BNQ  Baltic Neopolis kvartet osnovan je 2008. g. na inicijativu voditelja Orkestra Baltic Neopolis solista, koji su diplomirali na glazbenim akademijama u Berlinu, Londonu, Szczecinu i Wrocławu. Temeljni repertoar ovog kvarteta je klasična glazba 20. i 21. stoljeća. Pored toga, zbog umjetničke vizije njegovih članova jednako su im bliski i nekonvencionalni glazbeni projekti. Kvartet redovito održava nastupa u važnim koncertnim dvoranama u Poljskoj i u inozemstvu a gostovao je i na prestižnim festivalima poput Međunarodnog festivala orgulja u Szczecinu (2009.), Međunarodnom Festivalu Sacrum non profanum u Trzęsaczu (2012.), Međunarodnom festivalu suvremene glazbe Poznańsko glazbeno proljeće (2013.), Godini obljetnice Lutoslawskog u Pragu (2013.), Festivalu suvremene glazbe Wojciech Kilar u Gorzówu Wielkopolskom (2013.), Usedomer Musikfestivalu (2014.), Oldenburškoj promenadi (2015./2016.), Međunarodnom glazbenom festivalu Gaia, i Festivalu glazbe Montserrat (2016.).
Kvartet je također vrlo aktivan i na području produciranja glazbe njihovih izvedbi te snimio brojne albume Kvarteta, glazbu za kazališne projekte i čak neke sa ansamblom pop-glazbe. Albumi Kvarteta Baltic Neopolis uključuju Skladbe iz Szczecina (2013.) koji se sastoje od pet gudačkih kvarteta suvremenih szczecinskih skladatelja, Spomen na Carla Loewea (2014.) s Gudačkim kvartetom Loewe u C molu, Op. 26, Quatuor spirituel (1830.) i Il Tramonto (2015.)
Kvartetu Baltic Neopolis posvećena su dva kvarteta: Piotr Klimek i Gudački kvartet br. 2 Orest Michała Dobrzyńskog.
Raznolikost osobnosti i kreativnost njihovih izvođača daje perspektivu trendova moderne izvedbe i interpretacije, koje učinkovito primjenjuju u mediju kvarteta. Rezultat toga su izuzetni koncerti na kojima je uočljiva kombinacija njihove umjetničke jedinstvenosti s vrhunskim profesionalizmom.

giocoso  Giocoso gudački kvartet čine vrsni mladi glazbenici sa diplomom renomirane Europske muzičke akademije (ECMA) - na čelu s istaknutim profesorima Hatto Beyerle i Johannes Meissl. Od 2011. stipendisti su svjetske fondacije Yehudy Menuhin za promicanje mladih virtuoza.
Kvartet je osnovan 2003. godine u Iasi Rumunjska, pod vodstvom Voces kvarteta, i rano pokazao prve velike uspjehe na rumunjskom Nacionalnom glazbenom natjecanju (2003.), Međunarodnom Mozart natjecanju komorne glazbe u Cluj-Napoca (2006.) i Međunarodnom Charles Hennen natjecanju u Heerlen, Nizozemska (2009) . U novije vrijeme, ansambl je dobitnik i značajnih nagrada komorne glazbe kao što su Alban Berg nagrada, Krenek nagrada i Artis nagrada na ISA Reichenau u Austriji (2011.), Aix-en-Provence festivalu u Francuskoj 2012., kao i dvije nagrade bečkog Windisch festivala za komornu glazbu 2012. i 2014. godine. Pobjednici su i cjelokupne 2. nagrade Peter Druce Nagrada publike, kao i nagrade Musica Viva Australija na 2015. Melbourne International Chamber Music natjecanja.
Kao takav, Giocoso gudački kvartet imao je prilike surađivati s mnogim važnim ličnostima iz svijeta komorne glazbe, kao što su Dan Prelipcean (Voces kvartet), Hatto Beyerle i Gerharda Schulza iz Alban Berg kvarteta, Eberhard Feltz, Ferenc Radoš, Rainer Schmidt (Hagen kvartet) , Andras Keller (Keller kvartet), Evgenia Epshtein (Aviv kvartet), Stefan Metz (Orlando kvartet), Shmuel Ashkenasi (Vermeer kvartet), Tim Vogler (Vogler kvarteta), Sandor Devich (Bartok kvartet), Sedmidubsky (Skampa kvartet) i Petr Prause (Talich kvartet).
Giocoso kvartet redovito održava zapažene recitale u Europi i Australiji, u zemljama poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Nizozemske, Norveške, Turske, Rumunjske, Švicarske i dr.
Vrhunac sezone 2015/2016. Giocoso gudačkog kvarteta, bio je debi u slavnom Wigmore Hallu u Londonu i prestižnoj Velikoj dvorani rumunjskog Atheneum u Bukureštu.
Sa sjedištem u Beču ovaj je kvartet prerastao u jedan od najperspektivnijih i uzbudljivih mladih gudačkih kvarteta njihove generacije te je stoga u sezoni 2016/17. odabran od strane stručnog žirija za novu generaciju talent -programa u sklopu New Austrian Sound Of Music, koji im je dodijelio dodatnu potporu za inozemne nastupe kroz svjetsku mrežu veleposlanstava i kulturnih foruma.
Bas Jongen svira na Hendrik Jacobs violončelu (Amsterdam, ± 1696) iz vlasništva zbirke Nizozemske glazbene fondacije instrumenta.

Accendo trio

 Ginevra Petrucci je flautistica s dinamičnom međunarodnom karijerom. Rođena je u Rimu (Italiji) 1989. u obitelji glazbenika. Studirala je u Rimu na Conservatorio ‘Santa Cecilia’, a posljediplomski studij je završila na Yale University. Nastupala je na nekim od najprestižnijim koncertnim dvoranama u Europi, Sjedinjenim Američkim Državama, Brazilu, Turskoj, Izraelu, Japanu i Africi.
Kao dio komornog ansambla, Ginevra je surađivala s mnogim sjajnim ansamblima, kao što su I Virtuosi Italiani, I Musici di Roma i Kodály Quartet.
Snimila je dva nosača zvuka, jedan 2009 kao solistica s I Virtuosi Italiani, a u 2013. snimila je cijeli opus kvinteta za flautu danskog skladatelja F. Kuhlaua.
Ginevra Petrucci često svira modernu i suvremenu glazbu, a osobno je radila s Kaijom Saariaho, Steve Reichom, George Crumbom, Betsy Jolas i Jean-Michel Damaseom. Također, Ginevra redovito izvodi skladbe mladih američkih i talijanskih skladatelja te redovito nastupa na Venecijskom Bienalu i festivalu Nuova Consonanza Contemporary Music.

 Dorotea Racz rodila se u Zagrebu, gdje uči violončelo u klasi prof. Dobrile Berković Magdalenić u GU „Elly Bašić“. Rano pokazuje veliki talent i brz napredak te od malih nogu počinje osvajati natjecanja i održavati koncerte. Nastupala je kao solist ili kao dio komornog sastava u brojnim dvoranama diljem Europe (Hrvatska, Slovenija, Austrija, Danska, Švedska, Italija, Francuska, Njemačka, Litva) i Amerike.
Kao sudionica nacionalnih i međunarodnih natjecanja osvojila je brojne nagrade. Kad je navršila šesnaest godina, Dorotea je primljena na prestižni Peabody Conservatory u Baltimoreu (SAD) s punom stipendijom, gdje je diplomirala i završila poslijediplomski studij (Master of Music) u klasi Amita Peleda. U proljeće 2015. Dorotea je diplomirala s najvišim počastima -"summa cum laude" na doktorskom studiju na Catholic University of Amerika u klasi Michaela Mermagena.
Kao dio duo Racz-Samogray s klaviristom Dmitry Samograyem, Dorotea redovita nasupa diljem Hrvatske. Europe i Amerike. Dorotea i Dmitry su umjetničkai voditelji i osnivatelji Audeamus festival klasične koji se održava u Zagrebu i Washingtonu D.C.

 Dmitry Samogray američki je pijanist ruskog porijekla. Nastupio je u Carnegie Hallu kao pobjednik American Fine Arts festivala tri godine zaredom. Nagrađivan je na mnogim prestižnim natjecanjima, uključivši i prvu nagradu Klavirskog natjecanja Ithaca Fakulteta te treću nagradu na Nacionalnom natjecanju komorne glazbe Nacionalnog društva glazbenih pedagoga (SAD).
Dmitry je započeo glazbeni nauk s pet godina, u svom rodnom gradu Taškentu. Prije preseljenja u SAD, pohađao je Glazbenu školu “Uspenki” u klasi T. Sotnikove. U srednjoj školi primio je nekoliko nagrada, među ostalima i stipendiju Johna i Abigail Adams. Diplomirao je na Institutu Peabody Sveučilišta “Johns Hopkins” u Baltimoreu, u klasi A. Štarkmana, a poslijediplomski i doktorski studij završava na University of Maryland u klasi Larise Dedove. Dmitry je osnivač trija Nubar, trija Accendo, kao i Racz-Samogray dua s violončelosticom Doroteom Racz. Također, Dmitry je umjetnički direktor i osnivatelj Audeamus festivala klasične glazbe.

Syrinx

4 SYRINX, kvartet flauta nastao je 2001. godine okupljanjem četiriju glazbenica profesionalno angažiranih u orkestrima, te pedagoškoj djelatnosti. Za ovakav sastav kvarteta, dviju hrvatskih i slovenskih glazbenica, odlučile su se vođene dosadašnjim iskustvom te razmjenom kulturne, pedagoške i glazbene djelatnosti u Hrvatskoj i Sloveniji. Nošene zvukom njihovog instrumenta, glazbenice ujedno proširuju zvukovnu ljestvicu, stoga također uvrštavaju u ansambl alt flautu, bas flautu i piccolo flautu. Do sada je kvartet imao niz zapaženih nastupa na kojima se isticala ujednačenost interpretacije, smisao za stil i osjećaj za frazu te zvukovno blistav i intonacijski besprijekoran ton. Ansambl interpretira originalne skladbe skladane za kvartet flauta, pridonoseći upoznavanju publike sa izvornim repertoarom, kao i skladbe suvremenih skladatelja. Njihov bogati repertoar kontinuirano se proširuje skladbama koje suvremeni skladatelji, inspirirani njihovim umjetničkim pristupom, skladaju za njih. Najrecentija je praizvedba skladbe Allegro con brio Miljenka Prohaske. Kvartet je surađivao s brojnim glazbenicima, poput flautistica Tjaše Kuštrin, Helene Potočnik, Irene Rovtar i Jana Fajdiga, udaraljkaša Vojislava Čičića i Špele Mastnak, mezzosopranistice Tihane Herceg-Ivšić i sopranistice Klasje Modrušan, pijanistice Zrinke Ivančić, harfistice Diane Grubišić Ćiković i klarinetista Milka Pravdića. Kvartet flauta 4 Syrinx do sada je objavio tri nosača zvuka. Prvi, Monochromia (rujan 2006.) sadrži skladbe E. Bozze, I. Dekleve, W.A. Mozarta, P. Ramovša, J. Laubera i M. Tarbuka, dok su na drugom Soba za štiri ( siječanj 2010. ) objavljene skladbe A. Kumara, B. Papandopula, F. Lhotke, P. Mihelčiča, S. Šuklara, P. Obradovića, M. Rabadana i A. Kabilja. Treći nosač zvuka Decade bilježi snimke sa nastupa uživo iz njihovog redovnog ciklusa u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog.

Mira Vlahovi   Mira Vlahović - diplomirala je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi istaknutog pedagoga, koncertnog pjevača i skladatelja Ive Lhotke-Kalinskog. Usavršavala se na majstorskom tečaju proslavljene primadone Srebrenke-Sene Jurinac u Grazu. Debitirala je 1980. godine u HNK zahtjevnom ulogom Kraljice noći u Mozartovoj Čarobnoj fruli. Tijekom školovanja osvojila je niz nagrada i priznanja na republičkim i saveznim natjecanjima bivše države. Između ostalog pripada joj prva nagrada na 9. natjecanju muzičkih akademija u disciplini solo pjevanja.
  Od 1987. do 1991. godine Mira Vlahović bila je prvakinja Opere HNK u Splitu, a 1991. prelazi u Zagrebački HNK. Do sada ostvarila je niz uloga opernog i operetnog faha (Mozartovu Kraljcu noći i Konstancu, Offenbachovu Olimpiju, Verdijevu Violettu i Gildu, Donizzetijevu Luciju i Norinu, Rossinijevu Rosinu, Leharovu Hannu i mnoge druge), a usporedno je njegovala Lied i sakralnu glazbu. Umjetnica često snima za radio i televiziju, a objavila je i dva CD-a. Surađuje sa poznatim hrvatskim i stranim dirigentima - Miroslavom Belamarićem, Nikšom Barezom, Vjekoslavom Šutejom, Pavlom Dešpaljem, Vladimirom Kranjčevićem, Oscarom Danonom, Christophom Campestrinijem i drugima, te redateljima-Wolfgangom Kerstenom, Petrom Lehmannom, Georgijem Parom, Nenadom Turkaljem i drugima. Završila je i glumačku školu Off Theatra Bagatella i surađivala sa poznatim filmskim redateljima kao što su Anton Vrdoljak, Bruno Gamulin, Petar Krelja, Vinko Brešan, Branko Ivanda i drugi.
Sopranistica Mira Vlahović prisutna je na mnogim područjima hrvatskog glazbenog života, nastupajući s najrenomiranijim orkestrima među kojima se istiću Zagrebačka filharmonija, Simfonijski orkestar HRT, Dubrovački simfonijski orkestar, te kazališni orkestri u Osijeku i Rijeci. Nastupa na svim važnim hrvatskim festivalima: Varaždinskim baroknim večerima, Dubrovačkim ljetnim igrama, Splitskom ljetnom festivalu, Muzičkom biennalu Zagreb, Krčkom ljetu, Zagrebačkom ljetu, Osorskim glazbenim večerima i drugim festivalima.
Gostovala je diljem Hrvatske, u Sloveniji, BiH, Makedoniji, Italiji, Njemačkoj, Švicarskoj i SAD-u.

 

hakanHakan Ali Toker – rođen je 1976. u gradu Mersina u Turskoj gdje je u 12. godini započeo svoje glazbeno obrazovanje kao čelist na Državnom konzervatoriju pri Sveučilištu u Istambulu, odjel za srednje obrazovanje. Godinu dana kasnije, prešao je na Sveučilište u Bilkentu, na Fakultet glazbe i izvođačkih umjetnosti u Ankari, gdje je dobio dvostruku diplomu iz klavira i kompozicije. Bio je najmlađi umjetnik koji je izvodio na Međunarodnom festivalu glazbe u Istambulu 1993. g. kao i prvi Turčin koji je sudjelovao na Lvovskom Festivalu virtuoza 1994. g., gdje je predstavio i uveo suvremenu tursku glazbu za klavir u Ukrajini. 1996. je pauzirao sa školovanjem i odselio na Island kako bi studirao klavir privatno s Annom M. Sigurðardóttir. Sljedeće godine je primljen na Indiana University School of Music u Sjedinjenim Državama, gdje je diplomirao kao baccalaureus klavir i kompoziciju 2000. g. Nakon diplome ostao je i bio aktivan u SAD-u još 6 godina, dok je pohađao tečajeve elektroničke glazbe i jazz-a; ipak je pretežno samouk na poljima improvizacije i turske glazbe. Osim klavira, naučio je svirati kanun, harmoniku i razne druge instrumente s klavijaturama.
2006. g. se vratio u Tursku i osnovao skupinu Tanini sa sviračem kanuna Tahirom Aydoğduom i sviračem neja Bilginom Canazom sa kojima je ostvario niz zapaženih nastupa. Nastavlja snimati, nastupati na koncertima kao solista i s drugim uglednim glazbenicima i održavati glazbene radionice. Kao što je prvotno uveo tursku glazbu i druge etničke žanrove na školama u SAD-u, sada dalje nastavlja priređivati informativne koncerte na turskim školama i sveučilištima, u raznim gradovima, predstavljajući dobre primjere zapadnjačke i turske glazbe mladoj generaciji.
2011. g. održao je prve recitale u Turskoj koji su sadržavali tradicionalnu mikrotonalnu tursku glazbu na posebno ugođenom klaviru.
Toker je jedan od malobrojnih koncertnih pijanista na svijetu danas koji oživljavaju zaboravljenu tradiciju improvizacije u klasičnu glazbu. Njegovi koncerti jedinstveno su iskustvo, interaktivno putovanje puno humora i iznenađenja, što sjedinjuje staro i novo, istok i zapad, umjetnost i zabavu.
Obradio je blizu 200 skladbi i aranžmana u mnogim žanrovima i različitim oblicima, uključujući klasičnu glazbu, jazz i tradicionalnu tursku glazbu.

giorgio  Giorgio Surian, glazbeno obrazovanje stekao je na Muzičkoj akademiji u Ljubljani i Konzervatoriju u Trstu i Padovi, a usavršavanje završio u prestižnoj školi milanske operne kuće La Scala ( Centro di Perfezionamento per Cantanti Lirici del Teatro alla Scala).
Već kao 20-godišnjak debitirao je u HNK Ivana pl. Zajca u rodnoj Rijeci, a veliku međunarodnu karijeru ostvario je na najvećim pozornicama svijeta: milanska Scala, Metropolitan, Staatsoper u Beču, Arena u Veroni, Opera National u Parizu, Royal Opera House u Londonu, El Liceu u Barceloni, Teatro Bolshoy u Moskvi, Teatro Real u Madridu, Festival u Salzburgu itd.
 U Hrvatskoj, osim u riječkoj , gostovao je u zagrebačkoj i splitskoj operi te na Dubrovačkim ljetnim igrama. Zahvaljujući nevjerojatnom rasponu glasa, ostvario je preko 160 basovskih i bas-baritonskih različitih uloga na mnogim stranim jezicima ( francuski, talijanski, njemački,portugalski,engleski, češki i latinski).
 Kao basso profondo istaknuo se u ulozi Fiesco („Simon Boccanegra"), Seneca („Krunidba Popeje"), Polifemo u oratoriju („Aci Galatea i Polifemo"), itd. U ulogama kao basso cantabile pjevao je u operama „Ernani", „Attila", „Nabucco", „Don Carlos", „Lombardijci", Sicilijanske večeri", "Moć sudbine", "Anna Bolena", „Don Sebastian", „Lucrezia Borgia", ,Favorita", „Sonnambula", „Lucia di Lammermoor", „Puritani", „Norma", „Mojsije" i dr. Kao bas-bariton u operama „Faust", „Faustovo prokletstvo", „Hoffmannove priče", „Robert le diable", a kao bariton zablistao je u operama „Falstaff", „Tosca", „Gianni Schicchi", „Carmen", „ Ukleti Holandez", „Pirata", „Francesca da Rimini". Zahvaljujući izvrsnom glumačkom talentu istaknuo se u nizu komičnih opera: „Seviljski brijač", „Ljubavni napitak", „Don Pasquale", „Put u Reims", ... ..
 Pjeva pod glazbenim vodstvom najvećih dirigenata kao što su: Claudio Abbado, Carlos Kleiber, Riccardo Muti, Seiji Ozawa, Lovro von Matačić, Lorin Maazel, Zubin Mehta, Placido Domingo. Surađuje s vrhunskim redateljima kao što su: Franco Zeffirelli, Ugo De Ana, Luca Ronconi, Werner Herzog, Chris Kraus, William Friedkin, Andrei Konchalovsky...i s najvećim opernim zvijezdama.
Pedagošku karijeru razvija od 2008. godine na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.
Za vrhunska glazbena ostvarenja odlikovan je 1996. Redom Danice hrvatske s likom Marka Marulića, a iste godine dobiva nagradu Orlando za najbolja dostignuća u glazbeno-dramskom programu te nagradu Varaždinskih baroknih večeri.
Godine 2006. prima nagradu „Milan Pihler" za ulogu Don Alfonsa u opernoj predstavi „Cosi' fan tutte", 2008. nagradu „Mario Tiberini" te 2009. nagradu „Milka Trnina". 2012. dobiva nagradu „Vladimir Ruždjak" za ulogu Dulcamare u operi"Ljubavni napitak".

 Maxim Fedotov Maxim Fedotov ruski je violinist i dirigent „briljantan umjetnik i savršen majstor violine“ ili „ruski Paganini“, kako ga je zbog iznimno virtuoznog sviranja prozvao europski tisak. Laureat je i pobjednik velikih međunarodnih violinističkih natjecanja te je i laureat nagrade moskovske vlade. Profesor je violine na moskovskom konzervatoriju, predsjednik katedre za violinu i violu i predsjednik udruge zvijezda violinističkog Čajkovski natjecanja. Gostuje solistički u najpoznatijim svjetskim koncertnim dvoranama. U posljednjih 10 godina izveo je preko pedeset solističkih recitala i simfonijskih koncerata u velikoj dvorani Moskovskog konzervatorija. Nastupa sa vodećim svjetskim orkestrima i najslavnijim svjetskim dirigentima. Prvi je violinist koji je nastupio sa dvije Paganinijeve violine - Guarneri dei Jesu i J.B. Vuillaume (St. Petersburg 2003).
  Njegov karizmatični i kreativni potencijal te veliko koncertno iskustvo koje ga je uzorom na vlastitog oca - glasovitog sanktpetersburškog dirigenta Viktora Fedotova, odvelo i do uspješne dirigentske aktivnosti.
  Završio je postdiplomski studij u st. Petersburgu na Rimski-Korsakov državnom konzervatoriju operno i simfonijsko dirigiranje. Od 2003. godine stalni je dirigent ruskog simfonijskog orkestra a 2006. postaje umjetnički ravnatelj i šef dirigent moskovskog simfonijskog orkestra („Ruska filharmonija“) s kojom surađje i danas. Snimao je među ostalim 24 Paganinijeva Capprica i seriju CD-a s Bruchovim djelima za violinu i orkestar. Maksim Fedotov čest je gost koncertnih dvorana u Hrvatskoj, a 2008. godine održao je recital u Rovinju s vrhunskom pijanisticom Galinom Petrovom.
 
Martina  Sopranistica Martina Zadro, prvakinja Opere Slovenskog narodnog gledališča u Ljubljani, posljednja je učenica legendarne Anne Moffo. Diplomirala je i magistrirala na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u razredu prof. Snježane Bujanović-Stanislav. Diplomirala je zatim na Sveučilistu za glazbu i scenske umjetnosti u Grazu, u klasi prof. Gerharda Zellera. Potom nastavlja usavršavanje kod hrvatskog nacionalnog prvaka Vitomira Marofa i kod slovačke pedagoginje Eve Blahove, te u New Yorku pod vodstvom Anne Moffo.

Jedna od vodećih hrvatsko-slovenskih opernih umjetnica, Martina Zadro se vrlo brzo dokazala kao cjelovita scenska osobnost. Okosnicu njezina velikog opernog repertoara čine uloge: Violetta, Mimi, grofica Almaviva, Susanna, Micaëla i Pamina. Upravo je s tim ulogama kontinuirano prisutna i na međunarodnoj opernoj sceni (Landestheater Salzburg, Narodni divadlo Prag, Teatro Campoamor Oviedo, Teatro Municipal Santiago, Teatro Municipal Lima, Narodni divadlo Brno...).
Na koncertnom podiju Martina Zadro nastupa na festivalima kao što su Praško proljeće i Dvořákova Praha, s Češkom filharmonijom, Praškom filharmonijom, te Zagrebačkom i Slovenskom filharmonijom. Surađuje s nizom istaknutih dirigenata, poput Milana Horvata, Massima Zanettija, Yvesa Abela i Dmitrija Kitajenka.
Martina Zadro je pobjednica međunarodnih pjevačkih natjecanja Lucia Popp i Antonin Dvořák, a njezini umjetnički dosezi priskrbili su joj značajna strukovna priznanja – Nagradu hrvatskog glumišta, Nagradu Marijana Radev i Nagradu Milka Trnina.
Od 2005. godine Martina Zadro uspješno se bavi pedagogijom na pjevačkom odsjeku Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu.

oskar  Erich Oskar Huetter studirao je u klasi Hildgunda Poscha na Glazbenom sveučilištu u Grazu i kod Reinharda Latzka na Glazbenoj akademiji u Baselu, gdje je 1999. primio diplomu solista i učitelja (obje s najvećim pohvalama).
Podržan stipendijom Austrijskog ministarstva vanjskih poslova, nastavio je zatim studirati s iznimnim čelistima Janosom Starkerom i Ralphom Kirshbaumom na Royal Northern College of Music u Manchesteru a daljnji umjetnički poticaj stiče uz Mischu Maiskog na Academia Chigiana Siena.
Kao student primio je brojne nagrade na natjecanjima u Beču, Stresi, Düsseldorfu i Goriziji te nastupao kao solist s poznatim orkestrima kao (Basler Symphoniker, Radio Symphonie Orchester Basel, Stuttgarter Kammerorchester, Collegium Pro Musica Genova i dr.
Kao aktivan solist i komorni glazbenik Erich Oskar Huetter bio je na velikim turnejama diljem Europe svirajući u koncertnim dvoranama u Beču, Pragu, Parizu, Varšavi, Zagrebu, Torinu, Lyonu, Londonu, Baselu, Cataniji, Cipru), Sjevernoj Americi (Washington, Baltimore, Indianapolis, Richmond), Kanadi (Montreal, Ottawa, Toronto) i Palestini (Ramallah, Jeruzalem) gdje je čest gost na međunarodnim festivalima (npr. Le Vie del Barocco, Glazbeni festival Emilia Romagna (Italija), Bachov festival Lecce (Italija), Glazbeni festival Campobasso (Italija), Styriarte (Austrija), Spirit and Place Indiana (SAD)). Redovno održava majstorske tečajeve na različitim američkim sveučilištima (npr. Sveučilište Indiana, Sveučilište Butler, Sveučilište DePauw), kao i na Međunarodnoj ljetnoj akademiji Stift Rein.
Erich Oskar Huetter član je Trija Eusebius i Arcus Ansambla Beč, ansambla sa snažnim naglaskom na suvremenoj glazbi. Isto tako surađuje sa Stefanom Heckelom, Horst-Michaelom Schafferom te redovito održava solističke recitale uz uglednog pijanistu Paula Gulda.
Brojni nastupi na radiju i televiziji kao i snimke na nosačima zvuka učinili su ga poznatim široj publici. Njegovu posljednju snimku, „Diez Cuerdas“ („Deset žica“) nedavno je nagradilo Međunarodno glazbeno natjecanje u Beču.
U siječnju 2004., Erich Oskar Huetter prihvatio je poziv slavnog dirigenta Daniela Barenboima da predaje klasi čelista koja je dio njegovog projekta mirotvorne glazbe u Ramalli, Palestina. Cilj tog projekta je osnovati Orkestar palestinske mladeži.
„On je nepogrešivo dokazao da spada među velike čeliste današnjice. Njegova svijetla budućnost je već ovdje!“

Washington’s Original Arts-News Magazine, USA

   Tanja Schmidt svoja je prva plesna iskustva stekla već sa šest godina u rodnom Grazu. Klasičnu plesnu obuku završila je pri Opernoj kući Graz pod vodstvom Diane Ungureanu, gdje je sudjelovala na različitim brojnim produkcijama. S vremenom proširuje svoj plesni izričaj i na područje suvremenog plesa. Uspješno djeluje kao slobodna umjetnica i plesni pedagog u Grazu, Beču, Johannesburgu i Cape Townu/Južna Afrika. U posljednje vrijeme održala je niz vrlo zanimljivih solističkih nastupa uz pratnju violončela pod nazivom „Duša violončela" na glazbu iz suita J.S.Bacha i priredila koreografiju na dječju priču pod nazivom „Plava ptica". Između ostalog, redovito nastupa na Međunarodnom festivalu Mozart u Johannesburgu kao i na Festivalu komorne glazbe Štajerske i na Inter – Faith ComUnity Spirit Graz .Cilj ovog novog pristupa plesu je pružiti jedinstven doživljaj preobrazbom tijela, kao iznimno vrijednog alata u stvaraju neizmjerne palete pokreta i osjećaja na proživljenu glazbu.

allianze quartett wienČetiri mlada glazbenika različitog nacionalnog porijekla osnovali su Alliance Quartett Wien krajem 2007. g. Debitirali su u Srbiji nakon čega su imali koncerte u Austriji i Italiji. 2011. kvartetu je dodijeljeno da svira u koncertnoj dvorani Ehrbar u Beču, gdje su izvodili gudački kvartet Albana Berga Op. 3 na stotu obljetnicu prvog nastupa Bergovog kvarteta. Isto tako, u suradnji s ORF-om (Austrijska radiotelevizija) održali su televizijsko snimanje u Gläserner-Saalu u poznatom Musikvereinu u Beču. Ovi mladi ambiciozni glazbenici dokazali su se i Ministarstvu kulture. Otada nadalje Alliance Quartett Wien neprestano surađuje s odjelom nastupajući u Bečkom parlamentu i drugdje. Od 2010. kvartet studira s poznatim profesorom Johannesom Meisslom (Kvartet Artis) pri Sveučilištu za glazbene i izvođačke umjetnosti u Beču. Njihova ambicija i talenat doveli su ih do produkcije nekoliko gudačkih kvarteta Josepha Haydna za projekt Haydn-Total na sveučilištu. Kombinacija tendencije ka savršenosti i njihove izvanredne sposobnosti omogućuju im istraživati nove glazbene dimenzije, što im je želja iskusiti zajedno sa svojom publikom.

richardsenPhilipp Richardsen rođen u Beču, pobjednik je austrijskih nacionalnih glazbenih natjecanja "Mladi glazbenici", studirao je s Michaelom Krist na „Universität für Musik und darstellende Kunst Wien", te završio stručni studij koncertnog sviranja "Master of Arts". Potom je doktorirao povijest glazbe, a pored toga stekao je i prvu diplomu na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Beču.
Promoviran je sa Summa cum laude na University of California u Santa Barbari, u klasi Paula Berkowitza kao pijanist prvog austrijskog akademskog stupnja "doktora glazbene umjetnosti". Umjetnički izražaj studirao je i usavršavao na poslijediplomskim studijama na Elisso Virsaladze (Rim / München) i kod svjetski poznatih pijanista; Richard Goode (New York), Murray Perahia (London), Pascal Devoyon (Paris / Berlin) i André Watts.
Dr. Richardsen nositelj je dekanske stipendije Sveučilišta u Kaliforniji, drugih nagrada uključujući i Ernő Daniel Memorial, Martin Kamen Fellowship i Dorothy Artaudom nagradu. Nagrađivan je i mnogim priznanjima na Međunarodnim pijanističkom natjecanju u Beču, Međunarodnom Liszt natjecanju u Los Angelesu, natjecanju izvedbenih umjetnosti te nagradom Palme d'Oro (Italija) i skladateljevom posebnom nagradom na Concours Griega (Oslo).
Na otvorenom glazbenom natjecanju u San Franciscu u Sjedinjenim Državama osvojio je prvu nagradu što ga je dovelo 2005. do debija u Carnegie Hallu, kojeg kritičari opisuju kao "sjajan spoj poezije i strasti." Njegov život i tijek razvoja karijere prikazani su na televiziji, u dokumentarnoj seriji "Glazbenik serije" emitiranoj diljem SAD-a.
U ožujku 2008. Philipp Richardsen imenovan je profesorom glasovira na Mokwon Sveučilištu u Daejeon (Koreja). Koncertirao je u Seoul Arts Center, u Youngsan Art Hall, u Daejeon Arts Centru i drugim kazalištima. Često gostuje na Korejskoj televiziji (Power Classics, Classic Odyssey). Na poziv Samsung grupe često djeluje kao gost glazbenik i voditelj na programima tvrtke kao što su Global Forum i Future CEO.

Stjepan Hauser čeloKoncert u crkvi sv. Eufemije

Stjepan Hauser u rodnoj je Puli započeo osnovno glazbeno obrazovanje, a srednjoškolsko je pohađao i završio u Rijeci u klasi prof. Maura Šestana. Dobitnik je 21. prve nagrade na županijskim, državnim i međunarodnim natjecanjima.
Iako tek u svojim dvadesetima, Stjepan Hauser je nastupao u više od 40 zemalja na svim kontinentima, uključujući prvijence u najprestižnijim svjetskim dvoranama poput Wigmore Hall-a, Royal Albert Hall-a, Amsterdamskog Concertgebouw-a, Southbank Centra i mnogih drugih.
Stjepan je laureat najprestižnijih međunarodnih natjecanja u Velikoj Britaniji poput PLG Young Artists Auditions 2009., J & A Beare Solo Bach Competition 2009., Philharmonia Orchestra - Martin Musical Scholarship Fund Award 2009 & 2008., Eastbourne Symphony Orchestra Young Soloist Competition 2009 & 2007., Tunbridge Wells International Young Concert Artists Competition 2008 & 2006., Computers in Personnel International Concerto Competition 2008., Frankopan Fund Award 2006., MBF Music Education Award 2006. i 2005. Stjepan je također dobitnik nagrada na najvećim violončelističkim natjecanjima poput Adam Cello International Competition u Novom Zelandu 2009 i VTB Capital u Londonu 2009. U Hrvatskoj, dvaput je bio proglašen prvakom države 2002. i 2004. godine isto kao i pobjednik međunarodnih natjecanja „Rudolf Matz" 2005. i „Lions Grand Prix" 2003. U 2008. godini, Stjepan je proglašen pobjednikom televizijskog natjecanja „Potraga za najtalentiranijim mladim glazbenikom" u emisiji Dobro jutro, Hrvatska. Sveukupno posjeduje 21 prvu nagradu zbog čega je bio dvaput pozvan na gala koncerte za princa Charlesa u Buckinghamskoj palači i St. James palači.
Stjepan je jedan od posljednjih violončelista kojeg je veliki Mstislav Rostropovič čuo prije svoje smrti. Kao jedan od posljednjih učenika, Stjepan je imao čast nastupiti na četiri koncerta posvećena tom velikanu: Gala Koncert u Palazzo Vecchio u Firenzi; izvedba Šostakovičevog prvog čelo koncerta uz pratnju Orchestra Sinfonica del Friuli Venezia Giulia u Teatro Comunale "Giuseppe Verdi" u Italiji; recital u Auditorium al Duomo, u Firenzi u sklopu prestižnog "Maggio Musicale Fiorentino" festivala; izvedba Kol Nidreia uz Metropolitan Sinfoniju na Gala Koncertu u St. George's Bristolu.

 VIDEO : J. Haydn_Koncert br.1 za violončelo i gudače_Finale: allegro molto

 

Ksenia KoganPijanistica Ksenia Kogan jedna je od sjajnijih umjetnika mlađe generacije u Rusiji. Svoje bogato međunarodno scensko iskustvo stekla je u najprestižnijim svjetskim dvoranama: Kazalište “La Fenice” u Veneciji, Palais des Beaux Arts (BOZAR) u Bruxellesu, Seoul Arts Center, Walt Disney Concert Hall u Los Angelesu, Salle Philharmonique u Luxemburgu, Salle Cortot u Parizu, Teatro alla Pergola u Firenzi, Rea l Alcazar u Sevilji itd.

 Diplomirala je 2008. godine s najvišim ocjenama na konzervatoriju “P.I. Čajkovski” a potom nastavila specijalizaciju na Chapelle Musicale Reine Elisabeth u Belgiji. Među njezine trijumfe ubrajaju se pobjede na međunarodnim klavirskim natjecanjima: Grand Prix na “Grand Premio Europeo Mendelssohn” u Italiji, “Viardo International Piano Competition” u Dalasu (SAD), “Parnassos International Piano Competition” u Monterreyu, (Mexico), “Virtuosi per musica di pianoforte” u Češkoj, drugi.

 Izvodila je solo recitale u SAD-u, Centralnoj i Južnoj Americi, Japanu, Kini, Rusiji i u 19 europskih država.

Surađuje s vodećim dirigentima kao što su Julian Kovatchev, Walter Weller, sir Christopher Warren-Green, Dirk Brosse, Michael Guttman, Michal Dworzynski i mnogim drugima. Nastupala s orkestrima među kojima su “Sinfonia Varsovia”, Belgian National Orchestra, Brussels Chamber Orchestra, Royal Chamber Orchestra of Wallonie, Russian Symphony Orchestra of Cinematograph, “Aukso” Polish Orchestra, Lisbon Metropolitana Orchestra, Koreski komorni orkestar itd.

U komornom muziciranju partneri su joj violinisti Dmitry Kogan, Michael Guttman, Augustin Dumay, Nikita Boriso-Glebsky, Georgi Jashwili, Ino Mirković, pijanist Abdel Rahman El Bacha, cellist Kirill Rodin, Nina Kotova, španjolski gitarsit Angel Romero, i mnogi drugi.

Pozivana je na mnoge Europske festivale kao što su Festival Radio Francuske u Montpellieru, Menton festival u Francuskoj, Placido Domingo Festival u Sevilji, Tuscan Sun Festival u Firenzi, “Armonie Sotto La Rocca” u Italiji, Moskovska jesen itd. Sudjeluje u UNESCO-vim glazbenim projektima za mir. Surađuje s nekoliko TV postaja te je snimila više DVD-a.

2009. godine imala čast biti predstavljena Kraljici Paoli od Belgije i svirati za kraljevsku obitelj u Bruxellesu. Iste godine bila je pozvana izvesti recital kraljevskoj obitelji Španjolske u Madridu.

Adamas QuartetAdamas Quartett nastupit će u crkvi sv. Eufemije 06. 09. 2012.

ADAMAS kvartet osnovan je 2004. a u sadašnjem sastavu od 2011. nastavlja studij u klasi prof. Johannesa Meissla na Sveučilištu za glazbu i izvedbene umjetnosti u Beču. Kvartet se nadalje usavršavao na majstorskim tečajevima kod članova kvarteta Juilliard na Juilliard School of Music u New Yorku, a sa Hatto Beyerle i Miguel Da Silva na Académie de Musicale Villecroze, kod članova Bečkog Artis Quartetta, Petra Prause člana iz ECMA (European Chamber Music Association), te na međunarodnoj ljetnoj akademiji „Wien-Prag-Budapest". Time su mladi glazbenici stekli dodatne impulse za svoj budući glazbeni uspon.
Uslijedili su pozivi na nekoliko glazbenih festivala kao što su "Internationale Musikwochen Millstatt, Austrija, "Glazbeni festival u Zagorju ob Savi / Slovenija, Festival Tarvisio, Glazbeni festival Opicina /Trst, i Festival komorne glazbe u Udinama, Italija. Aktivnu ambiciju nastupanja u Europi, kvartet je realizirao projektima s Ottom Brusatti i Wolfgangom Puschnigom te nekoliko radio snimaka različitih skladatelja - Haydn, Ravel, i Wolf.
U studenom 2009. kvartet je dobitnik prestižne nagrade na natjecanju "Josef Windisch" i prve nagrade za najbolju interpretaciju Schuberta na međunarodnom" Schubert" natjecanju.
U travnju 2010. kvartet je održao svoj prvi koncert u Wiener Musikvereinu te dobio ponovni poziv za nastup u sezoni 2010/2011.
Pored toga kvartet je gostovao i u emisiji "Klassik-Treffpunkt", najveće austrijske radio stanice "O1", a u ljetu 2010. proglašen je pobjednikom "Polish Music Award" za izvedbu gudačkog kvarteta br. 2, skladatelja Krzysztofa Pendereckog i tako dobio priliku osobno raditi sa njime.

Članovi ADAMAS-kvarteta završili su i studij za solističko izvođenje kod prof. Benjamina Schmida (Claudia Schwarzl), prof. Heidi Litschauer (Jakob Gisler) na Sveučilištu za glazbu Mozarteum u Salzburgu, kod prof. Thomas Fheodoroff (Maria Wahlmüller) i kod prof. Siegfried Führlinger (Anna Dekan) na Sveučilištu za glazbu i izvedbene umjetnosti u Beču. Svi predaju i na glazbenim školama te prenose svoje stečeno umijeće mlađem naraštaju.

Dirigira koncertom 08.08.2012. u Crkvi Sv. Eufemije

Reona Ito, rođen je u glazbenoj obitelji i treća je generacija dirigenata. Violinu je počeo učiti violinu sa četiri godine, a sa devet je i   komponirao. Diplomirao je glazbu i vanjske poslove na Univerzitetu George Washington. Nakon studija kompozicije i dirigiranja na Julliardu, usavšavao se na Mannes College-u u New Yorku (artist diploma) i magistrirao na Univerzitetu CUNY (Queens College, Aaron Copland School of Music). Djeluje kao glazbeni voditelj komornog orkestra i zbora, koji nosi njegovo ime, i kao voditelj Japansko-Američkog društva njujorških zborova. Surađuje sa umjetničkim vodstvom orkestra mladih “Chikuho Youth Orchestra“ iz Japana, kojeg je osnovao njegov djed.

Kao operni dirigent, Reona Ito debitirao je 18. ožujka 2008. kada je izveo Mozartov „Figarov pir“ u Goldstein teatru u New Yorku. U lipnju iste godine debitirao je i u Carnegie Hallu. Koncerti su visoko ocijenjeni od strane kritike. Među ostalima, jedan od najistaknutijih japanskih glazbenih časopisa „Onagu no Tomo“ (Prijatelj glazbenika), posebno je istaknuo „iskrenost koju je Maestro Ito dočarao publici svojim pristupom glazbi“. U prosincu je u sklopu koncerata „Mostly Bach Concert Series“ sa svojim ansamblom izveo tri Bachova koncerta u Lincoln Centru i Dvorani Yamaha. Slijedeće godine je nastupio i u njujorškom Symphony Space-u, gdje je ugostio japanski orkestar, čiji je voditelj njegova majka. Dio koncerata je bio prikazan u Japanu, putem HNK, druge najveće kompanije kada je u pitanju javno emitiranje.

Osim kao dirigent i voditelj projekta RICCS, Reona Ito djeluje kao organizator koncerata i drugih glazbenih događanja. Izvršni je producent neprofitne organizacije „Japanese Intercultural Network“ (JIN).

Vokalni kvintetKomorni kvintet - A. Caldura, sopran & K. Markotić mezzospran

Argit Caldura, sopran - završila je studij klavira na Leopold Mozart Konservatorium u Augsburgu u klasi profesora Güntera Preusschoffa, a potom stiče specijalizaciju iz didaktike umjetnosti i glazbe, s posebnim naglaskom na Orff metodologiju. Radila je kao nastavnica u bavarskim javnim školama, a povrh toga, od 1984. do 1992. studirala je pjevanje u Salzburgu kod profesorice Lie Schönherr. Usavršavala se kod Elija Battaglie, Helene Lazarske i Rudolfa Knolla u Salzburgu i Beču gdje je specijalizirala interpretaciju njemačkog romantičkog Lieda, francuskih impresionista i suvremene komorne glazbe. Od 1989. nastupa kao koncertna solistica u više europskih gradova i festivala kao Kammermusikwoche Traunstein, Barockfestival Chiemgau, Ass. Culturale Dante Alighieri Salzburg, Amici della musica u Veneciji, itd. Od 1995. živi i djeluje u Italiji nedaleko od Venecije, te pored koncertne aktivnosti u nekoliko komornih sastava, koordinira projektom "A scuola con la musica" / "U školu s glazbom" za državne škole, koji se temelji na Orff metodologiji. Poučava operno pjevanje pri udruzi "Giovani musici", te od 2002. na privatnoj glazbenoj akademiji "Andrea Gabrieli".

Katja Markotić, mezzosopran - studij solo pjevanja završila je na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u Grazu u klasi prof. Ire Malaniuk a usavršavala se kod prof. F. X. Lukasowskog u Beču.
Kao koncertna pjevačica jednako uspješno stilski interpretira djela od barokne do suvremene glazbe. Na repertoaru Katje Markotić nalaze se i naslovi najistaknutijih predstavnika europske vokalne lirike (Schubert, Schumann, Brahms, Mendelssohn, Strauss, Mahler, Čajkovski, Rahmanjinov, Respighi i dr.), a posebno mjesto posvetila je i skladbama hrvatskih autora. Kao vokalna solistica nastupala je na svim značajnim domaćim festivalima, a često je prisutna i na inozemnim podijima, (Austrija, Njemačka, Slovenija, Mađarska, Poljska, Italija, Španjolska, Belgija i Velika Britanija). Zapažen uspjeh postigla je cjelovečernjim recitalima na međunarodnom festivalu "Cervantino" 2004. u Mexicu sa završnim nastupom u Palacio de Bellas Artes (Mexico City).

Stranica 2 od 2