnoj ljetnoj akademiji Stift Rein.
Erich Oskar Huetter član je Trija Eusebius i Arcus Ansambla Beč, ansambla sa snažnim naglaskom na suvremenoj glazbi. Isto tako surađuje sa Stefanom Heckelom, Horst-Michaelom Schafferom te redovito održava solističke recitale uz uglednog pijanistu Paula Gulda.
Brojni nastupi na radiju i televiziji kao i snimke na nosačima zvuka učinili su ga poznatim široj publici. Njegovu posljednju snimku, „Diez Cuerdas“ („Deset žica“) nedavno je nagradilo Međunarodno glazbeno natjecanje u Beču.
U siječnju 2004., Erich Oskar Huetter prihvatio je poziv slavnog dirigenta Daniela Barenboima da predaje klasi čelista koja je dio njegovog projekta mirotvorne glazbe u Ramalli, Palestina. Cilj tog projekta je osnovati Orkestar palestinske mladeži.
„On je nepogrešivo dokazao da spada među velike čeliste današnjice. Njegova svijetla budućnost je već ovdje!“

Washington’s Original Arts-News Magazine, USA

   Tanja Schmidt svoja je prva plesna iskustva stekla već sa šest godina u rodnom Grazu. Klasičnu plesnu obuku završila je pri Opernoj kući Graz pod vodstvom Diane Ungureanu, gdje je sudjelovala na različitim brojnim produkcijama. S vremenom proširuje svoj plesni izričaj i na područje suvremenog plesa. Uspješno djeluje kao slobodna umjetnica i plesni pedagog u Grazu, Beču, Johannesburgu i Cape Townu/Južna Afrika. U posljednje vrijeme održala je niz vrlo zanimljivih solističkih nastupa uz pratnju violončela pod nazivom „Duša violončela" na glazbu iz suita J.S.Bacha i priredila koreografiju na dječju priču pod nazivom „Plava ptica". Između ostalog, redovito nastupa na Međunarodnom festivalu Mozart u Johannesburgu kao i na Festivalu komorne glazbe Štajerske i na Inter – Faith ComUnity Spirit Graz .Cilj ovog novog pristupa plesu je pružiti jedinstven doživljaj preobrazbom tijela, kao iznimno vrijednog alata u stvaraju neizmjerne palete pokreta i osjećaja na proživljenu glazbu.